-
SIA "O" stratēģiskā analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | BŪVNIECĪBAS NOZARES RAKSTUROJUMS | 4 |
2. | SIA OOOOO PIRMSĀKUMI UN ŠODIENAS AKTIVITĀTES | 6 |
3. | SIA OOOOO ATTĪSTĪBAS VĪZIJA, MISIJA UN MĒRĶI | 7 |
4. | SIA „OOOOO” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS GALVENO RĀDĪTĀJU ANALĪZE | 13 |
5. | SIA OOOOO STIPRO UN VĀJO PUŠU, IESPĒJU UN DRAUDU ANALĪZE | 17 |
6. | SIA OOOOO PAŠREIZĒJĀS SITUĀCIJAS ANALĪZE UN NĀKOTNĒ PLĀNOTAIS REZULTĀTS | 20 |
7. | SIA „OOOOO” PIEDĀVĀTO PREČU RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE | 25 |
8. | BŪVMATERIĀLU TIRDZNIECĪBAS NOZARES, KONKURENCES VIDES ANALĪZE | 27 |
9. | SIA „OOOOO” KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS | 35 |
10. | SIA „OOOOO” NĀKOTNES ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJAS | 47 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 50 | |
IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS | 52 | |
PIELIKUMI | 53 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Būvmateriālu tirdzniecība ir būvniecības nozares komponente, kas Latvijā tiek raksturota kā strauji augoša un jau piesātināta sfēra, jo tajā iesaistīti vismaz 1000 uzņēmumi ar kopējo apgrozījumu virs Ls 310 000 000, bet neviens no dalībniekiem neaizņem pat ceturto daļu no kopējā tirgus.
2. SIA „OOOOO” 13 gadu laikā ir kļuvusi par vienu no lielākajiem būvmateriālu tirdzniecības uzņēmumiem Cēsu un Daugavpils rajonos, taču mērķtiecīgi sekojot būtiskākajām klientu vajadzībām – plašākā izvēle, viskonkurētspējīgākās cenas un teicamākā apkalpošanas kultūra, – ir iespēja ieņemt līdera pozīcijas Vidzemē un Latgalē.
3. Laika posmā no 1993. gada līdz pat šodienai SIA „OOOOO” saimnieciskās darbības rādītāji pakāpeniski uzlabojas, tāpēc jau 2005. gada neto apgrozījums, pēc uzņēmuma vadības aprēķiniem, pārsniegs Ls 1 000 000, kas savukārt paver iespēju iestāties Latvijas Būvmateriālu tirgotāju asociācijā, saņemot apliecību kā apstiprinātu pierādījumu par izcili labu novērtējumu biznesa ētikas, preču klāsta, to kvalitātes un apkalpošanas kultūras jomā.
4. SIA „OOOOO” SWOT matricā skaidri saskatāma uzņēmumam piemērotā alternatīva, kas izpaužas kā spēks un draudi stratēģija, kas paredz iekšējo spēku veidoto izpausmju, kas apvienojamas piecos elementos – cilvēki, prece, cena, virzīšana tirgū un vieta, – pārsvaru par draudiem, kas pašlaik ir sevišķi bīstami un viegli apkarojami.
5. R. Makkensija matrica, vērtējot SIA „OOOOO” pašreizējo situāciju un nākotnē plānoto rezultātu, parāda, ka uzņēmums atrodas attīstības posmā, bet uzlabojot galvenā mērķa sasniegšanai nepieciešamos kritērijus, kas iekļauj priekšrocības konkurences cīņā un ārējās vides raksturu, tas pēc 3 gadiem sasniegs līderpozīcijas lokālajā līmenī.
6. SIA „OOOOO” pozīciju stratēģiskajā izplatījumā raksturo sektors, ko apzīmē kā problēmu bērni, jo esošā tirgus daļa nacionālajā līmenī, kas ir mazāka par 1%, neļauj uzņēmumam ar savu piedāvāto preci ietekmēt tirgu, turklāt tieši būvmateriālu mazumtirdzniecībā, kas nav orientēta uz profesionālo sektoru, pastāv intensīva konkurence, ko vēl vairāk pastiprina būvēšanas apjomu pieaugums, kas vistiešākajā mērā iespaido peļņu.
7. Portera piecu spēku modelis, ar kā palīdzību izvērtēju konkurences vidi, būvmateriālu tirdzniecības nozarē akcentē būvmateriālu sektora dinamiskumu, pircēju spēka pastāvīgās svārstības, piegādātāju aktivitātes, kas diezgan bieži vērstas pret tirgotāju, jaunus un progresīvus konkurentus, kas liek pilnveidoties esošajiem, kā arī kvalitatīvu aizstājējpreču rašanās neizbēgamību.
8. SIA „OOOOO” konkurētspējas priekšrocības izpaužas piedāvāto preču cenu līmenī un ar to saistītajā atlaižu politikā, veikalu atrašanās vietas izdevīgumā un darba laikā, kā arī reklāmas spēkā un tirdzniecības zāļu izkārtojumā.
9. Sarežģītie pašreizējie apstākļi un neskaidrās nākotnes iespējas būvmateriālu tirdzniecības nozarē, kā arī SIA „OOOOO” konkurences pozīcija, kas ir vidēja, nosaka, ka uzņēmuma attīstības tempu var regulēt izmantojot vairāku stratēģiju – attīstības, īpaša tēla radīšanas un daudznozaru diversifikācijas - raksturojošas izpausmes.
…
Darbs ietver SIA „OOOOO” stratēģisko analīzi, akcentējot uzņēmuma vietu būvmateriālu tirgū un attīstības iespējas: nozares raksturojums, uzņēmuma vēsture, aktivitātes, mērķi, SWID analīze, Makkensija matrica, BCG modelis, saimnieciskās darbības rādītāju analīze, konkurences vides analīze pēc Portera modeļa, konkurētspējas priekšrocības, trūkumi un nākotnes attīstības stratēģija. Pielikumā anketas paraugs (priekš klientiem) un anketas rezultātu novērtējums.
- Debitoru parādu uzskaite, analīze un kontrole SIA "ZZ"
- E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
- SIA "O" stratēģiskā analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Debitoru parādu uzskaite, analīze un kontrole SIA "ZZ"
Дипломная для университета47
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Дипломная для университета63
Оцененный! -
Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Дипломная для университета54
-
"Rietumu Bankas" finansiālās darbības analīze un tās pilnveidošana
Дипломная для университета54
Оцененный! -
Personālvadības analīze
Дипломная для университета78
Оцененный!