Дипломная
Гуманитарные науки
Педагогика
Projekts kā sākumskolas skolēnu praktisko prasmju pilnvei...-
Projekts kā sākumskolas skolēnu praktisko prasmju pilnveidošanas līdzeklis mājturības un tehnoloģiju stundās
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Projektu metode | 8 |
1.1. | Projektu veidi | 15 |
1.2. | Projektu posmi | 18 |
1.3. | Projektu specifika pamatizglītības 1. – 4. klasēs | 22 |
2. | Mājturības un tehnoloģiju 1.-4. klasēs darbības veids – darbs ar papīru | 26 |
2.1. | Prasmju veidošanas jaunāko klašu vecumposmā | 26 |
2.2. | Mājturības un tehnoloģiju mācību priekšmeta prasības 1. – 4. klasēs | 28 |
2.3. | Mājturības un tehnoloģiju 1. – 4. klasēs darba ar papīru praktiskās prasmes | 32 |
2.4. | Skolēnu sasniegumu vērtēšana mājturības un tehnoloģiju stundās 1. – 4. klasēs | 37 |
3. | Pētījums par Rīgas 31. vidusskolas 2. klases skolēnu praktisko prasmju pilnveidošanās iespējām mājturības un tehnoloģiju stundās | 39 |
3.1. | Skolēnu praktisko prasmju pilnveidošanās uzdevumu kopuma izstrāde, realizācija un analīze | 47 |
3.2. | Skolēnu praktisko prasmju pārbaude pēc uzdevumu kopuma realizācijas un tās analīze | 56 |
Secinājumi | 62 | |
Literatūras saraksts | 64 | |
Pielikumi | 67 | |
Pielikums Nr.1 | Anketa Nr.1 | 68 |
Pielikums Nr. 2 | Konstatējoša pārbaude - praktiskais uzdevums | 71 |
Pielikums Nr. 3 | Stundas konspekts 1”Ziemassvētku zvaigzne” | 78 |
Pielikums Nr. 4 | Stundas konspekts 2”Ziemassvētku kustīga virtene” | 82 |
Pielikums Nr. 5 | Stundas konspekts 3 „Egles rotājumi” | 86 |
Pielikums Nr. 6 | Stundas konspekts 4 „Dāvana - apsveikums” | 93 |
Pielikums Nr. 7 | Anketa Nr.2 | 97 |
Pielikums Nr. 8 | Pārbaude – praktiskais uzdevums | 98 |
Projekts ir ienācis skolas ikdienā kā jauna metode. Projektu darbā iekļaujas vecāko klašu skolēni, bet sākumskolā projektu metodi izmanto tikai projektu nedēļas laikā, kā rezultātā netiek izmantota projektu metodes iespējas sākumskolas skolēnu praktisko prasmju pilnveidošanās.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt, izstrādāt un praksē pārbaudīt sākumskolas skolēnu mājturības un tehnoloģijas praktisko prasmju veidošanas iespējas projektu darba ietvaros.
Pirmajās divās nodaļās ir analizēta literatūra, kurā izmantotas I. M. Rubanas, A. Šmites, I. Liepiņas, Z. Lapiņas, V. Rudiņas teorētiskās atziņas par projektu metodes un projektu nedēļas būtību, kā arī V. Hibneres, E. Volanes, J. Plinera un citu autoru teorētiskās atziņas par praktisko prasmju veidošanos mājturības un tehnoloģijas stundās 1. – 4. klasē.
Zināšanas ir gandrīz visas cilvēka mācīšanas pamats. Izmantojot iegūtas zināšanas, skolēni apgūst prasmes un iemaņas. Prasmes ir spēja veikt darbību tādā līmenī, ko var panākt tikai prakses vai treniņa rezultātā.
Trešajā nodaļā ir aprakstīta praktiskā daļa. Tajās tiek analizēti un apkopoti izpētes materiāli par skolēnu praktisko prasmju veidošanu pirms projekta darba realizācijas. Pētījuma laikā tika izstrādāts uzdevumu kopums Rīgas 31. vidusskolas 2. klases skolēnu praktisko prasmju pilnveidošanai darbā ar papīru.
Plānojot skolēnu uzdevumu kopumu tika ņemti vērā skolēnu praktisko prasmju veidošanas līmeņi, vecumposmu īpatnības un mācību priekšmeta izglītības standarta pamatprasības, un atbilstoši tam tika izstrādāti uzdevumi tā, lai skolēniem ar katra jauna uzdevuma veikšanu pilnveidotos esošās praktiskās prasmes.
Uzdevumu kopums tika realizēts no 2006. gada 20. novembra līdz 2006. gada 22.decembrim, īstenots pilnībā, un veikta darba analīze. Pēc uzdevumu kopumu realizācijas notika skolēnu praktisko prasmju un iemaņu darbā ar papīru pārbaude un pārbaudes rezultātu analīze.…
Diplomdarbs ir saistīts ar projektu metodi, kā šo metodi var izmantot rokdarbu stundās. Pielikumos ir stundas konspekti, darba analīze. Recenzija vērt. 8, aisztavēšana - 8.
- Projekts kā sākumskolas skolēnu praktisko prasmju pilnveidošanas līdzeklis mājturības un tehnoloģiju stundās
-
Skolēnu informācijas tehnoloģiju zināšanu testēšana
Дипломная61 Компьютеры, программирование, электроника, Педагогика
- Skolēnu pašnovērtēšanas ietekme uz mācību sasniegumiem
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Projekts kā personības attīstības līdzeklis sākumskolā
Дипломная для университета67
-
Rotaļa - saskarsmes prasmju un iemaņu veidotāja pirmsskolas vecumā
Дипломная для университета60
Оцененный! -
Speciālās skolas jaunāko klašu skolēnu savstarpējā saskarsme: problēmas un risinājumi
Дипломная для университета68
-
Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās
Дипломная для университета46
-
Rotaļu izmantošanas iespējas 2-3 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošanā
Дипломная для университета43
Оцененный!