Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:677817
 
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 32 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Radošuma jēdziens pedagoģiskajā un psiholoģiskajā skatījumā    7
1.1.  Teorētiskās nostādnes par radošumu pedagoģijā un psiholoģijā    7
1.2.  Radošuma jēdziena skaidrojums mākslas kontekstā    22
1.3.  Sākumskolas vecumposma psiholoģiskais raksturojums saistībā ar pētāmo problēmu    30
1.4.  Sākumskolas vecumposma psiholoģiskais raksturojums    35
2.  Radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas stundās    39
2.1.  Vizuālās mākslas mācību saturs    39
2.2.  Radošās darbības veicinošie pedagoģiskie nosacījumi    43
3.  Radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas stundās 1.klasē    47
3.1.  Pētījuma organizācija un metodika    47
3.2.  Novērošanas rezultātu analīze    51
3.3.  Nepabeigto teikumu metodes analīze    62
3.4.  Pedagoģiskā eksperimenta analīze    67
  Secinājumi    90
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    92
Фрагмент работы

Secinājumi
Izstrādājot bakalaura darbu, pamatojoties uz teorētisko atziņu analīzi, izzinot vecumposmu attīstības likumsakarības sākumskolā, izzinot radošās darbības veicinošos nosacījumus, var secināt, ka:
1. Bērna darbība vizuālās mākslas stundās 1. klasē tiek radoši veicināta tad, ja tiek ievērots vecumposma īpatnību raksturojums. Šis ir izziņas vecums, kad bērns vēlas uzzināt atbildes uz daudziem jautājumiem, vecums, kad bērnu ir viegli ieinteresēt izpausties radoši, piedāvājot jaunus mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus, nodrošinot ar dažādu materiālo bāzi. Šis ir arī vecums, kad bērns spēj ātri pārslēgties no vienas lietas un otru, bet ja interese ir noturīga, tas liecina par spējām noteiktā jomā. Skolas pirmajā klasē bērns ātri nogurst, tāpēc skolotājam ir jāmēģina variēt paņēmienus un metodes.
2. Šajā vecumā bērni jau sāk tiekties pēc patstāvības, viņi nevēlas, lai kāds traucē viņu darbojamies, nepievērš lielu uzmanību skolotāja teiktajam, pedagoģiskā eksperimenta rezultāti parādīja, ka tas nav slikti vizuālās mākslas stundās, ja pedagogs vēlas, lai bērna darbs būtu tapis radošā nevis reproducējošā procesā, jo tad sanāk visradošākie darbi, kuri nav ietekmējušies no skolotājas viedokļa un uzskatiem.
3. Daļēji apstiprinās bakalaura darbā izvirzītā hipotēze, ka bērna radošo darbību vizuālās mākslas stundās var veicināt tad, ja tiek radīta pozitīva psiholoģiskā un emocionālā vide, ne tikai pozitīvi pārdzīvojumi veicina radošo darbību, bet arī negatīvie, jo viss, kas bērna raisa emocijas, pozitīvas vai negatīvas, spēj viņā izraisīt ierosmi radošajai darbībai.
4. Novērojuma rezultāti parādīja, ka visradošākie darbi bērniem bija, tad, kad vajadzēja klausīties mūziku un to attēlot, jo tad nebija uzdots konkrēts uzdevums, bet pedagoģiskajā eksperimentā, kad tika dots uzdevums, mūzika palīdzēja tikai dažiem bērniem.
5. Daļēji apstiprinās analizētā teorija un hipotēze, ka radošo darbību iespējams veicināt, ja tiek nodrošināti tādi apstākļi, kas stimulē radošo uzvedību. Pedagoģiskais eksperiments parādīja, ja skolotājs pirms darba demonstrē paraugu, tad liela daļa bērnu būs reproducējuši šo paraugu, vēl daļa bērnu būs attēlojuši šo paraugu, pieliekot vai noņemot kādu tēlu.
6. Bērna radošā darbība nav iedomājama bez noteiktām prasmēm un iemaņām, tāpēc uzsākot darbu, svarīgi fiksēt, kādā līmenī ir bērnu prasmes, bet tas nenozīmē, ka ja bērns nespēj veikt nepieciešamās roku kustības, viņa darbs nebūs radošs, jo kā pierādīja pedagoģiskais eksperiments, lai arī bērniem, kuriem novērošanas rezultāti parādīja problēmas ar rakstāmpiederumu noturēšanu un rokas satvērienu, viņu darbiem nebija nepieciešamā spiediena, krāsas bija blāvas, līnijas saraustītas, bet darbiņi bija ļoti radoši un interesanti.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1355490
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация