Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:666547
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 54 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    7
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Mūzika - emociju izraisītāja    10
1.2.  Bērna emocionālā attīstība    17
1.3.  Emocijas, to veidi    20
1.3.1.  Emocijas    20
1.3.2.  Galvenās emociju klasifikācijas    21
1.3.3.  Personības emocionālā dzīve    23
1.3.4.  Emociju vērtība    24
1.3.5.  Emocionālās dzīves individuālās atšķirības    25
1.3.6.  Emocionālo stāvokļu veidi    25
1.3.7.  Emocionālās attīstības kritēriji    26
1.4.  Pusaudzis, tā vecuma īpatnības    30
1.4.1.  Pusaudža saskarsme ar vienaudžiem    32
1.4.2.  Pusaudža attiecības ar vecākiem un citiem pieaugušajiem    33
1.5.  Populārā mūzika pusaudžu vidū    35
II.  Praktiskā daļa    38
2.1.  Emocionālās attīstības līmeņa noteikšanas metodika    38
2.2.  Populārās mūzikas ietekme uz pusaudža emocionālo attīstību    43
2.3.  Pedagoģiskā pētījuma organizācijas analīze un pētījuma rezultāti    46
  Nobeigums    57
  Literatūras saraksts    60
Фрагмент работы

Mūsu dzīvei gadsimtu mijā gan Latvijā, gan pasaulē raksturīgs emocionālās spriedzes pieaugums. Par to vai ik dienas liecina jaunākās ziņas plašsaziņas līdzekļos – sabiedrībai nepieņemami vecāku, jauniešu, pusaudžu un reizēm pat bērnu neapvaldītu dusmu izvirdumi, vardarbība, plaši izplatītās neirozes un depresijas slimnieku pieaugums. Iespējams, tas ir rezultāts cilvēku dzīves daļējai vienpusībai.
Jau no 20. gadsimta sākuma izglītībā aktuāls ir jautājums par racionālās un emocionālās jomas līdzsvaru. Mākslas pedagoģijas zinātnieki atzīst, ka mūzika, visemocionālākā no visām mākslām, palīdz izkopt cilvēka jūtu sfēru, dod iespēju mūzikas, sevis paša un pasaules emocionālajam pārdzīvojumam. Emocionālā pārdzīvojumā atklājas dzīves nozīmīguma un pasaules jēgas izjūta, vērtību saturs, kas var palīdzēt izkļūt no mūsu kopīgā emocionālā strupceļa
Tomēr L. Kriumanes un M. Marnauzas vērojumi liecina, ka pārsvarā skolās uzmanības centrā atrodas zināšanas un prasmes, galvenā vērtība tiek veltīta kognitīvam aspektam, intelektuālai attīstībai. Mūzikas apguves un muzicēšanas procesā jautājumam par mākslas tēlu mijiedarbību skolotāji un mūziķi pievērš lielu uzmanību, bet maz pētītas ir cilvēku emociju attīstības iespējas dažādu mūzikas tēlu iespaidā.
Nepietiekami novērtēta un kopta ir personības emocionālā attīstība, attieksmes un vērtību pilnveidošanās, emocionālās jomas līdzsvarošana.
Mūzika tiek uzskatīta par emocionālāko no visām mākslām, tā ir „jūtu valoda”, tāpēc svarīgi pētījumi par mūzikas nozīmi cilvēka emociju attīstībā. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация