Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Preces virzīšanas tirgū pasākumu pielietojums-
Preces virzīšanas tirgū pasākumu pielietojums
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
1.1. | Rūpniecības nozares raksturojums | 56 |
1.2. | Tirdzniecības nozares raksturojums | 58 |
1.3. | Nozares pievilcīgums | 61 |
2. | Uzņēmuma SIA „Skābardis | 63 |
2.1.1. | Uzņēmuma apraksts | 64 |
2.1.2. | Uzņēmuma produktu raksturojums | 74 |
2.2. | Uzņēmuma ārējās vides raksturojums | 91 |
2.3. | SIA „Skābardis | 99 |
2.4. | Uzņēmuma mērķu hierarhija shēma | 100 |
3. | Uzņēmuma SWOT analīze | 102 |
4. | Uzņēmuma SIA “Skābardis | 105 |
Ievads | 114 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 115 | |
Nozares un tirgus raksturojums | 56 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 109 |
Preces (produkta) virzīšana tirgū ir viens no svarīgākajiem mārketinga kompleksa jeb mārketinga mix elementiem (prece, cena, vieta, virzīšana), kurš ir orientēts uz tirgu un pircējiem tirdzniecības apjoma palielināšanas nolūkā un izpaužas kā komunikācijas process starp uzņēmumu un tā esošajiem, kā arī potenciālajiem klientiem.1
Veicināšana, virzīšana (promotion) - tā ir ikviena uzņēmuma darbība, ko izmanto uzņēmums, lai informētu, pārliecinātu vai atgādinātu par savām precēm, pakalpojumiem vai par pašu uzņēmumu.2
Ar preču virzību saprot jebkuru paziņojuma formu, ko izmanto pircēju informācijai, pārliecināšanai vai atgādināšanai par savām ražotajām un piedāvātajām precēm, pakalpojumiem, idejām, sabiedrisko darbību vai ietekmi uz sabiedrību.3
Tātad preču virzīšana ir darbību kopums, kas veicina preču kustību no ražotāja pie patērētāja.
Preču virzībai izmanto mārketinga kompleksu (promotion mix), kurā ietilpst:
reklāma (advertising)
sabiedriskās attiecības (public relation, RP)
personālā pārdošana (personai, face-to-fa.ce, selling)
pārdošanas stimulēšana, veicināšana (sales promotion)4
Reklāma ir pieskaitāma pie netiešās pārdošanas. Tā izceļ firmas preci vai pakalpojumu un ietekmē lielu cilvēku auditoriju. Reklāma parasti ir saistīta ar masu informācijas līdzekļiem.
Sabiedriskās attiecības jeb netiešā reklāma (sabiedriskās domas ietekmēšana) ir bezmaksas reklāma, ko sniedz avīzes, žurnāli, TV raidījumi, rakstot vai ziņojot par kādu firmu, preci vai pakalpojumu. Šāda veida informācijai cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai. Tāpēc daudzas lielas firmas pievērš uzmanību attiecībām ar presi un izveido speciālas nodaļas, kas ar to nodarbojas.5
Personālā jeb tiešā pārdošana (personal selling) atšķiras no iepriekšējiem veidiem, kas ir pieskaitāmi pie netiešās pārdošanas, ar to, ka pārdevējs tieši pārliecina pircēju izdarīt pirkumu. Var teikt, ka preci vai pakalpojumu ieliek tieši pircēja rokās.6
Pārdošanas stimulēšana, veicināšana ir īslaicīga pārdošanas aktivitāte, kas papildina reklāmu un tiešo pārdošanu. Pārdošanas veicināšanā saistīta ar paraugu izdalīšanu bez maksas, atlaižu kuponiem, preču izstādēm, preču lietošanas demonstrējumiem, sacensību vai spēļu organizēšanu.7
8Katram virzīšanas veidam ir priekšrocības un trūkumi. Parasti uzņēmumi kombinē dažādus virzīšanas veidus. Virzīšanas veidu salīdzinājums ir parādīts 1.1.tabulā.…
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
- Preces virzīšanas tirgū pasākumu pielietojums
- SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
Дипломная для университета89
Оцененный! -
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
Дипломная для университета66
Оцененный! -
Jaunas preces sagatavošana ieviešanai tirgū
Дипломная для университета66
Оцененный! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Дипломная для университета66
Оцененный!