Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:226486
 
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Vecāki izglītības sistēmā teorētiskā skatījumā    7
1.1.  Vecāku un skolas sadarbība izglītības satura veidošanā    8
1.2.  Vecāku iesaistīšanās izglītības politikas veidošanā Latvijā: problēmas un risinājumi    10
2.  Mācību priekšmeta „Sociālās zinības” raksturojums    14
2.1.  Mācību priekšmeta „Sociālās zinības” saturs    15
2.2.  Mācību priekšmeta „Sociālās zinības” sasniedzamie rezultāti    19
3.  Pētījums „Sociālās zinības vecāku vērtējumā”    23
3.1.  Pētījuma metodoloģija un norise    23
3.2.  Sociālo zinību nepieciešamība pamatskolā vecāku vērtējumā    25
3.3.  Sociālajās zinībās iegūstamo zināšanu, prasmju un attieksmju vērtējums    29
3.4.  Sociālo zinību satura kopējais vērtējums    38
  Nobeigums    42
  Izmantotā literatūra    44
  Pielikums    46
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Vecāku kļūšana par aktīviem skolu sadarbības partneriem, nosakot izglītības mērķus un virzienu ir būtisks pavērsiens mūsdienu izglītības sistēmā. Tradicionālā prakse, kurā vecāki ir kā skolu klienti un pasīvi vērotāji, vairs nenodrošina efektīvu bērna izglītošanās procesu un gan izglītības jomas profesionāļi, gan paši vecāki meklē jaunus risinājumus. Vecāki sadarbojas ar skolotājiem, risina konkrētas problēmas, palīdz saviem bērniem tikt galā ar mācīšanās grūtībām. Taču vecākiem ir iespējas iesaistīties izglītības sistēmā arī augstākā līmenī – pieņemt izglītības saturu ietekmējošus lēmumus, vērtēt to un piedāvāt savus priekšlikumus izglītības politikas veidošanā.
Sociālās zinības ir viens no tiem mācību priekšmetiem pamatskolā, kurā vecāku iesaiste ir būtiska ne tikai minētajā augstākajā līmenī, bet arī zemākajā – palīdzot saviem bērniem apgūt nepieciešamās zināšanas un prasmes. Līdz ar to viņu viedokļi par šī priekšmeta nepieciešamību un ietverto saturu ir īpaši svarīgi. Sociālo zinību kvalitatīvu apguvi ietekmējošs faktors ir šī mācību priekšmeta mērķa un sasniedzamo rezultātu atbilstība vecāku priekšstatiem par to, kādai jābūt labai izglītībai.
Vecāki sociālās zinības atzīst kā nepieciešamu mācību priekšmetu pamatskolā un vismaz vispārīgi ir informēti par stundās apskatītajiem tematiem. Šajā mācību priekšmetā iegūstamās zināšanas viņi vērtē pozitīvi un īpaši atbalsta veselības, ētikas un drošības jautājumu iekļaušanu saturā. Mazāka vienprātība ir viņu vidū, vērtējot ekonomikas un pilsoniskās izglītības zināšanas, taču to mācīšana skolā nopietni netiek apšaubīta. Lai gan veselības izglītība tiek vērtēta kā visbūtiskākā, izvērtējot konkrētus ar veselību saistītus tematus, vecāki izrāda šaubas, vai visām sociālo zinību standartā minētajām zināšanām ir vieta sociālo zinību stundās.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация