-
Signalizācijas, centralizācijas un bloķēšanas ierīču elektroapgādes nepārtrauktības nodrošinājums
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Zemsprieguma patērētāji | 7 |
1.1 | Elektriska centralizācija | 7 |
1.1.1 | Elektriskās centralizācijas elektroapgāde | 10 |
1.2. | Pārmiju elektropiedziņa | 12 |
1.3. | Vadības centrs | 15 |
2. | Nepārtrauktas barošanas sistēmas | 19 |
2.1 | Akumulatoru baterijas | 19 |
2.2 | Automatizētās dīzeļģenerātoru ierīces un rezerves elektrostacijas | 23 |
2.3 | Nepārtrauktās barošanas ierīces | 26 |
2.3.1 | Beztransformatortipa barošanas avotu uzbūves principi un struktūra | 27 |
2.3.2 | Augstfrekvences pārveidotāja auto-ģenerācijas kaskāde | 30 |
2.3.3 | Izejas sprieguma stabilizācija impulsu sprieguma pārveidotājā | 42 |
2.3.4 | Impulsu sprieguma pārveidotāja tranzistoru pastiprinātājs | 52 |
3. | Aprīkojums ar pārvaldes un kontroles ierīču nepārtraukto barošanu | 54 |
3.1 | Barošanas sistēmas izvēle un raksturojums | 55 |
3.2 | Bloka PPV-1(pusvadītāju pārveidotāja bloks) aprēķins invertora režīmā | 5 |
3.3 | Akumulatoru baterijas aprēķins 24V | 61 |
3.4 | Tablo un barošanas paneļa lampiņas | 63 |
3.5 | Pārmiju kontroles ķēdes | 63 |
3.6 | Vietējas pārvaldes pārmijas | 64 |
3.7 | Dešifrējošās AB ierīces | 65 |
3.8 | Sastāvu atdalījuma pults lampiņas | 65 |
3.9 | Transmitteru releji un transmitteri | 66 |
3.10 | Posteņa ārējās ķēdes | 66 |
3.11 | Pārmiju pneimo attīrīšanas ierīces | 67 |
3.12 | Maršruta rādītāji | 67 |
3.13 | Luksofori | 67 |
3.14 | Paneļa PVP-ECK(iztaisnojošs-pārveidojošs panelis) slodzes aprēķins | 68 |
3.15 | Pārmiju paneļa aprēķins | 69 |
3.16 | Sliežu ķēžu un pārveidotāja PP 25-ECK paneļu jaudas aprēķins | 70 |
3.18 | SCB slodzes jauda | 73 |
Literatūras saraksts | 77 | |
Secinājumi | 78 |
Elektriska centralizācija
Pārmiju un signālu (EC) elektriska centralizācija ir elektriskas tālvadības un stacijas pārmiju un luksoforu kontroles sistēma no centrāla posteņa.
Elektriska centralizācija ir automatizēta vilcienu kustības pārvaldes sistēma, kurā tiek paredzēta vilcienu galveno un blakus ceļu pārmiju maršrutizācija ar luksoforu signalizāciju.
Elektriskajā centralizācijā galvenie un pienākšanas / atiešanas ceļi, kā arī pārmiju un bez pārmiju ceļa apgabali (sekcijas) tiek aprīkoti ar sliežu ķēdēm. Šādā veidā tiek izslēgta pārmiju pārslēgšanas un atļaujas luksoforu ieslēgšanas iespēja situācijā, kad tie ir aizņemti. Uz pārmijām uzstāda pārmiju elektropiedziņas ierīces, kas nodrošina pārmiju tālvadību: pārslēgšanu, aizvēršanu un kontroli. Luksofori saskaņā ar signalizācijas instrukciju un pieņemto maršrutizācijas shēmu regulē vilcienu kustību. Tas ļauj stacijas dežurantam vadīt vilcienu kustību un veikt manevra darbus, kontrolējot vilcienu situāciju uz vadības pults. Visām ierīcēm ir elektriska barošana tiek nodrošināta no nepārtrauktas elektroapgādes avotiem, optimālā gadījumā - no diviem neatkarīgiem pirmās kategorijas fideriem un dīzeļģeneratora.
1936.gadā tika izstrādāta pirmā EC sistēma ar lokālām atkarībām un lokālu barošanu. Šajā sistēmā visa aparatūra, ar kuras palīdzību tika nodrošināta atkarība starp pārmijām, signāliem un liekajiem maršrutiem, tika izvietota releju būdās vai releju skapjos, bet pārvaldes pults - stacijas ēkā.
EC sistēmās ar centrālas atkarības aparātiem, kas regulē uzstādīšanu, maršrutu saslēgšanu un atslēgšanu, lieko maršrutu izvēles izņēmumus un citas atkarības, izvietoja stacijas centrā, visbiežāk EC posteņa releju telpā. Visas mūsdienu EC sistēmas ir izstrādātas, projektētas un būvētas kā sistēmas ar centrālām atkarībām.
Elektriskajā centralizācijā visbiežāk tiek pielietota tālvadība (DU) ar grīdas objektiem, kur katrs objekts ar vadošo aparatūru saistās ar individuālu lineāru ķēdi. Telemehāniskā (kodētā) pārvalde tiek izmantota attālinātajiem stacijas rajoniem. Šajā gadījumā komandu pārraidei priekš maršrutu uzstādīšanas un objektu stāvokļa kontroles saņemšanas tiek pielietota stacijas kodētā centralizācija, kuras telemehāniskie kanāli pieprasa visam rajonam četrvadu lineāras pārvaldes ķēdes esamību.…
Darbā tiek izskatīta nepārtrauktas elektrobarošanas nodrošināšana dzelzceļa transporta. Uzmanība tiek pievērsta elektrobarošanas avotiem, elektrobarošanas elementiem, to uzbūvei, darbības principiem. Apskatītas konkrētas elektriskās shēmas. Otra daļa veltīta EC postiņa elektrobarošanas elementu aprēķiniem. Darbs satur 29 shēmas, 3. tabulas un 3. rasējumi. Ir 22 slaidu prezentācija; datu bāze
- Signalizācijas, centralizācijas un bloķēšanas ierīču elektroapgādes nepārtrauktības nodrošinājums
- Ūdens attīrīšanas iekārtu analīze
- Upju ūdens enerģijas izmantošanas iespējas elektroenerģijas ražošanai, neierīkojot aizsprostu gultnē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!VUGD depo ēkas energoefektivitātes paaugstināšanas iespējas
Дипломная для университета52
Оцененный! -
Pasaules tirgus ietekme uz Latvijas degvielas cenām
Дипломная для университета66
Оцененный! -
Kalibrējuma izstrādāšana profiltērauda N°:25 ražošanai velmēšanas stāvā “350/250”
Дипломная для университета90
-
Kārklu audzēšana – enerģijas resursu ieguves iespēja Latvijā
Дипломная для университета54
-
Koģenerācijas ieviešanas izvērtējums pilsētas energoapgādē
Дипломная для университета53