-
Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošana deju nodarbībās
TOP 50
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Kustību atmiņas uzlabošana pusaudžiem deju nodarbībās | 7 |
1.1. | Atmiņas jēdziena raksturojums | 7 |
1.2. | Pusaudžu vecumposma raksturojums | 13 |
1.3. | Kustību atmiņas uzlabošanas faktori pusaudžiem deju nodarbībās | 17 |
2. | Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanas izpēte deju nodarbībās | 25 |
2.1. | Pētījuma organizācija un metodes | 25 |
2.2. | Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanas iespēju rezultātu analīze | 30 |
Secinājumi | 49 | |
Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 51 | |
Pielikumi | 53 |
Secinājumi
Pētot pusaudžu atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās tiek secināts:
1. Atmiņa ir ļoti nozīmīga izziņas procesa sastāvdaļa, kas indivīdam nodrošina informācijas un pieredzes iegaumēšanu, saglabāšanu, atpazīšanu, reproducēšanu, atcerēšanos un aizmiršanu, saistot pagātni, tagadni un nākotni.
2. Atmiņa tiek iedalīta pēc psihisko procesu struktūras, darbības mērķa, iegaumēšanas un saglabāšanas ilguma un pēc psihiskās aktivitātes rakstura darbībā.
3. Pusaudžu vecumposmam raksturīga ir intensīva somatiskā attīstība, Es identitātes atrašana vai tās meklēšana, vēlēšanās būt patstāvīgam un neatkarīgam, vajadzība pēc vienaudžu draudzības, attālināšanās no ģimenes, emocionalitāte, satraukums par savu izskatu un trūkumiem, pašapliecināšanās meklējumi, viņi mācās darot, patīk būt iesaistītiem lēmumu pieņemšanā. u.c.
4. Veidojot jēgpilnas un saistošas treniņstundas, pedagogam svarīgi ir izprast pusaudžu sociālo, emocionālo un kognitīvo attīstību.
5. Lai panāktu pēc iespējas lielāku efektu kustību atmiņas uzlabošanā, mācot pusaudžus, deju nodarbībās ir jāizmanto tādi vingrinājumi, kur tiktu izmantota dažādu maņu uztvere.
6. Tiek izsecināts, ka pusaudžu kustību atmiņa veidojas no redzes, taustes un dzirdes atmiņas atsevišķi, gan kombinējoties kopā.
7. Kustību atmiņas uzlabošanai deju nodarbībās ir svarīga taustes, dzirdes un redzes atmiņas uzlabošanas gan atsevišķi, gan kopumā.
8. Var konstatēt, ka pētījuma mērķis - pētīt pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās – ir īstenots.…
Bakalaura darba „Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošana deju nodarbībās” mērķis ir pētīt pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās, studējot pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par pusaudžu attīstību, kā arī analizējot pusaudžu atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās. Pētījuma gaita un tā rezultāti ir izklāstīti 2 nodaļās. Pirmajā nodaļā tiek analizēts atmiņas jēdziens, pusaudžu vecumposma raksturojums, kustību atmiņas uzlabošanas faktori pusaudžiem deju nodarbībās, balstoties uz Vorobjova, Meikšānes, Kreišmanes, Valgeres, Gulbes, Raščevkas, Erdmanes un Kazanovskas, Makklačen (McClutchen), Kasinga (Kassing) un Džei (Jay) atziņām. Otrajā nodaļā tiek analizēta empīriskā pētījuma norise, kura veikta, lai pārbaudītu kustību atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās. Pētījuma īstenošanai izstrādāti 2 vingrinājumu kompleksi, no kuriem katrs sastāv no 4 vingrinājumiem. Kā pētījuma metode izmantots gan pedagoģiskais novērojums, gan anketēšana. Pētījuma bāzes ir bērnu un jauniešu centra “Altona” estrādes deju studijas “Festa” 5.-9. klases izlases grupas 8 audzēknes un bērnu un jauniešu centra „Rīgas Skolēnu pils” Sporta deju studijas “Dzintarjūra” Juniori II sacensību grupas 12 audzēkņi. Pētījums veikts divos laika posmos. Iegūtie rezultāti ļauj spriest, ka empīriskā pētījuma laikā audzēkņiem kustību atmiņa ir uzlabojusies. Konstatēts, ka kustību atmiņas uzlabošanu sekmē autora izvēlētie vingrinājumu kompleksi. Apstiprinājies, ka pusaudžu kustību atmiņas uzlabošana deju nodarbībās ir vissekmīgāk realizējama, ja kustību apguves procesā tiek iesaistītas dažādas maņas. Bakalaura darbs sastāv no titullapas, anotācijas, satura, ievada, 2 daļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un informācijas avotiem, pielikumiem. Pirmajā daļā ietverti 5 attēli. Otrajā daļā ietverti 14 attēli un 3 tabulas. Darbs papildināts ar 11 pielikumiem. Izmantoti 36 literatūras avoti. Darba apjoms bez pielikumiem 50 lpp. Atslēgas vārdi: kustību atmiņa, deju nodarbības, pusaudžu vecumposms.
Pdf formāts.
- Atmiņas procesi un attīstība policijas darbā
- Dažādu atmiņas veidu mijsakarība cilvēkam
- Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošana deju nodarbībās
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pašvērtējuma līmeņa atšķirības pusaudžu un jauniešu grupās
Дипломная для университета54
-
Pazeminātas apziņas izpausme pusaudžu vecumā
Дипломная для университета47
-
Pusaudžu ar īpašām vajadzībām mācību prasmju rosinošās metodes dabasmācības apguves procesā
Дипломная для университета83
Оцененный! -
Pusaudžu grūtniecība kā sociāla problēma
Дипломная для университета48
Оцененный! -
Ģimenes attiecību ietekme uz pusaudžu pašvērtējuma veidošanos
Дипломная для университета42