Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:556954
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  „Starptautiskās manikīra studijas” darbības raksturojums    6
1.1.  „Starptautiskās manikīra studijas” vēsture un attīstība    6
1.2.  „Starptautiskās manikīra studijas” stratēģija un politika    17
2.  Tirgvedības stratēģijas būtība, galvenās stratēģijas un tās vieta kopējā stratēģijā    22
2.1.  Tirgvedības stratēģijas būtība un loma    22
2.2.  Tirgvedības konkurences stratēģija    26
3.  Mērķa patērētājs, un tā piesaistīšana    32
3.1.  Mērķa patērētājs    32
3.2.  Patērētāju piesaistīšana    35
  Secinājumi un priekšlikumi    45
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    49
Фрагмент работы

Ievads
Mūsdienu, kad palielinās konkurence tirgū, ir īpaši svarīgi apzināties, ka uzņēmums var izdzīvot tikai tad, ja tas spēj attīstīties un izmainīties reizē ar vides izmaiņām. Tas nozīmē, ka īpašu nozīmi iegūst uzņēmumu korporatīva stratēģija un tās sastāvdaļa – tirgvedības stratēģija.
Uzņēmuma tirgvedības stratēģija ir mērķa tirgus izvēles kopplāns un tā iegūšanas programma ar produktu, cenu, sadali un reklāmas līdzekļiem. Tirgvedības stratēģija dod uzņēmumam iespēju redzēt savas darbības lietderības apliecinājumu no gala rezultāta viedokļa, no patērētāju viedokļa. Tas ir ļoti svarīgi, jo spēcīgas konkurences apstākļos, ja uzņēmums grib būt sekmīgs, tam jābūt patērētāju orientētam.
Tirgvedības stratēģija dod uzņēmumam iespēju izstrādāt tirgvedības plānu, kas efektīvi piesaistītu patērētājus, kā arī reaģēt uz apkārtējās vides izmaiņām un palīdzēt virzīties uz uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanu ar vislielāko jaudu (efektivitāti). Pakalpojumu sfērā šie jautājumi ir īpaši svarīgi, jo tie darbojas kā līdzekļi nepārtrauktai komunikācijas nodrošināšanai.
„Starptautiskā manikīra studija” uzsāka savu darbību 2005.gadā martā, kā ekskluzīvs pasaules pazīstamo firmu NSI(Nail System International), Christrio un FPO(for professional only) pārstāvis Latvijas tirgū. Studija piedāvā profesionālo kosmētiku nagu modelēšanai, kā arī roku un kāju kopšanai. 2005.gads studijai bija grūts darbības gads, jo ienākšana tirgū prasa lielu darbības efektivitāti, lai spētu ieinteresēt savus potenciālos patērētājus. Tomēr „Starptautiskā manikīra studija” ir spējusi ieņemt ievērojamas pozīcijas nagu modelēšanas nozarē, kuras tagad ir jānostiprina ar sekmīgi izstrādātu un realizētu stratēģiju.
Lai efektīvi realizētu izvēlēto stratēģiju „Starptautiskai manikīra studijai” ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk likvidēt galvenos trūkumus savā darbībā. Studijai ir jāveic izmaiņas studijas organizatoriskajā struktūrā un studijas darbības organizācijā. Skaidri noteikti darbinieku pienākumi un atbildība nodrošinās „Starptautiskās manikīra studijas” īstermiņa mērķu sekmīgu realizēšanu un studijas kopējās darbības sakārtošanu.
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma IK (individuālais komersants) „Versija Tev” struktūras vienības „Starptautiskās manikīra studijas” esošo tirgvedības stratēģiju un izstrādāt tās pilnveidošanas priekšlikumus studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Lai sasniegtu darba mērķi autors izvirza sekojošus darba uzdevumus:
1. izpētīt studijas darbību;
2. novērtēt studijas tirgvedības stratēģiju;
3. noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses;
4. piedāvāt darbības pasākumus studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Bakalaura darbā tiek izmantota kvantitatīva pētīšanas metode(dokumentu analīze), kā arī ekonomiskās analīzes metode( novērojumi, salīdzinājuma analīze un citi), balstoties uz kurām darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Bakalaura darba tēma nosaka arī izmantotas literatūras avotus – stratēģiskā menedžmenta izdevumi un mārketinga izdevumi. …

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −44,17 €
Комплект работ Nr. 1111288
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация