Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:806846
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    1
  Ievads    3
1.  Tūrisma aģentūras čarterreisu organizēšana    3
1.2.  Tūrisma aģentu darba specifika un posmi   
1.3.  Aviotransporta ietekme uz tūrismu   
1.4.  Aviolīniju pakalpojumi   
1.4.1.  Aviolīniju pakalpojumu sadalījums   
1.4.2.  Čārterreisu īpatnības   
1.5.  Latvijas čarteru pakalpojumi   
2.  Mārketinga plānošana uzņēmumā   
2.1.  Situācijas analīze (SWOT)   
2.1.1.  Total passengers at split airport — period: 2005. – 10/2008.   
2.1.2.  SIA “Absolūtās Komforta Studijas”uzņēmuma stiprās un vājās puses   
2.2.  Mārketinga mērķi   
2.3.  Primārās mārketinga stratēģijas   
2.4.  Sekundārās mārketinga stratēģijas   
2.5.  Mārketinga komunikāciju mērķi   
2.6.  Aptaujas rezultātu analīze   
3.  Biznesa plāns   
3.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu   
3.2.  Uzņēmējdarbības koncepcija un mērķi   
3.3.  Uzņēmuma vajadzības   
3.4.  Piedāvātais pakalpojums   
3.5.  Uzņēmuma priekšrocības un trūkumi   
3.6.  Uzņēmuma funkcionēšana   
3.7.  Čarterreisu uz Splitu organizēšanas pamatojums   
3.8.  Čārtera uz Splitu aprēķins   
3.9.  Kopsavilkums   
4.  Finanšu analīze   
4.1.  Pamatlīdzekļi   
4.2.  Kredīta atmaksa   
4.3.  Nodokļu pārskats   
4.4.  Plānotie ienākumi   
4.5.  Plānotie izdevumi   
4.6.  Peļņas un zaudējumu aprēķins   
  Literatūras saraksts   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Pielikumi   
  Aptaujas anketa   
Фрагмент работы

Ceļošana jau izsenis ir bijusi cilvēku iecienīts brīvā laika pavadīšanas veids.
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm.
Tūrisma pirmsākumi meklējami jau vairākus gadu tūkstošus pirms mūsu ēras. Gadsimtu gaitā no vienkāršas izklaides, piedzīvojumu meklēšanas, svētceļojumiem tūrisms ir izaudzis visā tā lielajā daudzveidībā un šodien norisinās gan uz sauszemes, gan tās dzīlēs, gan uz ūdens, gan ūdenī, gan gaisā, ietverot arī ceļošanu kosmosā.
Tūrisms — vārds, kas nevienu neatstāj vienaldzīgu, katram tas rada savas izjūtas un emocijas. Kāds grib ņemt mugursomu un apceļot dzimto zemi, cits sēsties lidmašīnā un aizlidot uz Taizemi, bet vēl kāds ar kruīzu apceļot Vidusjūru. Bet tūrisms ir patstāvīga ekonomikas nozare, kurai ir savi konkrēti mērķi, uzdevumi.
Tūrisms ir nozare, kas apvieno sevī vairākas patstāvīgas darbības sfēras, kas kopā veido nozari.
Tūrisma nozares darbība nav iedomājama bez uzņēmumiem, kas nodrošina apmešanās izklaides, veselības uzlabošanas un ēdināšanas pakalpojumus.
Tautsaimniecības spēks arī turpmāk būs atkarīgs no uzņēmējdarbības sektora dinamisma — no tā, kā tas spēs reaģēt uz radušām iespējām, kā spēs restrukturizēt un pielāgot savu darbību tirgus prasībām un struktūrai.
Mainoties videi ir nepieciešams domāt par konkurētspējīgu uzņēmumu veidošanas un efektīvas saimniekošanas pamatprincipiem.
ANO Ģenerālās Asamblejas 1948. gadā pieņemtajā Vispārējā cilvēktiesību deklarācijā uzsvērtas cilvēka tiesības uz atpūtu un brīvo laiku, ieskaitot tiesības uz saprātīgu darbadienas ierobežojumu un apmaksātu periodisko atvaļinājumu.
Tāpat paustas katra cilvēka brīvas tiesības pārvietoties un izvēlēties sev dzīvesvietu katrā valstī, kā arī tā tiesības atstāt jebkuru, arī savu valsti, un atgriezties savā valstī.
Katru gadu arvien vairāk cilvēku dodas ārpus Latvijas. Lai ceļošana nesagādātu nepatīkamus pārsteigumus, ieteicams jau pirms došanās ceļā, iegūt maksimāli daudz informācijas par ceļojuma galamērķi, nokļūšanas iespējām, nodrošināties pret dažādām nejaušībām.
Viens no veidiem, kā doties pasaulē ir tūrisma firmu pakalpojumu izmantošana.
Šobrīd Latvijā noteiktajā kārtībā reģistrēti vairāk kā 280 uzņēmumi (komersanti), kas nodarbojas ar tūrismu. Šie uzņēmumi reģistrējušies Valsts Tūrisma Attīstības aģentūrā (Pils laukumā 4, Rīgā), ko apliecina izsniegtā Reģistrācijas apliecība. Tūrisma firmas Latvijā netiek licencētas.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1127664
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация