Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:486784
 
Оценка:
Опубликованно: 06.10.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 53 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    5
  Ievads    5
1.  Skolēnu izziņas jēdziens un būtība    7
1.1.  Izziņas darbības komponenti    8
1.2.  Līdzekļi izziņas darbības sekmēšanai    9
2.  Jaunākā skolas vecuma raksturojums izziņas darbības procesā    11
3.  Spēles kā izziņas darbības sekmētājas    16
3.1.  Spēļu principi, funkcijas un klasifikācija    17
3.2.  Spēles mācību procesā jaunākajā skolas vecumā    24
3.3.  Skolotāja pedagoģiskā darbība izziņas procesa sekmēšanai    27
4.  Spēļu izmantošanas matemātikā teorētiskais pamatojums    31
4.1.  Matemātikas process un tā organizācija    32
4.2.  Spēļu organizēšana un ar to saistītie uzdevumi    34
5.  Spēļu izmantošana izziņas darbības veicināšanai matemātikas apguvē 1.klasē    37
5.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    37
5.2.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    39
  Secinājumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Analizējot literatūru par izziņas darbību varu secināt, ka jaunākā skolas vecumā cilvēkā attīstās izziņas komponenti – uztvere, uzmanība, atmiņa, iztēle, domāšana, valoda. Ir svarīgi, lai skolās mācību stundās pilnveidotos šie izziņas procesi, jo tie ir savstarpēji saistīti. No izziņas procesiem nozīmīgākā sākumskolā ir tieša atmiņa, jo uz atmiņas procesiem balstās domāšana.
2. Analizējot literatūru par skolēnu vecumposma īpatnību izpausmi izziņas darbības procesā 1. klasē, varu secināt, ka bērniem ir izteikta reproduktīvā iztēle. Sajūtas un uztvere ir vienoti jutekliskās izziņas procesa posmi. Caur sajūtām mēs iegūstam zināšanas par priekšmeta atsevišķām iezīmēm un īpašībām, bet uztveres rezultātā tiek iegūts vienots priekšmeta tēls. Uztvere dod cilvēkam dziļākas zināšanas par apkārtējo pasauli. Svarīga nozīme ir redzes atmiņai un uzskatāmi tēlainajai atmiņai. 1. klases bērniem izpaužas uzskatāmi tēlainā domāšana.
3. Analizējot literatūru par spēļu funkcijām un klasifikāciju var secināt, ka spēles var balstīties uz četriem pamatprincipiem – brīvība, autonomija, savstarpējā sadarbības kopsakarība, līdztiesība. Spēles noder daudzpusīgai funkcijas, kas veicina bērniem izziņas spēju attīstību, stimulē darbības radošo procesu, veicina mācību intereses attīstību utt. Spēle veic dažādās funkcijas skolēnu mācošā, attīstošā, kognitīva funkcija utt. Spēles var arī iedalīt pēc dalībnieku skaita, individuālās, pāru, grupu spēles. Spēles var klasificēt ļoti dažādi pēc to satura, norises laika, norises vietas, pēc aktivitātēm utt. Spēles dod bērniem apgūt un nostiprināt zināšanas, prasmes un iemaņas spēlējot spēles, kā arī veicina psihisko procesu attīstību. Iekļaujot regulāri spēles atbilstoši klasifikācijai, kuras mēs varam pielietot tās stundas saturam, mērķiem, uzdevumiem.
Spēle palīdz atbrīvoties no stresa, rada darbībai labvēlīgu vidi, veicina interesi par mācībām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация