Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Uzņēmuma "Bute" jauna produkta izstrādes plāna izveideNr. | Название главы | Стр. |
Apzīmējumu saraksts | 7 | |
Ievads | 9 | |
1. | Uzņēmējdarbības vides analīze | 11 |
1.1. | Uzņēmējdarbība tautsaimniecības sastāvdaļa | 11 |
1.2. | Netieši ietekmējošā ārējā vide | 14 |
1.2.1. | Dabas vide | 15 |
1.2.2. | Demogrāfiska vide | 15 |
1.2.3. | Ekonomiskā vide | 17 |
1.2.4. | Valsts politika | 20 |
1.2.5. | Likumdošana | 21 |
1.2.6. | Zinātnes tehniskais progress | 22 |
1.2.7. | Starptautiskā vide | 23 |
1.3. | Tieši ietekmējošā ārējā vide | 24 |
1.3.1. | Piegādātāji | 24 |
1.3.2. | Kontakauditorijas | 26 |
1.4. | Zivsaimniecības nozares analīze un tendences | 27 |
1.5. | Uzņēmējdarbības vide Salacgrīvā | 33 |
1.5.1. | Zvejniecība Salacgrīvā | 37 |
2. | Uzņēmuma „Bute” iekšējās vides analīze | 40 |
2.1. | Uzņēmuma saimnieciskā darbība | 40 |
2.1.1. | Uzņēmuma vēsture | 40 |
2.1.2. | Uzņēmuma darbība un struktūra | 41 |
2.1.3. | Uzņēmuma produkti | 42 |
2.1.4. | Uzņēmuma stratēģija un mērķi | 43 |
2.1.5. | Uzņēmuma finanšu rādītāji | 46 |
3. | Uzņēmuma ārēja vide | 51 |
3.1. | Jaunu produktu izveides iespēju analīze | 51 |
3.1.1. | Konkurences nozīmē uzņēmumā | 51 |
3.1.2. | Konkurentu izpēte | 53 |
3.1.3. | Uzņēmuma SVID | 58 |
3.1.4. | Tirgus izpētes būtībā uzņēmuma attīstībā | 63 |
3.1.5. | Tirgus segmentu izpēte | 67 |
3.1.6. | Aptaujas anketas analīze | 68 |
4. | Jaunu produktu izstrāde un virzīšana tirgū | 71 |
4.1. | Ražošanas procesa plānošana un veidošana | 71 |
4.1.1. | Karsti kūpinātu zivju ražošanas tehnoloģija | 72 |
4.1.2. | Ceptu nēģu uzlējumā ražošanas tehnoloģija | 73 |
4.2. | Virzības tirgū aktivitātes | 75 |
4.2.1. | Cenu veidošanas lēmumi | 75 |
4.2.2. | Vieta un izplatīšana | 77 |
4.2.3. | Tiešā pārdošana | 78 |
4.2.4. | Netiešā pārdošana | 80 |
4.2.5. | Reklāma un citi tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 81 |
4.3. | Jaunu produktu ražošanas izdevīgums | 84 |
Secinājumi | 96 | |
Priekšlikumi | 98 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 100 | |
Pielikumi | 102 |
SECINĀJUMI
1. Latvijā nav kvalitatīva un sakārtota uzņēmējdarbības vide, uzņēmējdarbības aktivitāte ir vērtējama kā zema.
2. Uzņēmējdarbības ārējo vidi ietekmē valsts ģeogrāfiskais stāvoklis, izejvielu daudzums, transporta infrastruktūra, likumdošana, deflācija un bezdarbs, iedzīvotāju daudzums, vecums, izglītība un prasmes.
3. Latvijā ir slikti ekonomiskās vides rādītāji, IKP kritums par 18% ļoti augsts bezdarba līmenis 19,7%.
4. Augsts korupcijas līmenis valstī, kas kavē valsts attīstību un vērojama ierēdņu nekompetence.
5. Latvijas problēma, ka ražošana vairāk ir orientēta galvenokārt uz iekšējo tirgu.
6. Uzņēmējdarbību ietekmējošie iekšējie faktori ir piegādātāji, starpnieki, klienti, kreditori, masu informācijas līdzekļi, valsts un pašvaldību institūcijas.
7. Šķēršļi ir mazajiem un vidējiem uzņēmumiem salīdzinoši augstās investīcijas, kas nepieciešamas jaunu produktu ieviešanai, kā arī līdz šim pielietotās tehnoloģijas
8. Ražošanas un tirdzniecības uzņēmumi ir vienmēr atkarīgi no nepārtrauktās izejmateriālu piegādes.
9. Ražotājiem zivsaimniecības nozarē ir grūtības piesaistīt naudas līdzekļus no bankām un citām kredītiestādēm, jo nozares dalībnieku vērtējumā bankas ražošanas sektoru valstī vērtē kā bīstamu.
10. Zivsaimniecībās nozare tāpat kā citas tautsaimniecības nozares cieš no ekonomiskās krīzes.
11. Zivsaimniecības nozarē pavisam aptuveni nodarbināt 11,620 strādājošo, šajā nozarē strādājošo izglītības līmenis ir diezgan zems.
12. Lai arī zivsaimniecībā ir nodarbināti tikai 1,1 % no valstī kopumā nodarbinātajiem, zivsaimniecībai ir svarīga loma reģionu sociāli ekonomiskajā attīstībā.
13. Zivju apstrādes ziņā Limbažu rajonā vismazāk tas ir 5,1% uzņēmumu, bet visvairāk Rīgas rajonā 33,7% uzņēmumu.
…
Diplomdarba mērķis ir izveidot plānu uzņēmumam ,,Bute” jauna produkta virzīšanai tirgū. Mērķa sasniegšanai nepieciešams veikt šādus uzdevumus: 1) analizēt uzņēmējdarbības vidi Salacgrīvā un Latvijā ; 2) veikt uzņēmuma ,,Bute” iekšējās vides analīzi; 3) analizēt uzņēmuma ārējo vidi; 4) raksturot jauno produktu un izstrādāt tā virzīšanas plānu tirgū. Pirmajā daļā tiek analizēta uzņēmējdarbības vide Latvijā un faktori, kas ietekmē konkrēti šo vidi. Otrajā daļā autore raksturo svaigu zivju produktu tirgotāja uzņēmuma „Bute” saimniecisko darbību un vietu tirgū. Diplomdarba trešajā daļā autore analizē uzņēmuma ārējo vidi. Diplomdarba ceturtajā nodaļā autore raksturo jauno produktu un tā virzīšanu tirgū.
- Energosaimniecības organizēšana uzņēmumā
- Uzņēmuma "Bute" jauna produkta izstrādes plāna izveide
- Uzņēmuma darbības plānošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
Дипломная для университета56
Оцененный! -
Personāla vadības sistēmas izveidošana uzņēmuma konkurētspējīgas priekšrocības radīšanai
Дипломная для университета96
Оцененный! -
Vadīšanas procesu pilnveidošana uzņēmumā "X"
Дипломная для университета66
-
Jauna uzņēmuma SIA "Laipa" attīstības plāns
Дипломная для университета77
-
Darbības nepārtrauktības plāna ieviešana uzņēmumā
Дипломная для университета70