Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:723937
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 35 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Preču virzības pasākumu kompleksa vēsturiskā attīstība    6
2.  Virzīšanas tirgū būtība    10
2.1.  Reklāma    15
2.2.  Preču realizācijas stimulēšana    22
2.3.  Sabiedriskās attiecības    26
2.4.  Personiskā apkalpošana    30
3.  Likumdošanas aktu prasības Mārketinga komunikācijām    33
3.1.  Mārketinga komunikāciju saturs    33
3.2.  Ierobežojumi mārketinga komunikācijām    34
3.3.  Mārketinga komunikāciju izvietošana    36
4.  Pētījumu metodoloģija    37
5.  Uzņēmuma „X” darbības analīze un attīstības iespējas    39
5.1.  Patērētāju aptaujas rezultātu analīze    39
5.2.  Uzņēmuma „X” aptaujas datu analīze    44
5.3.  Uzņēmuma „X” SVID analīze    47
5.4.  Uzņēmuma „X” preču pārdošanas veicināšanas stratēģija    54
  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Literatūras un informācijas avotu saraksts    64
  Pielikumi    67
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Mārketinga komunikāciju kompleksu veido četri savstarpēji saistīti elementi – reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, kā arī personiskā apkalpošana, kuri nemitīgi mainās, mainoties apmeklētāju vajadzībām.
• Aptaujā sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu apmeklētājiem tika noskaidrots, ka visvairāk patērētāju izvēli ietekmē citu klientu rekomendācijas, kā arī dažādas akcijas un atlaides, bet kā visuzticamākie informācijas avoti tiek minēti rekomendācijas un raksti žurnālos.
• Kā stiprās uzņēmuma “X” puses var minēt atmosfēru, cenu un ēdienu kvalitāti, bet atrašanās vieta un darba laiks tiek uzskatītas par vājajām pusēm.
• Visvairāk apmeklētāju uzņēmumā iegriežas reizi dienā pusdienās iztērējot no 1.50 – 2.50Ls, bet tikai 4% uzņēmumu apmeklē katru dienu iztērējot 2.50Ls;
• Uzņēmumā “X” tiek pielietotas vājas mārketinga aktivitātes neizmantojot nevienu no patērētāju izvēli visvairāk ietekmējošajiem faktoriem;
• Pielietojot izstrādāto pārdošanas veicināšanas stratēģiju plānotais vidējais apmeklētāju skaita palielinājums ir no 650 - 783 apmeklētāji dienā, no kā var secināt, ka stratēģijas mērķis ir sasniegts;
• Īstenojot autores izstrādāto pārdošanas veicināšanas stratēģiju uzņēmums „X” ieguldot 16 tūkstošus, palielinās ienākumus par 177 tūkstošiem;
• Katram sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam vajadzētu, sakomplektēt un pielietot visas četras metodes produktu virzīšanai, lai panāktu maksimālu apmeklētāju piesaistīšanas un noturēšanas rezultātu;
• Tā kā citu klientu rekomendācijas tiek minētas gan kā uzticamākais, gan kā izvēli visvairāk ietekmējošais faktors, tad viesmīlības uzņēmumiem vajadzētu nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu, izmantojot personisko apkalpošanu, kuru uzņēmuma klienti ieteiktu citiem;
• Uzņēmumam būtu ieteicams izmantot vairāk mārketinga aktivitātes, kas ir saistītas ar cenu samazinājumiem, tādā veidā veicinot apmeklētāju skaita palielināšanos, kas ievērojami palielinās ienākumus minimāli samazinot peļņu;
• Tā kā uzņēmumā „X” katru dienu mainās ēdienkarte, būtu ieteicams izmantot laimīgās stundas, lai veicinātu visu ēdienu pārdošanu līdz dienas beigām.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация