Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
14,20
Экономия:
1,99 (14%)
Со скидкой*:
12,21
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:849938
Оценка:
Опубликованно: 21.09.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 95 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  KORPORATĪVĀ SOCIĀLĀ ATBILDĪBA    9
1.1.  Korporatīvās sociālās atbildības definīcija    9
1.2.  Korporatīvās sociālās atbildības struktūra    12
1.3.  Dažādie viedokļi par korporatīvo sociālo atbildību    18
1.4.  Korporatīvā sociālā atbildība no uzņēmuma skatu punkta    22
1.5.  Korporatīvā sociālā atbildība no patērētāja skatu punkta    28
2.  KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS ATTĪSTĪBA LATVIJĀ UN CITUR PASAULĒ    32
2.1.  Korporatīvās sociālās atbildības vēsturiskā attīstība    32
2.2.  Korporatīvā sociālā atbildība ASV un Eiropā    34
2.3.  Korporatīvā sociālā atbildība Itālijā    43
2.4.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    51
2.5.  Patērētāju izpratne par korporatīvo sociālo atbildību    60
3.  PĒTĪJUMS PAR KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS IETEKMI UN PATĒRĒTĀJA IZVĒLI LATVIJĀ UN ITĀLIJĀ    65
3.1.  Pētījuma mērķis un metodoloģija    65
3.2.  Aptaujas izlases kopuma raksturojums    67
3.3.  Patērētāju izvēli ietekmējošie faktori    70
3.4.  Patērētāja izvēle dažādos korporatīvās sociālās atbildības gadījumos    73
3.5.  Patērētāju informētība un pieredz korporatīvās sociālās atbildības jomā    75
3.5.  Patērētāju novērtējums par uzņēmuma sociālās atbildības līmeni    83
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    90
  PATEICĪBA    95
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    96
  PIELIKUMI    104
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izanalizējot pieejamo speciālo literatūru un avotus par korporatīvās sociālās atbildības teorētiskajiem aspektiem un praktisko pieredzi, kā ar empīriskā pētījuma datu analīzes rezultātā autore nonāca pie vairākiem secinājumiem un priekšlikumiem.
Secinājumi
Pēc Eiropas Savienības Komisijas definīcijas KSA ir koncepts ar ko raksturo brīvprātīgu uzņēmuma rīcību integrēt sociālās un vides intereses savās biznesa darbībās.
KSA koncepcija nav atdalāma no ‘’biznesa ētikas’’ un ‘’ilgtspējīgas attīstības’’ jēdzieniem, kā arī ļoti būtiski ir izcelt uzņēmēju brīvprātīgu rīcību, īstenojot KSA stratēģiju savā uzņēmējdarbībā. Sociālā atbildība attiecās uz tagadni un nākotni, jo korporāciju darbība tiešā veidā ietekmē sabiedrību un vidi apkārt, un jebkāds kaitējums šodien ietekmēs sociālos faktorus nākotnē.
KSA teorijas pamatā ir četri atbildības veidi: ekonomiskā, juridiskā, ētiskā un filantropiskā atbildība, kura var izpausties trīs dažādās dimensijās: ekonomisko dimensiju (efektivitāte un rentabilitāte), sociālo dimensiju (atbildība pret sabiedrību un citām ieinteresētām pusēm) un vides dimensiju (atbildība par apkārtējo vidi).
KSA stratēģijas īstenošana var radīt labumu gan sabiedrībai, gan pašam uzņēmumam. Sabiedrība jutīs apmierinātību par uzņēmuma darbību, jo tā ir saskaņā ar patērētāja, darbinieku un akcionāru vērtībām un vajadzībām. Savukārt uzņēmums uzlabo savu tēlu, iegūst labu reputāciju, lojālus darbiniekus un klientus.
Zinātniskajā literatūrā ir atrodami ļoti atšķirīgi viedokļi par KSA. Ir autori, kas uzskata, ka uzņēmuma vienīgā sociālā atbildība ir radīt peļņu akcionāriem un radīt nodarbinātību. Citi autori uzskata, ka uzņēmumam jāizturas atbildīgi pret darbiniekiem, vidi, jāiegulda resursi sabiedrības labklājības un dzīves kvalitātes uzlabošanai, un jāpiedāvā labas kvalitātes produkti un preces.
Mūsdienās KSA jautājums kļūst ar vien aktuālāks un sabiedrība kļūst prasīgāka pret uzņēmumu Uzņēmumiem, kas vēlēsies palikt konkurētspējīgi, būs jāpielāgojas un jāatrod abpusēji izdevīgi risinājumi, lai apmierinātu visu ieinteresēto pušu vajadzības un intereses.…

Коментарий автора
Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz patērētāja izvēli”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/849938

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация