Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:835118
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Adaptācijas perioda raksturojums    5
1.1.  adaptācijas jēdziens    6
1.2.  adaptācijas perioda norisi ietekmējošie faktori    7
2.  Personības attīstības īpatnības jaunākājā skolas vecumposmā    15
2.1.  fiziskās attīstības īpatnības un to ietekme uz adaptācijas procesu    18
2.2.  izziņas darbības īpatnības un to ietekme uz adaptācijas procesu    19
3.  Bērnu gatavība skolai un tā ietekme un adaptācijas procesu    24
4.  Skolotāja loma adaptācijas procesa organizēšanā 1.klasē    29
5.  Problēmas izpēte praktiskajā daļā    32
  Secinājumi    42
  Izmantotā literatūra    43
  Anotācija latviešu valodā    45
  Аnotācija krievu valodā    47
Фрагмент работы

Ik gadu 1. septembrī savas pirmās skolas gaitas uzsāk pirmklasnieki. Šī diena ir gaidu un satraukuma pilna ne tikai bērniem, bet arī viņu vecākiem. Skola bērniem ir kaut kas jauns, kur ir jauni noteikumi un darbības.Tagad bērniem būs jāpāriet no rotaļu spēlem pie sistemātiska darba. Bērniem būs jauna loma – skolēns. Pirmās klases skolēnam ir nozīmīgi tikt pieņemtam skolas dzīvē. Ja skolēni tiek iekļauti klasē un skolā, viņi ir pārliecināti par sevi – droši pauž savu viedokli, spriež, dalās pārdzīvojumos. Par veiksmīgu pielāgošanos liecina pedagogu un skolēnu savstarpēja sadarbība, attiecības.
Skolēnam, uzsākot skolas gaitas, mainās ne tikai vide, bet mainās arī galvenais darbības veids. Iekļaujoties skolas dzīves ritmā, bērnam atklājas cita pasaule. Viņš nonāk daudz prasīgākā vidē. Pirmklasniekam patstāvīgi jātiek galā ar prasībām pret sevi, pret savu rīcību. Tā ir jauna dzīves situācija, kas rada uztraukumu, stresu. Jaunos apstākļos tiek pārdzīvots emocionālais diskomforts. Tādēļ svarīgi ir skolotājam īpaši pārdomāt šīs un nākošo dienu un nedēļu darbību, tas ir laiku, ko sauc par adaptācijas periodu.
Ikviens bērns, uzsākot skolas gaitas, ir pilns cerību un priecīgu gaidu. Bērns uztver sevi kā pilnvērtīgu personību neatkarīgi no tā, kādā vidē viņš aug. Pirmajās klasēs skolēnos vērojams optimisms, bērni ir atnākuši ar cerību gūt skolā panākumus un skolai ir jābūt gatavai piedāvāt tādus mācīšanās veidus, kas atbilstu katra skolēna iespējām un izziņas interesēm [13.,75.].
Iepriekš teiktai: apliecina problēmas aktualitāti. Lai labāk izpētītu adaptācijas procesa likumsakarības un to ievērošanu mācību procesā, par sava bakalaura darba tēmu izvēlejos “Skolēnu adaptācijas process 1. klasē”
Pētījuma objekts: adaptācijas process skolā

Pētījuma priekšmets: adaptācijas procesa norise 1.klasē

Pētījuma mērķis: atklāt 1.klases skolēnu adaptācijas procesa sekmīgas organizēšanas iespējas


Pētījuma uzdevumi:
1. Analizēt padagoģisko un psiholoģosko literatūru par pētāmo tēmu.
2. Izpētīt bērnu gatavību skolai.
3. Veikt praktisko pētījumu.
4. Analizēt un apkopot iegūtos rezultātus

Pētījuma metodes:
- pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze,
- pedagoģiskais novērojums,
- anketēšana,
- intervēšana,
- iegūto rezultātu apkopošana.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация