Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:997734
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Adaptācijas procesa sociālpedagoģiskais raksturojums    7
1.1.  Adaptācijas jēdziens    7
1.2.  Adaptācijas pakāpes    9
1.3.  Adaptāciju ietekmējošie faktori    11
1.4.  Dezadaptācija    13
2.  Piecgadīgo bērnu adaptācijas īpatnības    16
2.1.  Piecgadīgo bērnu sociālpsiholoģiskais raksturojums    16
2.2.  Riska faktori adaptācijas procesā    18
3.  Sociālpedagoģiskās darbības iespējas adaptācijas procesa sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē    21
3.1.  Sociālā pedagoga funkcijas pirmsskolas izglītības iestādē    21
3.2.  Sociālā pedagoga darbs ar bērna ģimeni    23
4.  Sociālpedagoģiskā darba piecgadīgo bērnu adaptācijas sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē praktiskā izpēte    26
4.1.  Adaptācijas procesa norises izpēte    26
4.2.  Sociālpedagoģiskais vērojums par efektīvas vides nozīmi piecgadīgu bērnu adaptācijas procesā    38
4.3.  Ieteikumi sociālpedagoģiskās darbības sekmēšanā    41
  Secinājumi    42
  Literatūras saraksts    43
Фрагмент работы

Cilvēks ir sociāla būtne, kas nesaraujami saistīta ar sabiedrību un atrodas nepārtrauktā saskarsmē, tāpēc būtiski ir apzināties sociālās adaptācijas nozīmi.
Kad doties uz pirmsskolas izglītības iestādi? Šim jautājumam vairāku iemeslu dēļ vienotas atbildes nav. Bērni ir atšķirīgi jau no dzimšanas. Dažiem nepieciešama lielāka drošības izjūta nekā citiem, lai rastos pašpaļāvība un uzticēšanās apkārtnei.
Daudzus bērnus aizved uz pirmsskolas izglītības iestādi tieši tad, kad viņi, kā novērots, pret šķiršanos no vecākiem un ģimeniskās vides ir visjūtīgākie, un viņu vajadzība pēc drošības izjūtas – ir visspēcīgākā. Pirmsskolas izglītības iestādes mēdz būt lielas un pārpildītas. Ja tur jāpavada visa garā darba diena, tas ir viens no neveiksmīgas adaptācijas cēloņiem. Psihiski jūtīgākie bērni cieš visvairāk un līdz ar viņiem arī vecāki. Vecāki jūt, ka bērni pirmsskolas izglītības iestādei nav piemēroti, jo kļūst satraukti un grūti aprūpējami. Valsts paredz, ka bērnam pirmsskolas izglītības iestāde jāapmeklē obligāti no piecu gadu vecuma, tāpēc var rasties grūtības tiem bērniem, kuri līdz šim vecumam auguši mājās. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация