Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:978004
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
  Saturs    5
1.  Motivācijas skaidrojums    6
1.1.  Motivēšanas teorijas    9
1.2.  Atalgojuma nozīme motivēšanā    16
1.2.1.  Monetārais atalgojums    16
1.2.2.  Nemonetārais atalgojums    20
2.  Uzņēmuma raksturojums    25
2.1.  Uzņēmuma vispārējā informācija    25
2.2.  Uzņēmuma personāla vadība    27
3.  Sia Carat darbinieku apmierinātības aptauja    34
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Bibliografisko norāžu saraksts    50
Фрагмент работы

Ievads
Personāla motivēšana kā būtisks uzņēmuma veiksmīgas darbības nosacījums ir atzīts jau sen. Tie uzņēmumu vadītāji, kas neapzinās personāla motivācijas nozīmi un uzmanību pievērš tikai produkcijai, ir spiesti atzīt, ka lai sasniegtu augstus rezultātus nepietiek ar unikālu produktu vai pakalpojumu,bet ir jābūt pareizi motivētiem darbiniekiem, kas spēj šo produktu vai pakalpojumu sniegt klientiem.
Šodien uzņēmumi darbojas strauju pārmaiņu laikā un nemitīgās konkurences pieaugums un spiediens uz uzņēmumu, liek izvirzīt un sasniegt jaunus un augstākus mērķus, kā rezultātā uzņēmuma vadība sāk meklēt risinājumus un arvien biežāk, risinājums tiek atrasts personāla motivēšanā, lai sasniegtu uzņēmuma kopīgos mērķus.
Pētījums tiks veikts mediju aģentūrā Sia Carat, kur darba autors izgāja praksi. Uzņēmuma vadība ar intresi piekrita motivācijas sistēmas pētījumam savā uzņēmumā, atzīstot, ka pastāvošajā sistēmā ir iespējas uzlabojumiem.
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt Sia Carat motivācijas sistēmu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidei.
Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi ir noteikti vairāki darba uzdevumi;
• Iepazīties ar motivācijas sistēmu teorētisko pamatojumu
• Iepazīties ar uzņēmumu (vēsturi, struktūru, personāla politiku)
• Iepazīties ar motivācijas sistēmu uzņēmumā
• Veikt personāla apmierinātības aptaujas rezultātu analīzi
Pētījuma problēma ir nepilnvērtīga motivācijas sistēma uzņēmumā.
Bakalaura darba pētījuma obejkts ir motivēšanas sistēma mediju aģentūrā.
Pētījuma priekšmets šim darbam ir mediju aģentūras Sia Carat personāla motivēšanas sistēma.
Bakalaura darba mērķa uz uzdevumu sasniegšanai pielietotas sekojošas metodes;
• Literatūras analīze
• Darbinieku anketēšanas datu analīze
Bakalaura darba hipotēze; „Uzņēmuma motivācijas sistēma nespēj pilnībā apmierināt uzņēmuma darbinieku vēlmes un vajadzības”
Bakalaura darba pētījuma periods : no 2009. gada februāra līdz 5. jūnijam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация