Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:977423
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Академический
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Tēmas ’’Latvijas lielākās upes’’ saturs dabaszinībās 3.klasē    9
2.  Mācību metodes izvēles kritēriji tēmas ’’Latvijas lielākās upes’’ apguvei    14
3.  Mācību formu un metožu raksturojums    21
3.1.  Mācību formas    21
3.1.1.  Mācību stunda    21
3.1.2.  Mācību ekskursija    25
3.1.3.  Skolēnu mācību darbs mājās    30
3.2.  Mācību metodes    32
3.2.1.  Verbālās mācību metodes    33
3.2.1.1.  Sistemātiskais izklāsts    33
3.2.1.2.  Pārrunu metode    36
3.2.2.  Uzskates metodes    38
3.2.3.  Darbs ar grāmatu    40
3.2.4.  Patstāvīgais darbs    42
3.2.5.  Darbs grupās    43
4.  Empīriskais pētījums par tēmas ’’Latvijas lielākās upes’’ apguvi dabaszinību stundās 3.klasē    50
4.1.  Dabaszinību stundas konspekts Nr.1    50
4.2.  Dabaszinību stundas konspekts Nr.2    52
4.3.  Dabaszinību stundas konspekts Nr.3    58
4.4.  Rezultātu analīze    62
  Noslēgums    65
  Bibliogrāfija    67
  Pielikumi    69
Фрагмент работы

Neatsveramu skaistumu Latvijas zemei dod upes. Tās mierīgi tek gar pļavām un mežiem, bet dažkārt upju rāmo tecējumu atdzīvina krāces un nelieli ūdenskritumi.
Upēm vienmēr bijusi liela nozīme cilvēku dzīvē. Gleznainos upju krastus iemīļojuši ekskursanti un tūristi. No seniem laikiem daudzas upes ir lētas enerģijas avots. Agrāk to spēks grieza ūdensdzirnavu akmeņus, bet tagad – hidroelektrostaciju turbīnas. Upes kopš seniem laikiem izmantotas kā ūdensceļi satiksmei. Vairums Latvijas lielāko apdzīvoto vietu atrodas upju krastos un tās tiek izmantotas kā ūdens apgādes avoti. Latvijas upes ir zivīm bagātas, un šo bagātību izmanto cilvēki (7, 4).
Mūsu tālākā nākotne un vides problēmas nav atdalāmas, tāpēc arī izglītības sistēmai ir jābūt saistītai ar vidi (13, 89).
Sākumskolas klašu posmā skolēni ar dažādām Latvijas dabas ainavām un parādībām iepazīstas visos mācību priekšmetos, bet it īpaši dabaszinību stundās. Viena no tēmām, ar ko skolēni iepazīstas dabaszinību stundās, ir ’’Latvijas lielākās upes’’.
Apgūstot šo tēmu, skolēni dziļāk iepazīst Latvijas ģeogrāfiju, tās tipiskāko dabas sistēmu – upi, iepazīstas ar Latvijas lielākajām upēm, mācās orientēties to ieteku un izteku atrašanās vietās Latvijā, kā arī citu valstu teritorijā. Šīs tēmas apguve nodrošina skolēnu iepazīšanos ar augiem un dzīvniekiem ūdenī un krastā, to nozīmi cilvēku dzīvē, upju nozīmi dabā un cilvēku dzīvē, bērni gūst zināšanas par upju aizsardzības pasākumiem. Šīs tēmas apguves gaitā skolēni iemācās salīdzināt dažādu ūdens tilpņu veidus, kas tām ir kopīgs un kādas likumsakarības valda šajā sistēmā, mācās izvērtēt upju priekšrocības un trūkumus, izdarīt secinājumus atbilstoši saviem uzskatiem.
Dabaszinību mācīšana sākumskolā sekmē skolēnu izpratni par vienotu pasaules redzējumu, dabas kopsakarībām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация