Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:144374
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    9
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    11
1.1.  SIA “Interlux” darbības analīze    11
1.1.1.  Uzņēmuma darbība un produkti    11
1.1.2.  Uzņēmuma personāla politika    13
1.1.3.  Uzņēmuma finansiālās darbības analīze    14
1.2.  Medicīnas preču tirgus analīze    17
1.2.1.  Nozares raksturojums    17
1.2.2.  Vidi ietekmējošie faktori    19
1.2.3.  Normatīvo aktu ietekme uz uzņēmumu    20
1.2.3.  SIA “Interlux” konkurentu analīze    21
1.2.5.  SIA “Interlux” klientu apmierinātība    23
1.3.  SIA “Interlux” darbības analīze, izmantojot EFQM izcilības modeli    24
1.4.  SVID analīze    25
2.  APRĒĶINU DAĻA    28
2.1.  SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu izstrāde    28
2.1.1.  SIA “Interlux” darbinieku motivācijas aptauja    28
2.1.2.  SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu ieviešana    31
2.1.3.  SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu izmaksas    37
2.2.  SIA “Interlux” klientu apmierinātība    39
2.2.1.  SIA “Interlux” klientu apmierinātības aptaujas rezutlāti    39
2.2.2.  PARETO analīze    47
2.3.  SIA “Interlux” sortimenta paplašināšana    48
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    54
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    67
1.pielikums.  EQGM izcilības modelis    69
2.pielikums.  Darbinieku motivācijas aptauja    71
3.pielikums.  Klientu apmierinātības anketa    73
4.pielikums.  Darbinieku novērtēšanas aptauja    75
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba autore, izstrādājot diplomprojektu “Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana”, nonāca pie šādiem secinājumiem:
• no valsts budžeta 2016. gadā plānoti 11435988 euro centralizētai medikamentu un materiālu iegādei.
• tirdzniecības nozare ir viena no svarīgākajām nozarēm Latvijas ekonomikā, kura pēc Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datiem 2014. gadā veidoja 15.8 % no IKP.
• no 2013. gada līdz 2015. gadam uzņēmuma neto peļņa ir pieaugusi par 7604 EUR un kopš 2014. gada īstermiņa parādi ir samazinājušies par 5816 EUR.
• no 2013. gada līdz 2015. gadam vispārējo apgrozāmo līdzekļu koeficients iekļaujas robežās 1 – 2, kas nozīmē, ka uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi ir pietiekami, lai segtu īstermiņa parādus.
• galvenie SIA “Interlux” klienti ir slimnīcas, ģimenes ārstu prakses, laboratorijas un aptiekas.
• SIA “Interlux” lielākie konkurenti ir SIA“Medilink”, SIA “Arbor Medical Korporācija”, SIA “Biotecha”, SIA “Diamedica”, SIA “Genera” un SIA “Hitrox”.
• SIA “Interlux” nav informācijas, ko par uzņēmumu domā klienti, jo līdz šim tas nav veicis klientu apmierinātības aptauju.
• uzņēmuma pozicionēšanas kartē var novērot, ka SIA “Interlux” ir vismazākā peļņa, salīdzinot ar lielākajiem konkurentiem.
• EFQM analīzē zemākais vērtējums ir pie kritērija – personāla apmierinātība, jo uzņēmums nav izstrādājis pietiekoši labu motivēšanas sistēmu.
• izanalizējot SIA “Interlux” konkurences analīzi un SVID analīzi, ir redzams, ka uzņēmumam vajag paplašināt sortimentu, lai uzlabotu finansiālo stāvokli un spētu apsteigt konkurentus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация