Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
4,08 (19%)
Со скидкой*:
17,40
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:392552
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pusaudžu deviantas uzvedības raksturojums    6
2.  Internātskolas bērnu un viņu ģimeņu izpēte    24
3.  Sociālā pedagoga darba programma deviantas uzvedības mazināšanai internātskolā    41
4.  Sociālā pedagoga darba programmas deviantas uzvedības mazināšanai internātskolā aprobācijas analīze    44
  Nobeigums    46
  Literatūras saraksts    49
  Anotācija    51
Фрагмент работы

Lai cilvēks būtu laimīgs un varētu pilnvērtīgi attīstīties, nepieciešami daudz nosacījumu. Viens no tiem ir veiksmīga socializācija. Bērna socializācijā liela nozīme ir sociālai videi. Cilvēka sociālā vide nepārtraukti paplašinās, sākumā tā ir tikai ģimene, tad tai pievienojas radinieki, draugi, skolas vide un tā vides papaplašināšanās notiek visā cilvēka dzīves periodā. Sociālā vide ir tā, kas visciešāk ietekmē bērna attīstību un no tā, cik šī vide ir labvēlīga bērna attīstībai, ir atkarīgs kā bērns būs sagatavots patstāvīgai dzīvei, vai viņš spēs ievērot sabiedrībā pieņemtās normas, vai viņš spēs iekļauties sabiedrībā un vai sabiedrība pieņems viņu. Kā bērns ievēro sabiedrībā pieņemtās normas, vai viņš tās izprot un uzskata par nepieciešamām, ir atkarīgs no vairākiem apstākļiem, bet liela nozīme ir tam kāda pieredze šo normu ievērošanā ir bijusi bērnam viņa ģimenē. Vai ģimene sekmē šo normu pieņemšanu un ievērošanu, vai tieši otrādi, ir vide, kurā sabiedrībā pieņemtās normas netiek ievērotas un kurās to pieņemšana un ievērošana netiek prasīta arī no bērniem.
Pēdējos gados arvien vairāk ir to bērnu, kuru pieredze, bērnam vistuvākajā sociālajā vidē – ģimenē, uzskatāma par negatīvu. Ģimene savas funkcijas bērnu socializācijā bieži nespēj veikt gan objektīvu, gan subjektīvu iemeslu dēļ. Kā būtiskus iemeslus var minēt ģimeņu slikto materiālo stāvokli, jo 19,9% mātes vērtē, ka var atļauties tikai pašu nepieciešamāko, bet 5,5% - ka trūkst arī paša nepieciešamākā. [8, 11] Tātad ceturtā daļa ģimeņu vērtē, ka viņu materiālais stāvoklis ir zem vidējā.
Pēc skolēnu aptaujas datiem, 12,4% skolēnu norāda, ka viņu vecāki pārāk daudz lieto alkoholu, bet īpaši liels šis rādītājs ir ģimenēs, kuras spēj materiāli nodrošināt tikai pašu nepieciešamāko – 23,9% un ģimenēs, kurās trūkst paša nepieciešamākā – 50%. [8, 14 –15]
Tātad sociāli – ekonomiskā situācija daudzās ģimenēs ir būtisks faktors, kas izraisa daudzus citus riskus, ka ģimenē bērns netiek mīlēts, bet ir apdraudēta gan viņa attīstība un dažkārt arī veselība un pat dzīvība.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Sociālā pedagoga darbība deviantas uzvedības mazināšanai internātskolā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/392552

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация