Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:355290
 
Оценка:
Опубликованно: 16.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
  SAĪSINĀJUMU UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    8
1.1.  Apkārtējās vides piesārņojums jūrniecības nozares dēļ    8
1.2.  Alternatīvas degvielas veidi    9
1.2.1.  Mazuts un FGE    9
1.2.2.  Ūdeņradis (H2)    12
1.2.3.  Metanols    17
1.2.4.  SDG (sašķidrinātā dabasgāze)    19
1.2.5.  SNG (sašķidrinātā naftas gāze)    23
1.2.6.  Biodegviela    26
1.2.7.  Elektrība (baterijās)    29
1.2.8.  Amonjaks    34
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    38
2.1.  Alternatīvu degvielas veidu ietekmes uz apkārtējo vidi praktiskais novērtējums    39
2.1.tab.  Alternatīvu degvielas veidu ietekme uz apkārtējo vidi    39
  SECINĀJUMI    51
  PRIEKŠLIKUMI    54
  BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS    55
  PIELIKUMI    57
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Teorētiski un praktiski izanalizējot visus bakalaura darbā minētos alternatīvus degvielas īpašības, proti, mazutu un FGE, metanolu, sašķidrināto dabasgāzi, sašķidrināto naftas gāzi, biodegvielu un elektrību, to ietekmi uz apkārtējo vidi un salīdzinot tos ar ūdeņraža īpašībām, darba autors ir secinājis, ka hipotēze ir apstiprinājusies.
Ūdeņraža degvielas pielietošana jūras transportā nākotnē mazinās negatīvo degvielas un kuģa ietekmi uz apkārtējo vidi, jo ūdeņradis nerada nekādas CO2 emisijas un varētu likvidēt NOx, SOx un cieto daļiņu emisijas no kuģiem. Ar ūdeņradi darbināmi iekšdedzes dzinēji izmantošanai jūrā varētu arī samazināt SEG emisijas, savukārt no NOx emisijas nevar izvairīties, lietojot iekšdedzes dzinējus.
Mazuts un FGE: 2020. gada sēra vāciņam atbilstošās parastās degvielas labi darbojas lielākajā daļā parametru, tās ir labi pazīstamas un plaši izmantotas degvielas. Pastāv zināmas bažas par šo degvielu pieejamību pēc 2020. gada, taču salīdzinājumā ar alternatīvajām degvielām to pieejamība joprojām būs ievērojami labāka. Galvenais šo degvielu izmantošanas trūkums ir sliktais ekoloģiskais raksturojums. Būs investīciju un ekspluatācijas izmaksas, izmantojot skruberus, taču tās ir zemas salīdzinājumā ar alternatīvo degvielu izmaksām.
Ūdeņradis: ūdeņraža galvenā priekšrocība ir iespēja būt nulles emisijas degvielai, ja to ražo no atjaunojamiem enerģijas avotiem. Turklāt turpmākā ūdeņraža ražošanas jauda labi sader ar paredzamo enerģijas pāreju uz atjaunojamās enerģijas ražošanu uz sauszemes. Vissvarīgākās ūdeņraža problēmas ir degvielas uzpildes infrastruktūras izmaksas un trūkums. Ūdeņradi galvenokārt ražos no dabasgāzes, līdz pāreja uz atjaunojamās enerģijas ražošanu ir labi noritējusi. Tomēr jūrniecības projekti, kas izvēlas ūdeņradi, var nodrošināt no atjaunojamiem enerģijas avotiem ražota ūdeņraža izmantošanu (un veicināt ražošanas palielināšanos) uz augstāku izmaksu un, iespējams, lēnākas izmantošanas rēķina. Vēl viena galvenā ūdeņraža problēma ir tā pielietojamība. Tas ierobežo kuģu segmentus, kuros ūdeņradi var ievērojami izmantot.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1388821
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация