Дипломная
Предпринимательство и право
Бизнес
"Starptautiskās manikīra studijas" tirgvedības stratēģijaNr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | „Starptautiskās manikīra studijas” darbības raksturojums | 6 |
1.1. | „Starptautiskās manikīra studijas” vēsture un attīstība | 6 |
1.2. | „Starptautiskās manikīra studijas” stratēģija un politika | 17 |
2. | Tirgvedības stratēģijas būtība, galvenās stratēģijas un tās vieta kopējā stratēģijā | 22 |
2.1. | Tirgvedības stratēģijas būtība un loma | 22 |
2.2. | Tirgvedības konkurences stratēģija | 26 |
3. | Mērķa patērētājs, un tā piesaistīšana | 32 |
3.1. | Mērķa patērētājs | 32 |
3.2. | Patērētāju piesaistīšana | 35 |
Secinājumi un priekšlikumi | 45 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 49 |
Ievads
Mūsdienu, kad palielinās konkurence tirgū, ir īpaši svarīgi apzināties, ka uzņēmums var izdzīvot tikai tad, ja tas spēj attīstīties un izmainīties reizē ar vides izmaiņām. Tas nozīmē, ka īpašu nozīmi iegūst uzņēmumu korporatīva stratēģija un tās sastāvdaļa – tirgvedības stratēģija.
Uzņēmuma tirgvedības stratēģija ir mērķa tirgus izvēles kopplāns un tā iegūšanas programma ar produktu, cenu, sadali un reklāmas līdzekļiem. Tirgvedības stratēģija dod uzņēmumam iespēju redzēt savas darbības lietderības apliecinājumu no gala rezultāta viedokļa, no patērētāju viedokļa. Tas ir ļoti svarīgi, jo spēcīgas konkurences apstākļos, ja uzņēmums grib būt sekmīgs, tam jābūt patērētāju orientētam.
Tirgvedības stratēģija dod uzņēmumam iespēju izstrādāt tirgvedības plānu, kas efektīvi piesaistītu patērētājus, kā arī reaģēt uz apkārtējās vides izmaiņām un palīdzēt virzīties uz uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanu ar vislielāko jaudu (efektivitāti). Pakalpojumu sfērā šie jautājumi ir īpaši svarīgi, jo tie darbojas kā līdzekļi nepārtrauktai komunikācijas nodrošināšanai.
„Starptautiskā manikīra studija” uzsāka savu darbību 2005.gadā martā, kā ekskluzīvs pasaules pazīstamo firmu NSI(Nail System International), Christrio un FPO(for professional only) pārstāvis Latvijas tirgū. Studija piedāvā profesionālo kosmētiku nagu modelēšanai, kā arī roku un kāju kopšanai. 2005.gads studijai bija grūts darbības gads, jo ienākšana tirgū prasa lielu darbības efektivitāti, lai spētu ieinteresēt savus potenciālos patērētājus. Tomēr „Starptautiskā manikīra studija” ir spējusi ieņemt ievērojamas pozīcijas nagu modelēšanas nozarē, kuras tagad ir jānostiprina ar sekmīgi izstrādātu un realizētu stratēģiju.
Lai efektīvi realizētu izvēlēto stratēģiju „Starptautiskai manikīra studijai” ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk likvidēt galvenos trūkumus savā darbībā. Studijai ir jāveic izmaiņas studijas organizatoriskajā struktūrā un studijas darbības organizācijā. Skaidri noteikti darbinieku pienākumi un atbildība nodrošinās „Starptautiskās manikīra studijas” īstermiņa mērķu sekmīgu realizēšanu un studijas kopējās darbības sakārtošanu.
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma IK (individuālais komersants) „Versija Tev” struktūras vienības „Starptautiskās manikīra studijas” esošo tirgvedības stratēģiju un izstrādāt tās pilnveidošanas priekšlikumus studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Lai sasniegtu darba mērķi autors izvirza sekojošus darba uzdevumus:
1. izpētīt studijas darbību;
2. novērtēt studijas tirgvedības stratēģiju;
3. noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses;
4. piedāvāt darbības pasākumus studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Bakalaura darbā tiek izmantota kvantitatīva pētīšanas metode(dokumentu analīze), kā arī ekonomiskās analīzes metode( novērojumi, salīdzinājuma analīze un citi), balstoties uz kurām darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Bakalaura darba tēma nosaka arī izmantotas literatūras avotus – stratēģiskā menedžmenta izdevumi un mārketinga izdevumi. …
- "Starptautiskās manikīra studijas" tirgvedības stratēģija
- SIA "Sev esmu labākais kalps" iekšējās un ārējās vides raksturojums
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
Дипломная для университета54
-
SIA "Sev esmu labākais kalps" iekšējās un ārējās vides raksturojums
Дипломная для университета75
-
SIA "Triāls" attīstības stratēģija
Дипломная для университета75
-
AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Дипломная для университета66
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Дипломная для университета63
Оцененный!