Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:965657
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma mārketinga darbības izpētes un analīzes teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga loma un metodes uzņēmuma vadīšanā    7
1.2.  Mārketinga darbības izpētes virzieni un analīze    12
1.3.  SIA „N” darbības raksturojums un patreizējās mārketinga darbības izpēte un analīze    17
1.4.  Uzņēmuma SIA „ N” darbības raksturojums un vieta drošības sistēmu tirgū    17
1.5.  Konkurentu izpēte un analīze    20
1.6.  Cenu veidošanas izpēte un analīze    24
1.7.  Uzņēmuma produktu virzīšanas tirgū paņēmienu izpēte un analīze    26
2.  SIA „N” mārketinga darbības nepilnības un uzlabošanas iespējas    28
  Secinājumu un priekšlikumi    36
  Nobeigums    38
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    39
  Pielikumi    43
  1.pielikums. „Konkurenta portrets"    44
  2.pielikums. SVID analīzes shēma    45
  3.pielikums. SVID analīzes matrica    46
  4.pielikums. SIA „N” struktūrshēma    48
  5.pielikums. SIA „N” mārketinga speciālista funkcijas realizējot projektu „Drošības sistēmas uzstādīšana un apkalpošana”    49
  6.pielikums. 2009.gada 10.novembra Intervijas protokols    50
  8.pielikums. Potenciālo pircēju apraksts, meklēšanas avoti    54
  Apliecinājums    59
Фрагмент работы

Termins "mārketings" cēlies no angļu vārda "market" - tirgus un attiecas uz uzņēmumu darbību, kas darbojas noieta tirgus sfērā. [8., 18.lpp.]
Mārketinga pamatprincips ir dialektiskā pieeja sistēmas attīstībai "piegādātājs - patērētājs". Tiek pētīts tirgus, tā vajadzības, tirgus pieprasījums un prasības, kas izvirzītas precei. Visas šīs prasības tiek izskatītas dinamikā, kas ļauj prognozēt prasības, izstrādāt konkrētas preces, kas ir paredzētas konkrētajam lietotājam. Pie tam, pieprasījumu nepieciešams veidot, aktīvi ietekmējot patērētāja gaumi, ņemot vērā vispārējus - zinātniski tehniskā progresa likumus, prognozējot pieprasījuma attīstību.
Pašlaik uzņēmumam, kas koncentrējas uz panākumiem, nepieciešams ne tikai apmierināt patērētāju pieprasījumu pēc precēm un pakalpojumiem, bet arī uzņēmuma uzmanības centrā jābūt mērķim, attīstīt un īstenot savas konkurētspējas stratēģijā. Izstrādājot stratēģiju, jāņem vērā potenciālo konkurentu īpašības un potenciālu tirgū, kas formulē tirgus dinamiku un konkurentu uzvedību mārketinga vidē.
Konkurences vides analīzi, kurā atrodas uzņēmums un konkurentu darbību tajā, būtu jāuzskata par būtisku mārketinga pētījuma procesa posmu. Tas ir nosacījums, kā var nodrošināt preces vai pakalpojuma, ko uzņēmums piedāvā tirgū, pieprasījumu.
Analīzes rezultāts ir pašreizējās un nākotnes konkurences vides noteikšana un aprakstīšana. Ņemot vērā analīzes rezultātus, mārketinga speciālists izstrādā mārketinga pasākumu plānus, kas ir vērsti uzņēmuma konkurences priekšrocību stiprināšanai.
Kvalifikācijas darbā autors izskata mārketinga darbības organizēšanas jautājumus SIA „N”.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt SIA „N” mārketinga darbību un izstrādāt priekšlikumus mārketinga darbības pilnveidošanai.
Lai sasniegtu šo mērķi, autors izvirza šādus uzdevumus:
1. Izpētīt un izanalizēt teorētisko literatūru par mārketinga darbības organizēšanu uzņēmumā.
2. Izpētīt un izanalizēt SIA „N” mārketinga darbību.
3. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus SIA „N” mārketinga darbības uzlabošanai.
Pētīšanas metodes ir teorētiskās literatūras par mārketinga darbības organizēšanas uzņēmumā izpēte un analīze, intervija un SVID analīze.
Kvalifikācijas darbā izmantoti latviešu un ārzemju autoru darbi [1.-16.], internetresursi [17.-40.] un SIA „N” nepublicētie materiāli [43.-46.].…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −45,67 €
Комплект работ Nr. 1114682
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация