Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana-
Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 9 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 11 |
1.1. | SIA “Interlux” darbības analīze | 11 |
1.1.1. | Uzņēmuma darbība un produkti | 11 |
1.1.2. | Uzņēmuma personāla politika | 13 |
1.1.3. | Uzņēmuma finansiālās darbības analīze | 14 |
1.2. | Medicīnas preču tirgus analīze | 17 |
1.2.1. | Nozares raksturojums | 17 |
1.2.2. | Vidi ietekmējošie faktori | 19 |
1.2.3. | Normatīvo aktu ietekme uz uzņēmumu | 20 |
1.2.3. | SIA “Interlux” konkurentu analīze | 21 |
1.2.5. | SIA “Interlux” klientu apmierinātība | 23 |
1.3. | SIA “Interlux” darbības analīze, izmantojot EFQM izcilības modeli | 24 |
1.4. | SVID analīze | 25 |
2. | APRĒĶINU DAĻA | 28 |
2.1. | SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu izstrāde | 28 |
2.1.1. | SIA “Interlux” darbinieku motivācijas aptauja | 28 |
2.1.2. | SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu ieviešana | 31 |
2.1.3. | SIA “Interlux” darbinieku motivēšanas pasākumu izmaksas | 37 |
2.2. | SIA “Interlux” klientu apmierinātība | 39 |
2.2.1. | SIA “Interlux” klientu apmierinātības aptaujas rezutlāti | 39 |
2.2.2. | PARETO analīze | 47 |
2.3. | SIA “Interlux” sortimenta paplašināšana | 48 |
3. | TEHNOLOĢISKĀ DAĻA | 54 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 65 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 67 | |
1.pielikums. | EQGM izcilības modelis | 69 |
2.pielikums. | Darbinieku motivācijas aptauja | 71 |
3.pielikums. | Klientu apmierinātības anketa | 73 |
4.pielikums. | Darbinieku novērtēšanas aptauja | 75 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba autore, izstrādājot diplomprojektu “Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana”, nonāca pie šādiem secinājumiem:
• no valsts budžeta 2016. gadā plānoti 11435988 euro centralizētai medikamentu un materiālu iegādei.
• tirdzniecības nozare ir viena no svarīgākajām nozarēm Latvijas ekonomikā, kura pēc Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datiem 2014. gadā veidoja 15.8 % no IKP.
• no 2013. gada līdz 2015. gadam uzņēmuma neto peļņa ir pieaugusi par 7604 EUR un kopš 2014. gada īstermiņa parādi ir samazinājušies par 5816 EUR.
• no 2013. gada līdz 2015. gadam vispārējo apgrozāmo līdzekļu koeficients iekļaujas robežās 1 – 2, kas nozīmē, ka uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi ir pietiekami, lai segtu īstermiņa parādus.
• galvenie SIA “Interlux” klienti ir slimnīcas, ģimenes ārstu prakses, laboratorijas un aptiekas.
• SIA “Interlux” lielākie konkurenti ir SIA“Medilink”, SIA “Arbor Medical Korporācija”, SIA “Biotecha”, SIA “Diamedica”, SIA “Genera” un SIA “Hitrox”.
• SIA “Interlux” nav informācijas, ko par uzņēmumu domā klienti, jo līdz šim tas nav veicis klientu apmierinātības aptauju.
• uzņēmuma pozicionēšanas kartē var novērot, ka SIA “Interlux” ir vismazākā peļņa, salīdzinot ar lielākajiem konkurentiem.
• EFQM analīzē zemākais vērtējums ir pie kritērija – personāla apmierinātība, jo uzņēmums nav izstrādājis pietiekoši labu motivēšanas sistēmu.
• izanalizējot SIA “Interlux” konkurences analīzi un SVID analīzi, ir redzams, ka uzņēmumam vajag paplašināt sortimentu, lai uzlabotu finansiālo stāvokli un spētu apsteigt konkurentus.
…
Diplomprojekta darba tēma ir Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana. Diplomprojekts sastāv no 76 lapaspusēm, 16 tabulām un 39 attēliem. Farmācijas nozare ir viena no Latvijas tautsaimniecības svarīgākajām nozarēm. Pēdējo gadu laikā pieprasījums pēc medicīnas precēm un iekārtām palielinās, tādēļ šajā nozarē ienāk jauni uzņēmumi, un līdz ar to konkurence palielinās. Uzņēmumam jāspēj noturēties tirgū. Tam, visu laiku, ir jāattīstās un jāpilnveidojas. Diplomprojekta mērķis ir izpētīt tirdzniecības uzņēmumu SIA “Interlux”, lai varētu izstrādāt priekšlikumus kā pilnveidot tā darbību. Diplomprojekts sastāv no trīs daļām: analītiskā, aprēķinu un tehnoloģiskā daļa. Analītiskajā daļā ir aprakstīta uzņēmuma darbība un attīstības dinamika, tika veikta nozares analīze, konkurentu analīze, EFQM izcilības modelis, kā arī SVID analīze. Daļas beigās tiek izvirzītas 3 problēmas, kas traucē uzņēmumam pilnveidoties. Aprēķinu daļā darba autore apraksta, kā atrisināt šīs 3 problēmas, cik tas maksā un kādi ieguvumi no tā ir. Tehnoloģiskajā daļā apskatīts, kā var izanalizēt darbinieku novērtējuma anketu ar faktoru analīzes palīdzību.
- Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana
- Uzņēmuma ”Elstern” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
- Uzņēmuma SIA "Elvi grupa" darbības analīze un plānošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Дипломная для университета31
-
AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Дипломная для университета66
-
Uzņēmuma SIA "Ziemeļu Nafta" darbības pilnveidošana
Дипломная для университета70
Оцененный! -
Vadīšanas procesu pilnveidošana uzņēmumā "X"
Дипломная для университета66
-
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma "X" darbības pilnveidošana
Дипломная для университета54
Оцененный!