Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:469915
 
Оценка:
Опубликованно: 28.09.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 44 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.1.  Sešgadīgo bērnu psihofizioloģiskās attīstības raksturojums    7
1.2.  Emociju būtība un struktūra    11
1.2.1.  Emociju jēdziena vēsturiskie aspekti    11
1.2.2.  Emociju klasifikācija, nozīme un funkcijas    14
1.3.  Bērnu emocionālā attīstība un gatavība skolai    18
2.  METODISKĀ DAĻA    23
2.1.  Didaktiskais materiāls emocionālai sagatavošanai skolai 6 gadu vecuma bērniem    25
2.1.1.  Kustību rotaļas    25
2.1.2.  Didaktiskās rotaļas un vingrinājumi    27
2.1.3.  Pasakas    28
2.1.4.  Vingrinājumi rotaļu – etīžu veidā    30
2.1.5.  Dramatizējums    32
2.1.6.  Zīmēšana un citas tēlojošas darbības    32
3.  PRAKTISKĀ DAĻA    35
3.1.  Pētījuma izmantoto metožu un organizācijas raksturojums    35
3.2.  Pētījumā iegūto datu analīze    37
  Secinājumi    49
  Literatūras saraksts    49
Фрагмент работы

Secinājumi
Bakalaura darbā tika pētīta sešgadīgo bērnu emocionālā sagatavošana skolai.
Darba teorētiskajā daļā noteiktā mērķa sasniegšanai tika izanalizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par: emociju izveides vēsturiskajiem aspektiem un teorētiskajām likumībām, to skaidrojumu mūsdienu zinātniskajās teorijās; sešgadīgo bērnu emocionālo attīstību un tās nozīmi pirmsskolnieka sagatavošanā skolai.
Metodiskajā daļā tika izstrādāts un atlasīts didaktiskais materiāls sešgadīgo bērnu emocionālai sagatavošanai skolai.
Praktiskajā daļā tika izpētīta un eksperimentāli pārbaudīta didaktiskā materiāla izmantošana sešgadīgo bērnu emocionālai sagatavošanai skolai.
Bakalaura darba gaitā tika secināts:
1. Ir pierādīta emociju nozīme indivīda pasaules izpratnē, adaptācijā, sevis izpratnē un veiksmīgā, vai tieši pretēji, ne visai veiksmīgā dzīves darbībā;
2. Bērns ar emo¬ci¬onā¬lām pro¬blē¬mām nav spē¬jīgs ap¬gūt zi¬nā¬ša¬nas, pras¬mes un ie¬ma¬ņas, kā arī nav spē¬jīgs piln¬vēr¬tī¬gi kon¬tak¬tē¬ties.
3. Emocionālā sfēra pati par sevi neattīstās, tāpēc to nepieciešams mērķtiecīgi attīstīt.
4. Pētījumā sākumā pēc noteiktās metodikas tika noskaidrots, ka 80% grupas bērnu ir emocionāli gatavi skolai, taču trīs bērni nav gatavi uzsākt skolas gaitas.
5. Ar atlasīta un izstrādāta didaktiskā materiāla palīdzību tika organizēts mērķtiecīgs darbs, lai emocionāli sagatavot bērnus skolai.
6. Mērķa sasniegšanai tika izmantota novērošana, bērnu darbības produktu analīze un ekspertu atzinuma metode.
7. Pētījumā nobeigumā tika veikta bērnu atkārtota testēšana pēc noteiktās metodikas, kuras rezultāta tika noskaidrots, ka visi bērni izrāda izziņas interesi, vēlas mācīties, prot strādāt atbilstoši noteikumiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация