Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:930731
 
Оценка:
Опубликованно: 23.10.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 57 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    5
1.  Bērnu uzvedības prasmju pirmsskolā veidošanās veicināšanas problēma psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    9
1.1.  Pirmsskolas vecuma bērnu vispārīgs raksturojums    10
1.2.  Uzvedība, tās jēdziens un būtība    23
1.3.  Uzvedība pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā    26
2.  Pedagoģiskās sadarbības problēma psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    46
2.1.  Pedagoģiskās sadarbības būtība, veidi, līmeņi    47
2.2.  Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības mērķi, uzdevumi un organizēšana    50
2.3.  Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības saturs un formas    54
2.3.1.  Ģimenes kā sadarbības partnera raksturojums    60
2.3.2.  Skolotāja sadarbība ar vecākiem    67
3.  Bērna uzvedības prasmju veidošanās veicināšanas pieredze Ludzas pilsētas speciālajā pirmsskolas izglītības iestādē „Rūķītis”    72
3.1.  Pētījuma raksturojums    72
3.2.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    74
  Secinājumi    99
  Izmantotās literatūras saraksts    103
  Pielikumi    106
Фрагмент работы

Izglītība, kā sistematizētu zināšanu un prasmju ieguves attieksmju veidošanās process un rezultāts, ir viena no cilvēku darbības svarīgākajām nozarēm, bez kuras nav domājama sabiedrības attīstība.
Viena no galvenajām izglītības pakāpēm ir pirmsskolas izglītība. Pirmsskolas izglītība ir bērna attīstīšana, mācīšana no dzimšanas līdz skolu gaitu sākumam. Par to, lai bērns pirmsskolas vecumā būtu izglītots, atbild ģimene. UNESCO starptautiskās komisijas „Izglītība divdesmit pirmajam gadsimtam” ziņojumā atzīts, ka „izglītība ir arī sociāla pieredze, caur kuru skolēni izzina sevi, attīsta starppersonu prasmes un iegūst pamatzināšanas un prasmes. Šai pieredzei ir jāsākas agrā bērnībā, dažādās formās atkarībā no situācijas, bet vienmēr ar ģime4nes un vietējās kopienas līdzdalību”[1,14].
Šodienas sociālās izmaiņas, prakse, zinātniskās atziņas prasa pārveidot pieeju pirmsskolas audzināšanai. Pirmsskolas audzināšanas turpmākās darba problēmas aplūkojamas visas izglītības pārveides kontekstā, kur bērnudārzs un pilnvērtīga bērna audzināšana un attīstīšana mājas apstākļos ir pamats, uz kura veidojama tālākā bērna izglītošana. Pirmsskolas izglītības mērķis ir attīstīt bērna aktivitāti (ētiski askētisko, intelektuālo, fizisko), veidojot iekšējo vēlmi izzināt apkārtējo pasauli un apgūt pieaugušo radīto pieredzi [2,2].…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −51,45 €
Комплект работ Nr. 1151584
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация