Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:635795
 
Оценка:
Опубликованно: 13.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā    5
  Ievads    5
1.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    6
1.1.  Vispārējās attīstības likumsakarības    6
1.2.  Runas attīstība bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā    12
1.3.  Skaņu izrunas traucējumi, to cēloņi    18
2.  Fonemātiskās uztveres būtība, tās ietekmējošie faktori    13
3.  Rotaļas – fonemātiskās uztveres sekmēšanas līdzeklis    21
4.  Pirmsskolas izglītības skolotāja sadarbība ar logopēdu    26
5.  Rotaļu atlase un izmantošana fonemātiskās uztveresaktivizēšanā vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    30
5.1.  Bērnu fonemātiskās uztveres izpēte    34
5.2.  Rotaļu atlase un pielietošana darbā ar bērniem skaņu pareizizrunas rosināšanai    37
5.3.  Pedagoģiskā darba rezultātu apkopošana, analīze    43
  Secinājumi    43
  Izmantotā literatūra   
Фрагмент работы

Nobeigums
Darba izstrādes gaitā tika apkopotas dažādu autoru atziņas par rotaļas nozīmi fonemātiskās uztveres attīstībā vecākā pirmsskolas vecuma bērniem.
Tika veikts pētījums, lai noskaidrotu rotaļas izmantošanas iespējas bērnu fonemātiskās uztveres attīstības veicināšanā .
Realizējot pētījuma mērķa sasniegšanai izvirzītos uzdevumus , tika gūti šādi secinājumi:
1. Analizējot dažādu autoru atziņas par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnībām un to ietekmi valodas veidošanās procesā, ir jārespektē bērna daudzšķautņainā daba, kura nevar attīstīties bez pieaugušā mērķtiecīgas virzības.
2. Daudzu valodas attīstības traucējumu pamatā ir nepietiekami attīstīta fonemātiskā uztvere, t. i. , spēja diferencēt pēc izrunas līdzīgās skaņas, tāpat arī nepietiekami attīstīta spēja runas plūsmā nodalīt valodas skaņu kompleksus – vārdus, tos atcerēties un tikpat precīzi atkārtot.
3. Vecākajā pirmsskolas vecumā, lai sekmīgi sāktu mācīties lasīt un rakstīt, ir nepieciešams pamats – pilnvērtīga runas un valodas attīstība. Un viens no būtiskākajiem pareizas runas attīstības priekšnoteikumiem ir fonemātiskās uztveres attīstība.
4. Fonemātiskās uztveres aktivizēšanā veiksmīgi izmantojami speciāli vingrinājumi un rotaļas, kas piesaista bērnu uzmanību. Fonemātiskās uztveres attīstībā svarīgs priekšnoteikums ir dzirdes uztveres un uzmanības attīstīšana, ko realizē ar speciālu rotaļu palīdzību.
5. Nodarbību un ārpusnodarbību laikā, pielietojot mērķtiecīgi izvēlētus vingrinājumus, rotaļas un spēles, tiek trenēta dzirdes uztvere un attīstīta runa un valoda, tātad – aktivizēta arī fonemātiskā dzirde.
6. Veicot pedagoģiskos vērojumus, apkopojot aptaujas rezultātus un analizējot bērnu darbus, var izdarīt secinājumus, ka rotaļām izvirzītais uzdevums – veicināt fonemātiskās uztveres attīstību, tika sekmīgi veikts un izvirzītā hipotēze, ka bērnu fonemātiskā uztvere pilnveidojas, ja skolotājs sistemātiski izmanto rotaļas runas nodarbību un ārpusnodarbību laikā, ir pierādīta.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −28,40 €
Комплект работ Nr. 1242003
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация