Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:743821
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.04.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 48 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    4
  ABSTRACT    5
  SAĪSINĀJUMU UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  PRODUKTU RAKSTUROJOŠI MĀRKETINGA PAMATELEMENTI    10
1.1.  Mārketinga kompleksa būtība un tā elementi    10
1.2.  Preces un sortiments    13
1.3.  Preces cena un tās stratēģija    18
1.4.  Produkta sadales sistēma    23
1.5.  Produkta virzīšana tirgū    27
1.6.  Mārketinga kompleksa - produkta veidošanās īpatnības vairumtirdzniecībā    31
2.  LATGALES REĢIONĀ TIRGUS SITUĀCIJAS RAKSTUROJUMS    37
2.1.  Inflācijas Latvijā tās ietekme uz patēriņa tirgu Latgalē    38
2.2.  Bezdarbs Latvijā un tās reģionos, tā ietekme uz patēriņa tirgu Latgalē    39
2.3.  Iedzīvotāju līmeņa novērtējums Latgales reģionā    40
2.4.  Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumi to ietekme uz patēriņa tirgus situāciju Latgalē    41
2.5.  Demogrāfiskā situācija Latvijā un tās ietekme uz patēriņa tirgus situāciju Latgalē    42
3.  SIA "BALTĀ BURA" VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    47
3.1.  SIA "Baltā Bura" īss raksturojums    47
3.3.  SIA "Baltā Bura" preču sortiments    50
3.4.  Cena un tās veidošanās uzņēmumā SIA "Balta Bura"    53
3.5.  Produkta sadale uzņēmumā SIA "Baltā Bura"    55
3.6.  Produkta virzīšanas sistēma uzņēmumā SIA "Baltā Bura"    57
4.  APTAUJU REZULTĀTU APKOPOJUMS UN IZPĒTE    64
4.1.  Aptaujas metodoloģijas pamatojums    64
4.2.  SIA "Baltā Bura" klientu raksturojums Latgales reģionā    66
4.3.  SIA "Baltā Bura" sortimenta atbilstība reģiona vajadzībām    70
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    75
  KOPSAVILKUMS    81
  SUMMARY    84
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    87
  PIELIKUMS    91
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot diplomdarbu, autors secināja:
1. Tikai veiksmīgi izstrādāts produkts, kurš var apmierināt patērētāju vajadzības un vēlmes pēc kvalitatīvas produkcijas, ļaus firmai sasniegt savus mērķus preču vai pakalpojumu realizācijā.
2. Uzņēmuma Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements, jo pircējs nepērk preci vai nepasūta pakalpojumu, bet gan iegādājas kādu derīgumu, labumu savu vajadzību apmierināšanai.
3. Sadale ir dažādu metožu kopums, ar kuru palīdzību tiek noteikta vieta, kur produkts tiek realizēt.
4. Realizācijas veicināšana ir mārketinga komunikāciju veids ar nolūku motivēt produktu pirkšanu un pārdošanu ar dažādiem mārketinga paņēmieniem.
5. Vairumtirdzniecība pilda daudzas funkcijas, lai preču apmaiņa starp ražotāju un mazumtirgotāju padarītu pēc iespējas vienkāršāku un efektīvāku.
6. Vairumtirdzniecībā preču sortiments ir saistīts ar mazumtirgotāju prasībām nodrošināt tiem pilna sortimenta produktu piegādi un uzturēt savās noliktavās pietiekamus produktu krājumus.
7. Cenas vairumtirdzniecībā ir atkarīgas no apgrozījuma izmaksām un nepieciešamās biznesa peļņas normas.
8. Realizācijas stimulēšanas metodēm vairumtirdzniecībā nav tik liela nozīme kā mazumtirdzniecībā, tomēr ieteicams izmantot dažādus paņēmienus personiskai apkalpošanai un sabiedriskām aktivitātēm.
9. Vairumtirgotāji pamatā izvieto savus uzņēmumus vietās, kur ir zemas nomas maksas un pēc iespējas zemāki nodokļi
10. IKP uz vienu iedzīvotāju ir viens no galvenajiem rādītājiem, kas raksturo Latgales reģiona izteikto atpalicību no pārējās Latvijas daļas, kas nelielajā Latvijas teritorijā veicina aktīvāku migrāciju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация