Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
14,20
Экономия:
2,27 (16%)
Со скидкой*:
11,93
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:876867
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VĒCUMA BĒRNU ATTĪSTĪBA    8
1.1.  Attīstības īpatnības vecākajā pirmsskolas vecumā    8
1.1.1.  Personības attīstības teorijas    8
1.1.2.  Emocionāli kognitīvā personības attīstība    17
1.2.  Deprivācijas jēdziens un tās izpausmes    19
1.3.  Trauksmainības jēdziens un trauksmainības parādīšanās iemesli vecākajā pirmsskolas vecumā    22
1.3.1.  Trauksmainības kā emocionālās sfēras izpausme    22
2.  DEPRIVĀCIJAS UN TRAUKSMAINĪBAS SAIKNES IZPĒTE VECĀKAJĀ PIRMSSKOLAS VĒCUMĀ    26
2.1.  Bērnu baiļu un trauksmainības līmeņa izpētes metodiku apraksts    26
2.2.  Trauksmainības līmeņa izpēte vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    35
2.3.  Rezultātu statistiskā apstrāde    48
  SECINĀJUMI    50
  LITERATŪRAS SARAKSTS    51
Фрагмент работы

Bērnība, tas ir periods, kad tiek liktas personības fundamentālās īpašības, kuras nodrošina psiholoģisko noturību, tikumisko orientāciju, dzīves spēju un mērķtiecību. Šīs personības garīgās īpašības neattīstās spontāni, bet gan veidojas izteiktas vecāku mīlestības apstākļos, kad ģimene bērnā rada vajadzību būt uzticīgam, līdz pārdzīvojuma spēju un spēju priecāties par citiem cilvēkiem, būt atbildīgam par sevi un citiem, tieksmi iemācīties pašam.
Personības veidošana – sarežģīts un ilgstošs process, kurš psihisko attīstību raksturo kopumā. Tā noris apkārtējo tiešā iedarbībā, pirmām kārtām, pieaugošo kuri audzina bērnu.
Tāpēc tik svarīgi ir skart tēmas, kuras skar bērnus-bāreņus, internātskolas un bērnu namus. Kā zināms, bērni - tā ir cilvēces nākotne un par viņu emocionālo veselību jāuztraucas ne mazāk kā par fizisko.
Apskatot šo tēmu, es vēlreiz vēlētos izcelt, cik svarīgi ir audzināt bērnu ģimenē un salīdzināt bērnu-bāreņu un ģimenē audzināmu bērnu trauksmainību.
Ārpus ģimenes bērna attīstība noris pa īpašu ceļu, un bērnā veidojas specifiskas rakstura, uzvedības, personības iezīmes, par kurām bieži nevar pateikt, vai tās labas vai sliktas, tās vienkārši ir savādākas.
Šajā darbā veiktie pētījumi, balstīti uz bērnu namu un bērnudārzu, parāda un pierāda atšķirības bērnu-bāreņu un ģimenē augošu bērnu baiļu un emocionālā nemiera struktūrā. Testēšanā piedalījās 75 bērni vecumā no 3 līdz 7 gadiem. Kā metodika tika izmantota nemiera diagnostika, R.Temmla, V. Amena un M.Dorkas projektīvais tests “Izvēlies vajadzīgo seju”, metode – novērojums.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Pirmsskolas vecuma bērnu deprivācija un tās ietekme uz bērna trauksmainību”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/876867

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация