Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:776537
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 41 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Personas ar funkcionāliem traucējumiem, invalīdi un viņu izglītošana    8
  Funkcionālu traucējumu un invaliditātes jēdzieni    8
  Speciālās vajadzības un ar tām saistītās aktualitātes    9
  Personu ar funkcionāliem traucējumiem un invalīdu izglītošana    11
2.nodaļa.  Dokumenti un normatīvie akti, kas reglamentē speciālās izglītības pamatnostādnes Latvijā    14
3.nodaļa.  Īss ASV, Kanādas un dažu Eiropas valstu pieredzes apraksts darbā ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības    16
  Speciālās izglītības būtība ASV    16
  Īpašā satusa kategorijas ASV    17
3.3.  Dažādu dienestu darbība, strādājot ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības    18
3.4.  Darbs ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības Kanādā    19
3.5.  Darbs ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības Lielbritānijā    19
3.6.  Darbs ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības Austrijā    19
4.nodaļa.  Sociālā pedagoga darbība, strādājot ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības    20
  Sociālās pedagoģijas loma integrācijas procesā    20
  Ārstnieciskā pedagoģija    21
  Sociālā adaptācija    22
5.nodaļa.  Vispārīgie un praktiskie pētījumi    24
5.1.  Vispārīgas ziņas par skolēniem, kuri mācās mājas apmācībā un ar to saistītajām problēmām    24
5.2.  Pētījumi BJC „Daugmale”    27
5.2.1.  Bērnu anketēšanas un novērošanas rezultātu analīze    27
5.2.2.  Vecāku anketēšanas rezultātu analīze    30
5.2.3.  Pedagogu anketēšanas rezultātu analīze    31
5.2.4.  BJC „Daugmale” sociālā pedagoga darbības analīze    33
5.3.  Pārrunu ar Rīgas pilsētas Latgales priekšpilsētas vispārizglītojošo skolu pedagogiem rezultātu analīze    36
5.4.  Interviju ar RDIJSD Latgales priekšpilsētas nodaļas speciālistiem laikā iegūtā informācija    39
  Nobeigums    45
  Anotācija    48
  Annotation    49
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    50
1.pielikums.  Anketa bērniem    53
2.pielikums.  Anketa vecākiem    54
3.pielikums.  Anketa skolotājiem    55
4.pielikums.  BJC „Daugmale” piedāvātie pulciņi un nodarbības    57
5.pielikums.  Intervijām ar RDIJSD Latgales prikšpilsētas speciālistiem sagatavotie jautājumi    58
6.pielikums.  Bērna un ģimenes izpētes karte    59
Фрагмент работы

Daudzi vecāki nepievērš bērniem tik nepieciešamo uzmanību, un viņi jūtas pamesti, nevienam nevajadzīgi. Visvairāk vecāku nevērību izjūt bērni, kuriem ir kādi funkcionāli traucējumi, jo šādiem bērniem nepieciešama īpaša uzmanība un rūpes. Viņi ir ļoti jūtīgi un iekļaušanās sociālajā vidē šiem bērniem sagādā problēmas, viņus bieži apsmej, izmēda, nepieņem draugu lokā, ar viņiem nevēlas būt kopā viņu vienaudži un citi bērni. Reizēm jāsastopas arī ar pedagogu negatīvu attieksmi un pat nicinājumu. “Ja mēs tiešām esam ieinteresēti, lai mūsu sabiedrība tuvotos tās demokrātiskajam ideālam, jācenšas izkļūt cauri klišejām un vārdu plūdiem, kas veido sabiedrības fasādi. Jāmēģina saskatīt, kā sabiedrība funkcionē faktiski.” (11., 80. lpp.)
Mūsu sabiedrības pamatā ir konkurence par labklājību šajā pasaulē - izglītību, darbu, mājokļiem un sociālo stāvokli. Tās ideja balstās uz to, ka citi uzvar, bet citi zaudē, faktiski tā ir cīņa par eksistenci un ir kļuvusi par sabiedrības struktūras daļu. Visgrūtāk no sociālā viedokļa veicas tiem, kuri uz piedalīšanos konkurencē reaģē negatīvi un, kuriem piemīt kāds funkcionāls traucējums – fizisks, garīgs vai sociāls. Mūsu sabiedrība ir radīta veselajiem, no kuriem pēc tās ieskatiem gūstams vislielākais labums, nevis tiem, kam nepieciešama palīdzība un īpaša aprūpe. Sabiedrība vispirms un galvenokārt iegulda līdzekļus tajos sabiedrības locekļos, no kuriem pēc tās ieskatiem sagaidāms labums. “Stiprākais un apkārtnei vislabāk piemērotais izdzīvo un reproducē sevi, kas rezultātā nosaka attīstību uz arvien augstākām sabiedrības formām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация