Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:418706
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.09.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  ĢEOGRĀFIJAS MĀCĪBU PRIEKŠMETA LOMA MĀCĪBU PROCESĀ VIDUSSKOLĀ    6
2.  TEMATA “ EIROPAS PUNDURVALSTIS, TO VIETA PASAULES POLITISKAJĀ UN SOCIĀLEKONOMISKAJĀ SISTĒMĀ” AKTUALITĀTE ĢEOGRĀFIJA KURSĀ VIDUSSKOLĀ    11
3.  VECĀKO KLAŠU SKOLĒNU MĀCĪBU DARBĪBA UN INTELEKTUĀLĀ ATTĪSTĪBA    14
4.  MĀCĪBU LĪDZEKĻU, METOŽU UN DARBA ORGANIZĀCIJAS FORMU IZVĒLE TEMATA APGUVĒ    18
4.1.  Uzskates mācību līdzekļu izmantošana    18
4.2.  Informācijas tehnoloģiju (IT) izmantošana    20
4.3.  Ģeogrāfijas mācīšanas metodes un paņēmienu izvēles kritēriji temata apguvei    23
4.3.1.  Mācību metode kā mācību procesa būtisks elements    23
4.3.2.  Daļēju meklējumu jeb heiristiskā metode    26
4.3.3.  Lomu spēles metodes izmantošana temata apguvē    28
4.4.  Grupu darba izmantošanas iespējas temata apguvē    33
5.  APROBĒTO STUNDU KONSPEKTI UN ANALĪZE    36
5.1.  Temata apguve, izmantojot daļēju meklējumu metodi un grupu darbu kā mācīšanas organizācijas formu    36
5.2.  Temata apguve, izmantojot lomu spēles metodi    43
5.3.  Aprobēto stundu analīze    52
  NOBEIGUMS    56
  LITERATŪRAS SARAKSTS    58
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Diplomdarbā izvirzītais mērķis tika sasniegts, uzdevumi izpildīti. Darba gaitā, izstudējot pedagoģijas metodikas un psiholoģisko literatūru izsecināt, ka:
temata „Eiropas pundurvalstis, to vieta pasaules politiskajā un sociālekonomiskajā
sistēmā” apguve ir jāiekļauj vidusskolas ģeogrāfijas kursā, lai skolēni uzzinātu par pundurvalstu esamību, to sociālo un ekonomisko stāvokli;
pedagogam ir jāpārzina attiecīgā vecumposma īpatnības, jo tikai, tad skolotājs spēj
veiksmīgi organizēt mācību stundas, spēj izprast un analizēt katru konkrētu tematu, kas tiek paredzēts apgūt ģeogrāfijas stundās;
mācību metodēm katrā izglītības pakāpē jāatbilst skolēnu vecumposmu izziņas
darbības īpatnībām;
patstāvīgais darbs ievērojami aktivizē katru skolēnu, dod iespēju skolotājam labāk
novērtēt savus darba rezultātus, pārliecinoties atsevišķi par katra skolēna spējām un zināšanām;
organizējot skolēnu pastāvīgo darbu, un apvienojot, to ar grupu darba organizāciju,
tiek nodrošināta maksimāla skolēnu iesaistīšanu mācību procesā. Šeit izpaužas galvenā grupu darba priekšrocība, kad tiek dota iespēja strādāt katram skolēnam;
liela nozīme ir skolēnu un skolotāja sadarbībai. Sadarbību rosina tikai veiksmīgi
noorganizēta stunda. Savukārt, lai to noorganizētu skolotājam ir labi jāpārzina stundā apgūstamais temats „Eiropas pundurvalstis, to vieta pasaules politiskajā un sociālekonomiskajā sistēmā”, kā arī ģeogrāfijas mācīšanas metodika. Tā ir atslēga veiksmīgu stundu organizēšanā;
ja skolēns patstāvīgi iegūtās informācijas apkopošanā izmanto mūsdienu
informācijas tehnoloģijas, tad paātrinās zināšanu apguves process. Prezentāciju veidošana un demonstrēšana MS PowerPoint programmā, ļauj nodrošināt temata vizuālo, audiālo uztveri. MS PowerPoint programmas izmantošana papildina gan skolotāja, gan skolēna stāstījumu ar vizuālo informāciju par Eiropas pundurvalstu atrašanos politiskajā kartē, valstu simboliku, dabu, sadzīvi, dabas un kultūrvēstures objektiem;
ģeogrāfijas stundas kļūst interesantas un aizraujošas, ja teorētiskās zināšanas tiek
realizētas praksē, izmantojot konkrētajos apstākļos piemērotākās mācīšanas metodes.
Pēc diplomdarba tematam atbilstošas literatūras un ārzemju pedagogu pieredzes izpētes un analīzes var izdarīt vairākus secinājums:
temata par „Eiropas pundurvalstis, to vieta pasaules politiskajā un sociālekonomiskajā sistēmā” apguvei ir jānodrošina, tāda mācību vide, kurā respektē skolēna individualitāti, prasmes un spējas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация