Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze-
SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācijas | 3 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 6 | |
Ievads | 8 | |
1. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības vērtējums | 10 |
1.1. | Uzņēmuma gada atskaites | 10 |
1.2. | Analītisko koeficentu sistēma un to normatīvi | 11 |
1.3. | Uzņēmuma bankrots | 13 |
1.4. | Finanšu stāvokļa tipi | 15 |
2. | SIA “Ratiņš” saimnieciskās darbības raksturojums | 16 |
2.1. | Ražojamās produkcijas sortiments un raksturojums | 16 |
2.2. | Uzņēmuma piegādātāji | 18 |
2.3. | Izmaksu raksturs | 18 |
2.4. | Uzņēmuma produkcijas noiets | 21 |
2.5. | Uzņēmuma saimnieciskā stāvokļa novērtējums | 25 |
2.6. | Finansiālā stabilitāte | 27 |
2.7. | Darījumu aktivitāte | 30 |
2.8. | Peļņa un rentabilitāte | 40 |
2.9. | Likviditāte un maksātspēja | 44 |
2.10. | SIA “Ratiņš” saimnieciski finansiālā analīze | 46 |
3. | SIA „Ratiņš” mārketinga analīze 2005.-2006.gados | 46 |
3.1. | Bērnu ratiņu tirgus izpēte un situācijas analīze | 50 |
3.2. | Segmenta izvēle | 58 |
3.3. | SWOT – analīze | 61 |
3.4. | Mārketinga pielietojums darbības uzlabošanai | 72 |
3.5. | SIA “Ratiņš” mārketinga analīzes raksturojums | 76 |
Secinājumi un priekšlikumi | 78 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 79 |
Katram uzņēmumam jābūt spējīgam apgūt jaunus procesus un piemērot savu struktūru jauniem apstākļiem. Tam ir īpaši liela nozīme, saskaroties ar pārmaiņām un sarežģījumiem globālajā tirgū un cīnoties ar to radītajām sekām. Uzņēmuma stratēģija un organizatoriskās iespējas ir regulāri jāizvērtē. Un visbeidzot, uzņēmuma misijai ir jāatbilst tā iekšējai vīzijai un vērtībām (uzņēmuma veidolam nākotnē), tajā pašā laikā saglabājot uzņēmuma publiskā tēla un reputācijas viengabalainību.
Uzņēmējdarbības vide sastāv no dažādām jomām, un uzņēmumam ir jāizprot šī vide un jāmāk tā pielāgot savai darbībai, kā arī dažās lietās jāmāk pielāgot sava darbība videi. Vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. Ir mikro un makro vide, tas ir uzņēmuma iekšējā vide, kuru uzņēmums pats veido, izvēlās un vada, un ārējā vide, tie ir spēki, kuri firmu ietekmē neatkarīgi no tās gribas un kuru uzņēmums nevar tik viegli ietekmēt, kā arī ar šo vidi firmai vienmēr uzsākot kādu darbību būs jārēķinās.
Pastāv diezgan plaši izplatīts uzskats, ka finanses - ir uzņēmuma naudas resursi. Ja finanses ir naudas resursi jeb naudas līdzekļi, tad saimnieciskais darbs – ir līdzekļu ieguve, tēriņš un atskaišu sastādīšana.
Izejot no tā, saimnieciskais darbs uzņēmumā, pirmām kārtām, virzīts uz finansiālo rezervju radīšanu, lai uzņēmums varētu attīstīties. Nodrošinot rentabilitātes pieaugumu, rodas akcionāru piesaistīšana (tas ir investīciju piesaistīšana). Labs saimnieciskais darbs – tas ir pastāvīgās uzņēmuma iespējas izpildīt savas īstermiņa un ilgtermiņa saistības, apgrozījuma līdzekļu pietiekamība un to efektīva izmantošana saimnieciskiem mērķiem. Saimnieciskais darbs tiek vērsts uz uzņēmuma finansiālā stāvokļa nostiprināšanu.…
Saimnieciskais darbs uzņēmumā, pirmām kārtām, virzīts uz finansiālo rezervju radīšanu, lai uzņēmums varētu attīstīties. Nodrošinot rentabilitātes pieaugumu, rodas akcionāru piesaistīšana (tas ir investīciju piesaistīšana). Labs saimnieciskais darbs – tas ir pastāvīgās uzņēmuma iespējas izpildīt savas īstermiņa un ilgtermiņa saistības, apgrozījuma līdzekļu pietiekamība un to efektīva izmantošana saimnieciskiem mērķiem. Saimnieciskais darbs tiek vērsts uz uzņēmuma finansiālā stāvokļa nostiprināšanu. Diplomdarba izpildes procesā veikti sekojoši uzdevumi: aplūkot uzņēmumu saimnieciskās darbības un mārketinga teorētiskos aspektus; aplūkot SIA “Ratiņš” saimniecisko darbību un finansiālo stāvokli; veikt SIA "Ratiņš" galveno rādītāju, kuri raksturo produkcijas ražošanu, resursu izmantošanas efektivitāti, ražotā produkta kvalitāti, analīze; apskatīta patērētāju tirgus struktūra, tā potenciālais apjoms un perspektīvas; izpētīt mārketinga stratēģiju izmantošanas iespējas ar mērķi paaugstināt konkurētspēju; uz analīzes pamata izstrādāt priekšlikumus SIA “Ratiņš” saimnieciskās darbības un menedžmentam uzlabošanai. Pievienota prezentācija.
Materiālam pieejama arī prezentācija
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīšanai tirgū
- SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Saimnieciski finansiālās darbības uzlabošanas iespējas SIA "V"
Дипломная для университета55
-
Tirdzniecības uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojums un attīstības iepējas
Дипломная для университета69
Оцененный! -
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Дипломная для университета66
-
Darbības nepārtrauktības plāna ieviešana uzņēmumā
Дипломная для университета70
-
Zemnieku saimniecības "Kurmīši" saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas
Дипломная для университета67
Оцененный!