Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:527327
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.06.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 77 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Organizācijas darbinieku apmierinātības ar darbu un lojalitātes savstarpējās sakarības teorētiskais pētījums    8
1.1.  Apmierinātību ar darbu: galvenie jēdzieni un teorijas    8
1.1.1.  Jēdziens „apmierinātība” psiholoģijā    8
1.1.2.  Apmierinātības ar darbu pamatjēdzieni    9
1.1.3.  Apmierinātības ar darbu galvenās teorijas    12
1.2.  Personāla lojalitāte: pamatjēdzieni, veidi, veidošanas faktori    18
1.2.1.  „Lojalitātes” jēdziens psiholoģijā un socioloģijā    18
1.2.2.  Personāla lojalitātes līmeņi un veidi    20
1.2.3.  Personāla lojalitātes veidošanas faktori    24
1.3.  Darbinieku apmierinātības ar darbu savstarpējā sakarība ar viņu lojalitāti attiecībā pret organizāciju    25
2.  Pētāmās organizācijas SIA AIZDEVUMS.LV raksturojums    28
2.1.  Organizācijas raksturojums, vēsture un tā vieta nozarē    28
2.2.  Organizācijas darbības apraksts. Piedāvātie pakalpojumi. Vīzija, misija un pamatvērtības. Klienti    28
2.3.  Konkurenti tirgū    29
2.4.  AIZDEVUMS.LV struktūra. Kreditēšanas nodaļas apraksts    30
2.5.  SVID analīze    30
  SIA AIZDEVUMS.LV SVID analīze    30
2.6.  Personāla (vadības) procesi, to raksturojums    31
2.7.  Organizācijas finanšu rādītāji par pēdējiem trīs gadiem (apgrozījums, peļņa)    31
2.8.  Kopsavilkums par konkrēto organizāciju    32
3.  Personāla apmierinātības ar darbu un lojalitātes savstarpējās sakarības prakstiskais pētījums    33
3.1.  Pētījuma izlase    33
3.2.  Pētījuma procedūra    34
3.3.  Pētījuma metodes    35
3.3.1.  P. Spektora apmierinātības ar darbu aptaujas lapa    35
3.3.2.  L. Portera organizatoriskās lojalitātes aptaujas lapa    37
3.4.  Iegūtie pētījuma rezultāti    38
3.4.1.  Aprakstošās statistikas rezultātu raksturojums    38
3.4.2.  Darbinieku apmierinātības ar darbu pētījuma rezultāti    39
3.4.3.  Darbinieku lojalitātes pētījuma rezultāti    46
3.4.4.  Darbinieku apmierinātības ar darbu un lojalitātes savstarpējās saistības pētījuma rezultāti    55
  Secinājumi    60
  Priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    62
  Pielikums    68
Фрагмент работы

Katra organizācija sasniedz savus stratēģiskos mērķus ar darbaspēka pūļu palīdzību. Darbinieki, kuriem ir dažādas zināšanas, iemaņas un spējas, pēc būtības, ir organizācijas nākamo panākumu sastāvdaļa. Taču mūsdienās, kā nekad agrāk, organizācijai ir vajadzības, lai tās darbinieki būtu apmierināti ar savu darbu. (Bruck, Allen, Spector, 2002). Tāpat arī diezgan svarīgi, lai darbinieks būtu lojāls un uzticīgs savai organizācijai (Ibrahim, Al Falasi, 2014). Gala rezultātā tāda darbinieku uzvedība darba vietā padara darbiniekus par daudz laimīgākiem un produktīvākiem, bet viņu darba devējus – par daudz veiksmīgākiem biznesa vešanas aspektā.
Ievērojamais vadīšanas teorētiķis R. Likerts teica: „Jebkuru uzņēmuma visu darbību iniciē un nosaka cilvēki, kuri veido šo uzņēmumu, pasvītrojot darbinieka funkcijas svarīgumu. Rūpnīcu, birojus, datorus, iekārtu un visu pārējo, ko izmanto mūsdienīgā firma, ir neproduktīvi, izņemot cilvēku piepūles un vadību. No visiem vadības uzdevumiem cilvēku komponentes vadīšana ir centrālais un vissvarīgākais uzdevums, tāpēc ka viss pārējais ir atkarīgs no tā, cik lielā mērā labi šis uzdevums bija izpildīts.” (Festus, 1989).
Darbinieku apmierinātība ar darbu un viņu lojalitāte – viens no atslēguzdevumiem, kuri šodien ir uzstādīti menedžeriem, kad lieta nonāk līdz personāla vadīšanai. Daudzi pētnieki savos pētījumos nodemonstrēja lielo apmierinātības ar darbu ietekmi uz darbinieku motivāciju, tajā paša laikā kā motivācijas līmenis ietekmē ražīgumu, un, tātad, biznesa organizāciju vispārējo efektivitāti. Motivācija – tas ir daudzdimensiju pamats, tāpēc ka cilvēkus parasti motivē dažādu faktoru savienojums (Cinar et al., 2011).…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1398383
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация