Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā "X" un...-
Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā "X" un to pilnveides risinājumi
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Saturs | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Preču virzības pasākumu kompleksa vēsturiskā attīstība | 6 |
2. | Virzīšanas tirgū būtība | 10 |
2.1. | Reklāma | 15 |
2.2. | Preču realizācijas stimulēšana | 22 |
2.3. | Sabiedriskās attiecības | 26 |
2.4. | Personiskā apkalpošana | 30 |
3. | Likumdošanas aktu prasības Mārketinga komunikācijām | 33 |
3.1. | Mārketinga komunikāciju saturs | 33 |
3.2. | Ierobežojumi mārketinga komunikācijām | 34 |
3.3. | Mārketinga komunikāciju izvietošana | 36 |
4. | Pētījumu metodoloģija | 37 |
5. | Uzņēmuma „X” darbības analīze un attīstības iespējas | 39 |
5.1. | Patērētāju aptaujas rezultātu analīze | 39 |
5.2. | Uzņēmuma „X” aptaujas datu analīze | 44 |
5.3. | Uzņēmuma „X” SVID analīze | 47 |
5.4. | Uzņēmuma „X” preču pārdošanas veicināšanas stratēģija | 54 |
Secinājumi un priekšlikumi | 63 | |
Literatūras un informācijas avotu saraksts | 64 | |
Pielikumi | 67 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Mārketinga komunikāciju kompleksu veido četri savstarpēji saistīti elementi – reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, kā arī personiskā apkalpošana, kuri nemitīgi mainās, mainoties apmeklētāju vajadzībām.
• Aptaujā sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu apmeklētājiem tika noskaidrots, ka visvairāk patērētāju izvēli ietekmē citu klientu rekomendācijas, kā arī dažādas akcijas un atlaides, bet kā visuzticamākie informācijas avoti tiek minēti rekomendācijas un raksti žurnālos.
• Kā stiprās uzņēmuma “X” puses var minēt atmosfēru, cenu un ēdienu kvalitāti, bet atrašanās vieta un darba laiks tiek uzskatītas par vājajām pusēm.
• Visvairāk apmeklētāju uzņēmumā iegriežas reizi dienā pusdienās iztērējot no 1.50 – 2.50Ls, bet tikai 4% uzņēmumu apmeklē katru dienu iztērējot 2.50Ls;
• Uzņēmumā “X” tiek pielietotas vājas mārketinga aktivitātes neizmantojot nevienu no patērētāju izvēli visvairāk ietekmējošajiem faktoriem;
• Pielietojot izstrādāto pārdošanas veicināšanas stratēģiju plānotais vidējais apmeklētāju skaita palielinājums ir no 650 - 783 apmeklētāji dienā, no kā var secināt, ka stratēģijas mērķis ir sasniegts;
• Īstenojot autores izstrādāto pārdošanas veicināšanas stratēģiju uzņēmums „X” ieguldot 16 tūkstošus, palielinās ienākumus par 177 tūkstošiem;
• Katram sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam vajadzētu, sakomplektēt un pielietot visas četras metodes produktu virzīšanai, lai panāktu maksimālu apmeklētāju piesaistīšanas un noturēšanas rezultātu;
• Tā kā citu klientu rekomendācijas tiek minētas gan kā uzticamākais, gan kā izvēli visvairāk ietekmējošais faktors, tad viesmīlības uzņēmumiem vajadzētu nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu, izmantojot personisko apkalpošanu, kuru uzņēmuma klienti ieteiktu citiem;
• Uzņēmumam būtu ieteicams izmantot vairāk mārketinga aktivitātes, kas ir saistītas ar cenu samazinājumiem, tādā veidā veicinot apmeklētāju skaita palielināšanos, kas ievērojami palielinās ienākumus minimāli samazinot peļņu;
• Tā kā uzņēmumā „X” katru dienu mainās ēdienkarte, būtu ieteicams izmantot laimīgās stundas, lai veicinātu visu ēdienu pārdošanu līdz dienas beigām.
…
Bakalaura darbā tika aplūkota mārketinga vēsturiskā attīstība, analizēti un raksturoti mārketinga komunikāciju veidi, izpētīti likumdošanas akti, kas attiecas uz reklāmu. Darba pētnieciskajā daļā tika izpētīts un izanalizēts patērētāju viedoklis par mārketinga komunikāciju ietekmi uz patērētāja rīcību, veikta uzņēmuma stipro un vājo pušu analīze, kā arī izvērtētas iespējas un draudi, ņemot vērā uzņēmuma „X” veikto aptauju, kuras izstrādē vadības prakses ietvaros piedalījās arī autore, izstrādāta pārdošanas veicināšanas stratēģija. Veiktais pētījums pierāda, ka patērētāji arvien vairāk un biežāk apmeklē sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus, kā arī vairums patērētāju visvairāk uzticas citu klientu rekomendācijām, pēc kā var secināt, ka uzņēmumam nepieciešams izveidot pārdošanas stratēģiju, kuras pamatā izmantot atlaides un akcijas, lai sākuma posmā piesaistītu jaunus klientus, kas pēc tam sniegtu citiem patērētājiem rekomendācijas par uzņēmumu. Kā arī, kā efektīvu uzņēmuma popularizēšanas veidu var likt dažādus rakstus žurnālos, lai informētu patērētāju par preci.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā "X" un to pilnveides risinājumi
- Uzņēmuma ārējās vides analīze tirdzniecības uzņēmumā
- Uzņēmuma mārketinga un loģistikas analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Дипломная для университета31
-
Preču uzskaite, kontrole un analīze uzņēmumā
Дипломная для университета52
Оцененный! -
Uzņēmuma "X” mārketinga stratēģija
Дипломная для университета49
-
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Дипломная для университета95
Оцененный! -
Uzņēmuma stratēģiskā plānošana
Дипломная для университета52