Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:897772
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.06.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
1.  Klientu vajadzības un vēlmes    7
1.1.  Patērētāju vēlmes    9
1.2.  Patērētāja koncepcija    9
1.3.  Patērētāju rīcības psiholoģija    10
1.4.  Jaunu produktu vai pakalpojumu attīstība    10
1.5.  Mārketinga mikss (marketing mix) – taktiskais mārketings    13
1.6.  Patērētāju uzvedība un to ietekmējošie faktori    17
1.7.  Vajadzību apmierināšana etapi    20
2.  Mājdzīvnieku produktu un pakalpojumu tirgus Latvijā    22
2.1.  Uzņēmuma “GIZMA” darbības izpēte un analīze    24
2.2.  Jaunu produktu un pakalpojumu izaugsmes iespējas uzņēmumā ”Gizma”    29
  Secinājumi    46
  Priekšlikumi    47
  Nobeigums    48
  Literatūras un citu avotu saraksts    49
  Pielikumi    52
Фрагмент работы

Nobeigums
Kvalifikācijas darba autora uztverē veiktais pētījuma mērķis- teorētiski izpētīt klientu vajadzības un vēlmes mājdzīvnieku rotaļlietu segmentā apgrozījuma palielināšanai uzņēmumā „GIZMA” ir sasniegts.
Iegūtie aptaujas rezultāti norāda uz nepieciešamību paplašināt, ieviest jaunus, daudzveidīgus produktus vai pakalpojumus uzņēmuma piedāvājuma klāstā, lai pielāgotos tirgus pārmaiņām un palielinātu uzņēmuma apgrozījumu samazinot izmaksas, padziļinātāk izzinot, apmierinātu patērētāju vajadzības un vēlmes ar empīriskās pētījuma metodes palīdzību.
Izmantojot teorētiskās literatūras avotus un analīzi, kā arī empīriskās metodes pielietošanu, palīdzēja produktīvi realizēt kvalifikācijas darba uzdevumu izpildi un gūt pareizās atbildes uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.
Pētījuma mērķa sasniegšanas un uzdevumu izpildes pakāpe- vērtēta kā atbilstoša BVK studiju iegūtām teorētiskām un praktiskām zināšanām veicot saimniecisko darbību un balstoties uz uzņēmējdarbības praksi.
Pētījuma ierobežojumi- pētījuma dotā izstrādes laika un kompetences trūkums pirmo reizi iztrādājot pētījumu, respondentu aptaujas ticamība, salīdzinoši maz pieejami zinātniskie raksti un iepriekš veiktie pētījumi par autora līdzīgu tematu.
Galvenie praktiskie priekšlikumi- piedāvāt vairākas aptaujas potenciāliem klientiem, ne tikai par klientu vajadzības izzināšanu piedāvājot turpmāk jaunus produktus vai pakalpojumus, bet arī par pašu produktu vai pakalpojumu, kas jau ir pieejams esošā uzņēmumā.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1392478
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация