Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:605925
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Аннотация    4
  Tabulu saraksts    6
  Attēlu saraksts    6
  Ievads    7
1.  SIA „Abonēšanas centrs Diena“ raksturojums    9
1.1.  Abonēšanas centra darbība    17
1.1.1.  Preses abonēšana un piegāde    20
1.1.2.  Papildus pakalpojumu serviss    23
1.1.3.  Tiešais pasts    23
1.1.4.  Preču un preses tirdzniecība    24
1.2.  Vadīšanas sistēmas organizācija un struktūras analīze    26
1.3.  SIA „Abonēšanas centrs Diena“ vadības sistēmas trūkumi    30
2.  Iespējamais vadības sistēmas modelis    38
2.1.  Jaunais vadības sistēmas modelis    38
2.2.  Jaunā vadības sistēmas modeļa katras struktūrvienības funkcijas    43
2.2.1.  Pārdošanas struktūrvienība    43
2.2.2.  Loģistikas nodaļa    45
2.2.4.  Mārketinga nodaļa    51
2.2.5.  Finanšu nodaļa    53
2.3.  Reorganizācijas izmaksas    53
3.  Jaunās vadības sistēmas priekšrocības salīdzinot ar iepriekšējo    55
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotā literatūra    62
Фрагмент работы

Bakalaura darba nosaukums ir “SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana”. Autors šo tēmu ir izvēlējies, jo darbinieku apmierinātība un izpratne par vadības organizācijas struktūru ir garants stabilam biznesam. Lai to nodrošinātu, organizācijai ir jāveic iekšējo un ārējo procesu nepārtraukta uzlabošana. Arvien svarīgāk ir izprast vadības izmaiņu tendences, prognozējot to iespējamās izpausmes un ietekmes iepriekš.
Bakalaura darba galvenais mērķis ir izanalizēt vadības procesu “Abonēšanas centrā Diena”, noteikt iepriekšējās vadības sistēmas trūkumus un veikt pētījumu par abonēšanas centrā iespējamo jauno vadības sistēmas modeli.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 6 nodaļām un 9 apakšnodaļām.
Pirmajā daļā autors skaidro SIA “Abonēšanas centrs Diena” darbību, aplūko vietu Latvijas tirgū un analizē iepriekšējo vadības sistēmu.
Otrajā daļā tiek veikta “Abonēšanas centra Diena” sīkāka katras struktūrvienības funkcijas analīze. Analīzes rezultātā autors paskaidro, kādā veidā rekonstrukcija vadības sistēmā ir skārusi katru atsevišķo nodaļu. Kā arī piedāvā praktiskus ieteikumus jaunās vadības sistēmas izveidē.
Pēdējā daļā autors noskaidro jāunās vadības sistēmas priekšrocības salīdzinot ar iepriekšējo, kā arī iesaka pārmaiņu problēmu risināšanas principus.
Darbā ietverti teorētiskie un praktiskie aspekti vadības un darbinieku attiecībās. Rakstot bakalaura darbu, autors ir izmantojis ekonomisko literatūru angļu, krievu un latviešu valodās. Statistiskā informācija tika iegūta no “Abonēšanas centrs Diena” nepublicētajiem datiem, kā arī izmantots interneta resurss.
Latvijā šobrīd ir maz tādu cilvēku kas nebūtu neko dzirdējuši par SIA “Abonēšanas centru Diena”. Šis uzņēmums ir kļuvis par spēcīgu konkurentu agrākajam monopoluzņēmumam “Latvijas pasts”. Lai gan uzņēmums pastāv jau vairāk nekā 11 gadus, tomēr par neatkarīgu juridisku personu tas ir kļuvis tikai 2005.gada 1.augustā Līdz tam laikam tā ir bijusi tikai AS DIENA struktūrvienība. Šīs pārmaiņas ir ietekmējušas abonēšanas centra darbību un vadības organizāciju.
Mūsdienās nav nevienas organizācijas, kas nebūtu pakļauta pārmaiņām. Lielāko daļu no šīm pārmaiņām organizācija pati nevar tieši ietekmēt, tāpēc vadītājiem ir noteikti jāņem vērā tas, ka organizācija eksistē mainīgā vidē un pārmaiņas ir jāieplāno. Organizācijām ir jābūt elastīgām, ja tās grib pastāvēt un attīstīties.
Pārmaiņu efektīva vadīšana ir viens no grūtākajiem organizāciju vadītāju pienākumiem. Vadītājiem ir jāapzinās pārmaiņu nepieciešamība un jānoskaidro cēloņi, kas rada pārmaiņas. Mūsdienās katrai organizācijai ir jāatrod efektīvi darbības veidi, jāmeklē jaunas attīstības iespējas, jāmaina darbības metodes, jāpārveido tehnoloģijas.
Pārmaiņu plānošana jāsāk ar iepriekšējā un pašreizējā perioda analīzi, jāparedz faktori, kuri var dažādi ietekmēt organizāciju, jānosaka pārmaiņu laika ietilpība, sākums un beigas, un iecerētais rezultāts.
Pārmaiņu īstenošanas process sākas ar mērķa noteikšanu.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1117827
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация