Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:950158
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 34 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Saskarsme kā bērna attīstības sekmētāja    7
1.1.  Saskarsmes jēdziens un būtība    7
1.2.  Saskarsmes struktūra un funkcijas    12
1.3.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības saistībā ar pētāmo tēmu    19
2.  Rotaļa un tās nozīme bērna attīstībā    24
2.1.  Rotaļas būtība dažādu autoru skatījumā    24
2.2.  Rotaļu un spēļu klasifikācija    30
2.3.  Rotaļa kā bērna saskarsmes prasmju sekmētāja    35
3.  Praktiskais pētījums par bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu vidējā pirmsskolas bērnu vecumā    42
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    42
3.2.  Bērnu saskarsmes prasmju izzināšana    43
3.3.  Pedagoģiskais process bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanā    50
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Фрагмент работы

3.2. Bērnu saskarsmes prasmju izzināšana
Balstoties uz pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, tika izstrādāti kritēriji, pēc kuriem izvērtēt bērnu saskarsmes prasmes rotaļā. Uzmanība tika pievērsts šādiem kritērijiem:
1. Veido saskarsmi ar pieaugušo (uzrunā, lūdz palīdzību);
2. Iesaistās rotaļās ar bērniem;
3. Prot dalīties ar rotaļlietām;
4. Pauž labvēlīgu attieksmi pret rotaļu biedriem;
5. Izmanto labvēlīgumu mīmikā un balss tonī.
Pētījumā piedalījās Rīgas X pirmsskolas izglītības iestādes 10 bērni. Īss bērnu raksturojums:
Odrija – klusa mierīga, draudzīga un labsirdīga meitene. Mazliet spītīga. Bieži vien nodarbībās neko negrib darīt. Draugu pulkā ir droša, atvērta, labprāt spēlējas ar visiem bērniem.
Viesturs – aktīvs un draudzīgs. Labprāt iesaistās rotaļās ar visiem bērniem. Patīk dažreiz kādu speciāli pakaitināt. Ļoti patīk sūdzēties audzinātājai par jebkuru sīkumu. Bieži vien ignorē pieaugušo aizrādījumus tajās situācijās, kad jāsakārto mantas vai arī kad pie galda ēšanas laikā sarunājas un grozās apkārt.
Jekaterina – aktīva, cenšas vienmēr panākt savu. Ja tas neizdodas, tad apvainojas un vairs nevēlas ne arvienu spēlēties. Labprāt piedalās rotaļās ar citiem bērniem.
Renārs – ļoti aktīvs un draudzīgs puisis. Labprāt draudzējas ar visiem, bet bieži vien ir agresīvs, patīk kādam iesist vai iekniebt tāpat vien, it sevišķi ja netiek darīts tā kā viņš grib. Uz audzinātājas aizrādījumiem bieži vien nereaģē vai arī ļoti apvainojas un nolien kādā grupas stūrī un kādu laiku tur viens pats sēž un nerunā.
Olīvija – klusa, vienmēr pozitīvi noskaņota meitene. Draudzējas ar visiem. Mēdz būt arī nedaudz spītīga. Patīk komandēt grupas puišus. Parasto rotaļājas ar visiem bērniem, bet problēmas sagādā dalīšanās ar mantām. Uzskata, ka tās ko viņa ir paņēmusi, tad ar tām tikai viņa drīkst spēlēties.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −19,19 €
Комплект работ Nr. 1358301
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация