Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:817351
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    6
1.  Drukātā reklāma    8
1.1.  Reklāmas jēdziens, mērķi, uzdevumi un līdzekļi    8
1.2.  Reklāmas veidi    14
1.2.1.  Audio-vizuālā reklāma    17
1.2.2.  Audio reklāma    17
1.2.3.  Vides reklāmas    19
1.2.4.  Drukātā reklāma    19
1.3.  Drukātās reklāmas izveides process    24
1.3.1.  Drukātās reklāmas vizuālā daļa    25
1.3.2.  Drukātās reklāmas tekstu daļa    29
2.  Zirgu audzētavu reklāmu analīze    33
2.1.  SIA „Ezernieki-I”    33
2.2.  Kvalitatīvā reklāmu analīze    34
2.3.  Fokusa grupas intervijas interpretācija    64
2.4.  Reklāmu analīzes un fokusa grupas intervijas interpretācijas rezumējums    67
  Secinājumi un priekšlikumi    69
3.  SIA „Ezernieki-I” drukātās reklāmas izstrāde    71
3.1.  Projekta idejas izklāsts    71
3.2.  Projekta pamatojums, koncepcija, mērķi    71
3.3.  Projekta mērķauditorija    72
3.4.  Komunikācijas kanālu un modeļu izvēle    72
3.5.  Radošās idejas konceptuāla izstrāde    73
3.6.  Projekta realizācijas gaitas apraksts    74
3.7.  Projekta ekonomiskie aprēķini    79
3.8.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    80
  Nobeigums    81
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    82
  Galvojums    85
  Pielikumi    86
Фрагмент работы

3.8. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Lai novērtētu reklāmas rezultātus, ir jāpaiet kādam laikam, jo potenciālajam klientam ir jāizlemj, vai viņš vēlas doties uz citu valsti iegādāties sporta zirgu, kā arī novērtēt vai prece atbilst viņa vajadzībām un prasībām. Bet ir paredzams, ka rezultāti būs pamanāmi, jo SIA „Ezernieki-I” piedāvātie zirgi gūs ieinteresētību ārzemju tirgū, jo tur vairāk potenciālo klientu nekā pašmāju tirgū.

Nobeigums
Izstrādājot bakalaura darbu, tika realizēt radošo ieceri: izanalizēt literatūru, izanalizēt reklāmas, atlasīt respondentu grupas, veikt fokusa grupu interviju, izanalizēt un interpretēt rezultātus, izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus, izveidot imidža reklāmas plakātus, kurus SIA „Ezernieki-I” varēs izmantot, lai reklamētu savu uzņēmumu un piedāvājumu. Kā arī tika veiksmīgi pierādīta izvirzītā hipotēze – SIA „Ezernieki-I” drukāto reklāmu vislabāk veidot kā imidža reklāmu žurnālos, izmantojot mākslinieciskā loga maketēšanas stilu.
Bakalaura darbā izstrādātā radošā risinājuma iespējas neaprobežojas tikai ar drukāto reklāmu žurnālos, bet var arī izmantots arī internetā. Reklāmas var tikt izvietotas mājas lapās, kuras ir saistītas ar zirgiem, kurām ir īpaša sadaļa, lai izvietotu liela izmēra reklāmas nevis bannerus. Kā arī izveidotās reklāmas maketi var tikt izmantoti kā pirmie vāki, ja uzņēmums izlems veidot bukletu vai katalogi.
Turpmākie pētījumi varētu būt par to, kādi ir iegūti rezultāti pēc tam, kad ir izmantotas tieši bakalaura darbā izveidotās reklāmas. No iegūtajiem rezultātiem izdarīt secinājumus un priekšlikumus, kā uzlabot jau esošos rezultātus. Kā arī turpināt padarīt uzņēmumu atpazīstamu, piemēram, izveidojot mājas lapu, izveidot citus reklāmas materiālus (piemēram, bukletus, interneta banneri utt.).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация