Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:660923
 
Оценка:
Опубликованно: 13.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Teorētisks apskats par bērniem ar valodas traucējumiem un sociālā pedagoga darbu skolā    8
1.1.  Valodas veidošanās un tās ietekme uz bērna psihisko un sociālo attīstību    9
1.2.  Raksturīgākās attīstības īpatnības bērniem ar valodas traucējumiem    24
1.3.  Sociālā pedagoga palīdzība bērniem ar valodas traucējumiem    31
1.3.1.  Sociālā pedagoga vispārīgs darbs    38
1.3.2.  Sociālā pedagoga darbība    47
2.  Pētījums par bērnu ar valodas traucējumiem integrācijas iespējām skolā    54
2.1.  Pētījuma organizēšana    54
2.2.  Pētījumā iegūto rezultātu analīze    60
3.  Sociālā pedagoga darbības programma    65
3.1.  Komandas veidošana    65
3.2.  Darba programma    67
  Secinājumi    70
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    73
Фрагмент работы

„Valoda ir brīnišķīga lieta. Kā kāds neredzams spēks viņa pārvalda cilvēku domas, prātu un sirdi. Caur valodu cilvēki nāk pie atzīšanas, caur valodu cilvēks savu prātu vairo, caur valodu cilvēks ar cilvēku sabiedrojas....” [J.Alunāns].
Bērns iemācās runāt, klausoties valodu, ko dzird sev apkārt.
Vairums no mums ļoti agri attīsta izcilo prasmi pārvērst domas, idejas un vēlmes izrunātos vārdos, ko citi var saprast. Valoda ir ļoti nozīmīga, jo paver kontaktu iespējas, sniedz dažādas atbildes ar vārdiem un jūtām. Tai ir nepārvērtējama nozīme ikviena cilvēka personības tapšanā.
Bērniem, kas dažādu iemeslu dēļ attīstās atšķirīgi no tā, ko dēvējam par normālu, bieži novēro valodas sistēmas nepietiekamu attīstību, ko izraisījuši galvas smadzeņu kreisās (dominējošās) puslodes runas uztveres centru vai analizatoru nepilnīga attīstība vai to bojājums līdz tam laikam, kad bērnam var sākt veidoties valoda.
Jāteic, ka pēdējos gados šo bērnu skaitam ir tendence pieaugt, jo palielinās to negatīvo faktoru ietekme, kas vēlākā periodā var būt par iemeslu valodas traucējumu attīstībai. Par to var pārliecināties jau pirmsskolā.
Daudzu (bet ne visu) valodas attīstības traucējumu pamatā ir nepietiekami attīstīta fonemātiskā dzirde, t.i., spēja pēc dzirdes uztvert un atšķirt akustiski un pēc fonācijas veida līdzīgas skaņas; tāpat arī nepietiekami attīstīta spēja runas plūsmā nodalīt valodas skaņu kompleksus- vārdus, tos atcerēties un tikpat precīzi atkārtot. Tam nepieciešams normāli attīstīts artikulācijas aparāts, kura darbību vada centrālā nervu sistēma.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация