Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:997510
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 32 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA    8
1.1.  Stratēģijas elementi    10
1.2.  Stratēģijas veidošanas ietekmējošie faktori    12
1.3.  Stratēģijas ieviešana un kontrole    22
1.4.  Mārketinga komunikācija un preču virzīšanas stratēģija    26
2.  SIA “ESTĒTS” DARBĪBA UN TĀS RAKSTUROJUMS    31
2.1.  Būvniecības nozares raksturojums    31
2.2.  Uzņēmuma raksturojums    35
3.  SIA “ESTĒTS” MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE    50
3.1.  Mārketinga stratēģija un tās ieviešana    51
3.2.  Mārketinga pasākumu novērtējums    60
3.3.  Mārketinga stratēģijas kontroles mehānisms    62
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    67
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Balstoties uz teorētisko materiālu par mārketinga stratēģiju izstrādāšanu, kā arī balstoties uz iegūto informāciju par pašu uzņēmumu, autors uzskata, ka bez mārketinga stratēģijas interneta veikals ebs.lv nespēs konkurēt vietējā tirgū.
Diplomdarba ietvaros autors formulēja šādus secinājumus:
1. Galvenie faktori uzņēmuma vadībai, kas ir jāņem vērā attīstot interneta veikalu ebs.lv un kopējo mārketinga stratēģiju, ir tādi, ka interneta veikala stiprās puses ir produkti, darbinieku kompetence un izmaksas, bet vājās puses, kurām ir nepieciešams pievērst uzmanību, ir organizatoriskā struktūra, pasūtījumu apstrāde.
2. Gan darbiniekiem, gan vadībai ir grūti noteikt uzņēmumam nepieciešamos preču krājumus konkrētam laika periodam, parasti mēnesim. Tā kā preču iepirkšanas laiks nesakrīt ar preču pārdošanas laiku, tad, lai spētu apmierināt klientu vajadzības un lai nezaudētu uzņēmuma pozīcijas būvmateriālu tirgū, uzņēmuma iepirkuma speciālistam nākas veidot ievērojamus preču krājumus savā noliktavā.
3. Uzņēmums ir izveidojies preču sortimentu, kurš tiek turēts atlikumā noliktavā un klients preci var iegādāties uzreiz, bet ir noteiktas preču grupas, kuras ir pieejamas tikai pēc pasūtījuma, kas ne vienmēr ir pozitīvais faktors uzņēmumam.
4. Uzņēmums piedāvā preces pēc pasūtījuma, kas ne vienmēr ir labākais un efektīvākais izvēles veids, jo celtnieki bieži vien nevar gaidīt 2-3 mēnešus, lai varētu saņemt pasūtīto preci.
5. Uzņēmums palielina savu apgrozījumu vietējā tirgū, pieaug arī uzņēmumā strādājošo darbinieku skaits.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация