Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:490935
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 34 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās teorētiska analīze    7
2.  Rotaļu teorētiska analīze    13
3.  Trīs līdz četrus gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums    20
4.  Bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās rotaļās sekmēšanas mūsdienu pieredze    27
5.  Trīs līdz četrus gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās rotaļās eksperimentālā pārbaude    33
  Nobeigums    63
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    65
  Pielikumi    67
Фрагмент работы

Ir svarīgi, lai Latvijas jaunā paaudze veiksmīgi sagatavotos dzīvei sarežģītajā, mainīgajā pasaulē.
Bērna spēja uztvert, saskatīt priekšmeta formu nav iedzimta, bet tā veidojas audzināšanas un mācīšanas procesā.
Pirmsskolas izglītības programma paredz iepazīstināt bērnus ar ģeometriskajām figūrām un to formām. Pirmsskolas vecuma bērniem ir jāiemācās pazīt plaknē apli, trijstūri, četrstūri, taisnstūri, ovālu, grupēt ģeometriskas formas pēc dažādām pazīmēm, salikt dažādas formas un figūras pēc parauga, dalīt ģeometriskas formas daļās, nosaukt jauniegūtās formas.
Zināšanas par formu var kļūt bērnam par orientieri apkārtēja dzīve tikai tad, ja tās iegūtas, daudzkārt uztverot un analizējot priekšmetus, ja analizēt priekšmetu formu bērni pieraduši nodarbībās, rotaļās un vingrinājumos ar didaktisko materiālu un arī ikdienas dzīvē.
Bērnība ir rotaļu laikmets, caur rotaļu bērns ieaug kultūrvidē. Šajā laikā viņam raksturīga atvērtība un vēlme darboties, jo tas ir vienīgais veids, kā iepazīt daudzveidīgo pasauli. Caur rotaļu bērns izzina sevi, pasauli, lietas, parādību un priekšmetu sakarības.
Rotaļa ir bērna pašdarbības izpausmes forma, bērna iekšējās enerģijas izpausmes forma ārējās darbībās. Bērnu var piespiest izdarīt kādu darbu, bet nekad nevar piespiest rotaļāties. Rotaļa ir priekšmēģinājums kādai darbībai nākotnē. [14]
Rotaļājoties bērns ir situācijas noteicējs. Skolotāja var vienīgi pamudināt vai ieinteresēt bērnu, palīdzēt paplašināt vai pilnveidot rotaļu. Piedāvāt tieši matemātiskās rotaļas, tādā veidā pilnveidojot zināšanas par matemātiskajiem priekšstatiem.
Darbā tiks apskatīta matemātisko priekšstatu veidošana, konkrēti – priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās rotaļās. Šī tēma tika izvēlēta tāpēc, ka, pēc personīgās pieredzes, ir secināts, ka tieši 3 – 4 gadu veciem bērniem ir grūtības ar ģeometrisko formu apgūšanu. Darbā tiks noskaidrots, vai ar rotaļu palīdzību ir iespējams veidot priekšstatu par ģeometriskajām formām.
Pētījuma objekts – pedagoģiskais process pirmsskolā.
Pētījuma priekšmets – 3 - 4 gadus vecu bērnu priekšstats par ģeometriskām formām.
Pētījuma mērķis – izpētīt 3 - 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanos rotaļās.
Hipotēze – 3 – 4 gadus vecu bērnu priekšstati par ģeometriskām formām veidojas sekmīgi, ja izmanto šādas rotaļas - „Saliec attēlu!”, „Atrodi īsto!”, „Salīdzini!” un „Kas mainījies!” …

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1308366
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация