Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:573784
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 79 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    9
1.  Pusaudžu pašvērtējuma nozīme mācībās    13
1.1.  Vecumposma īpatnību raksturojums    13
1.2.  Pašapziņa, pašvērtējums un tā nozīme pusaudžiem    15
1.3.  Mācību motivācijas veidošanās likumsakarības    21
2.  Vērtēšana    30
2.1.  Vērtēšana mācību procesā    30
2.2.  Pašvērtēšana un pašnovērtēšana    33
2.3.  Pašvērtēšanas un pašnovērtēšanas prasmju attīstīšanas paņēmieni matemātikā    39
  Izmantotā literatūra    51
  Pielikumi    58
1.pielikums.  Pašnovērtēšanas piemēri    59
  Gatavošanās kontroldarbam ģeometrijā 7.klasē.    59
  Kontroldarbs ģeometrijā 7.klasē.    61
  Ģeometrijas kontroldarba rezultātu izvērtējums.    63
  Kontroldarbs algebrā 7. klasē.    64
  Kontroldarba algebrā izvērtējums    65
  Kontroldarbs ģeometrijā 7.klasē.    66
  Kontroldarba vērtēšana    68
  Diagnosticējošā darba pašnovērtējums    71
2.pielikums.  Anketa skolēnu mācību motivācijas un pašnovērtēšanas nozīmīguma noteikšanai    73
3.pielikums.  7.klases skolēnu Vērtējumi algebrā 2002./03. un 2003./04.mācību gadā pa tēmām un semestra beigās    75
4.pielikums.  7.klases skolēnu Vērtējumi ģeometrijā 2002./03. un 2003./04.mācību gadā pa tēmām un semestra beigās    76
5.pielikums.  Vērtējumu algebrā un ģeometrijā dinamika (2002./03. un 2003./04.mācību gads) pa tēmām un semestra beigās    77
6.pielikums.  Pašnovērtējuma karte    78
7.pielikums.  Paškontroles darbs algebrā eksperimentālajai un kontrolgrupai    79
8.pielikums.  Paškontroles darba algebrā atbildes un vērtēšanas kritēriji    81
9.pielikums.  Kontroldarbs algebrā eksperimentālajai un kontrolgrupai    83
10.pielikums.  Kontroldarba algebrā vērtēšanas kritēriji    84
11.pielikums.  Kontroldarba algebrā izvērtējums    86
12.pielikums.  Kontrolgrupas sasniegumi pārbaudes darbos    88
13.pielikums.  Eksperimentālās grupas sasniegumi pārbaudes darbos    89
14.pielikums.  Eksperimentālās grupas pašnovērtējuma rezultātu apkopojums    90
Фрагмент работы

Latvijā kopš 1999.gada ieviesta formatīvā un summatīvā vērtēšanas sistēma. Formatīvais vērtējums ir orientēts uz skolēna individuālo izaugsmi. 2002./03.mācību gadā Jelgavas 4.vidusskolā tika veikts pētījums jomā “Mācīšana un mācīšanās”. Pētījumā apkopojām un analizējām pedagoģisko vērojumu protokolus, skolēnu un vecāku anketēšanas rezultātus:
Skolēnu aptaujas rezultāti uzrāda motivācijas trūkumu 47% skolēnu;
Pedagoģisko vērojumu protokolos (102) 34% mācību stundās skolēnu motivācija novērtēta kā nepietiekami augsta;
Vecāki apgalvo, ka vērtējumi “i” un “ni” neveicina skolēnu motivāciju mācīties un neveido priekšstatus par skolēna zināšanām un prasmēm.
Tāpēc pēdējos gados aktuāls ir jautājums par pašvērtējumu. Tas ir veids, kā motivēt skolēnu aktīvai darbībai, kā mācīt skolēnam uzņemties atbildību, pašam izvirzīt mērķus un tos sasniegt.
Izglītības procesa kvalitāte ir atkarīga no izglītības iestādes, tajā strādājošo pedagogu darbības. Savukārt mācīšanās rezultāti ir atkarīgi no katra skolēna personīgās ieinteresētības un prasmes mācīties. Vērtēšanas sistēma ir darbības veids, kas atbalsta un stimulē mācīšanos. Iesaistot skolēnus vērtēšanas procesā, viņi kļūs atbildīgāki pret savu darbību. Šobrīd veiksmīgi aizsācies pašnovērtēšanas process sākumskolā. Turpinot šo procesu pamatizglītības un vidējās izglītības pakāpē tiks nodrošināta izglītības procesa kvalitātes paaugstināšanās.
Strādājot par matemātikas skolotāju un direktora vietnieci izglītošanās jomā, radās nepieciešamība pētīt, kā motivēt skolēnu mācīties matemātiku un citus eksaktus priekšmetus.
Darbā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par skolēnu mācību motivāciju un vērtēšanu konstruktīvisma kontekstā. Vērtēšana ir daļa no mācīšanās procesa un skolēns pats spriež par savu progresu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация