Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,22 (15%)
Со скидкой*:
18,26
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:457474
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  SKOLĒNU SADARBĪBAS PRASMJU ATTĪSTĪBA MĀCĪBU PROCESĀ    8
1.1.  Sadarbības prasmes, to attīstība mācību procesā    8
1.2.  Skolēnu sadarbības prasmju veicinošas metodes    13
1.3.  Pusaudžu vecumposma īpatnību ievērošana sadarbības prasmju attīstīšanā    26
2.  SKOLĒNU SADARBĪBAS PRASMJU ATTĪSTĪBA EKONOMIKAS STUNDĀS 5.UN 6.KLASĒS    29
2.1.  Sadarbības prasmju attīstības izpēte ekonomikas stundās 5. un 6.klasēs    29
2.2.  Ieteikumi skolēnu sadarbības prasmju veicināšanā ekonomikas stundās 5.-6.klasēs    37
  NOBEIGUMS    43
  LITERATŪRAS SARAKSTS    44
  PIELIKUMI    46
1.pielikums.  Anketa skolotājiem    47
2.pielikums.  Vēroto stundu konspekti    48
3.pielikums.  Mācību stundas vērošanas un novērtējuma lapa    50
4.pielikums.  Vadīto stundu konspekts    54
5.pielikums.  Pašizvērtējuma anketa 6.klasei    57
Фрагмент работы

Diplomdarba tēma „Skolēnu sadarbības prasmju veicināšana ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs” teorētiskajā pamatojumā ir pedagoģijas, psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbību un sadarbības prasmēm.
Diplomdarba pirmajā daļā tiek raksturotas sadarbības, sadarbības prasmju jēdziens, to nozīme mācību procesā un skolēnu tālākajās dzīves jomās. Kā arī tiek apzinātas mācību metodes, kas veicina sadarbības prasmju attīstību.
Otrajā daļā veikts pētījums, kurā tika apzināta reālā situācija sadarbības prasmju veicināšanā ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs, analizēti pētījumā iegūtie dati, apzināti ieteikumi skolēnu sadarbības prasmju veicināšanai ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs.
Pētījumā izmantotas pētījuma metodes – teorijas analīze, anketēšana, intervija, novērošana, skolēnu gala produktu analīze, pedagoģiskās situācijas modelēšana, dokumentu analīze.
Sabiedrībā bieži vien notiek pārmaiņas, kas ietekmē skolu, jo sabiedrība sagaida, ka tās pilsoņi būs spējīgi aktīvi pielāgoties un darboties strauji mainīgajā dzīvē. Izglītības morāls mērķis ir uzlabot sabiedrības locekļu dzīvi, palīdzēt veidoties pilsoņiem, kas var dzīvot un strādāt arvien sarežģītākā sabiedrībā.
Šodienas skolēniem jāapgūst pamatīgas zināšanas, attieksmes un prasmes, jāiegūst gatavība dzīves darbībai, kāda nepieciešama 21. gadsimta cilvēkam. Gatavības komponenti ir patstāvība, atbildība, darbības pieredze un sociālā pieredze. Darbības un sociālā pieredze ietver sevī arī svarīgu prasmi – sadarboties.
Izglītības uzdevums ir palīdzēt apgūt tās prasmes, kuras nepieciešamas dažādās dzīves jomās: darbā, mācībās, personīgajā un sabiedriskajā dzīvē. Svarīgi, lai šīs prasmes skolēns jau sāktu apgūt no pirmajiem skolas gadiem. Tieši skolā sāk veidoties cilvēka prasme sazināties un sadarboties ar citiem, tieši skolā mēs mācāmies būt toleranti pret citu personu uzskatiem un dzīves veidu, pret to kultūru un vērtībām. Prasmes nevar iemācīt, tās var apgūt, tikai pašam iesaistoties darbībā, kopā ar citiem mācoties spriest, diskutēt, imitēt reālās dzīves situācijas, radīt idejas, pieņemt lēmumus.
Sociālās prasmes kļūst būtiskas gan personīgajā dzīvē, gan karjeras izvēlē. Skolēnu iekļaušanās skolas vidē un sabiedrībā vienmēr ir bijusi nozīmīga problēma kā skolotājiem, vecākiem, tā arī, protams, pašiem skolēniem. Tādēļ to apguve ir svarīgs nosacījums katra skolēna izaugsmei un tālākās dzīves veidošanā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Skolēnu sadarbības prasmju veicināšana ekonomikas stundās 5. un 6.klasē”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/457474

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация