Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mā...-
Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 4 | |
1. | MĀRKETINGA LOMA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ | 7 |
1.1. | Mārketinga nozīme | 7 |
1.2. | SVID (SWOT) analīze | 11 |
1.3. | Mārketinga komunikāciju nozīme uzņēmējdarbībā | 13 |
Vārds „komunikācija” ir cēlies no latīņu izcelsmes „communication”, kas nozīmē sazināšanās, attiecības | 13 | |
1.4. | Konkurence | 15 |
Šo faktoru radītie draudi | 16 | |
1.5. | Reklāmas nozīme mārketinga komunikācijās | 18 |
1.6. | Tirgus izpēte | 22 |
2. | UZŅĒMUMA „RB GALDNIEKS” DARBĪBAS ANALĪZE | 25 |
2.1. | Uzņēmuma produkcijas apraksts | 26 |
2.2. | Ražošanas un darba organizācija | 29 |
2.3. | Mārketinga komunikācijas uzņēmumā „RB Galdnieks” | 31 |
2.4. | Uzņēmuma „RB Galdnieks” noieta tirgus | 35 |
2.5. | Uzņēmuma „RB Galdnieks” iekšējās un ārējās vides analīze | 39 |
2.6. | Uzņēmuma „RB Galdnieks” klientu pozīciju noteikšana | 42 |
3. | UZŅĒMUMA „RB GALDNIEKS” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PLĀNS 2008.GADAM | 51 |
Mārketinga komunikāciju izmaksas 2008.gadam | 52 | |
Aprēķini par mārketinga komunikāciju izmaksām (skatīt 4.pielikumu) | 52 | |
SECINĀJUMI | 61 | |
PRIEKŠLIKUMI | 62 | |
AVOTU UN IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 63 |
Mūsdienās mārketinga aktivitātes aktualitāte nerada šaubas, jo tai ir galvenā loma tirgus ekonomikas attīstībā. Ir nepieciešams, lai uzņēmuma vārdu tirgū zinātu ne tikai speciālisti, bet arī pats plašākais patērētāju loks un attiecīgā mērķauditorija, un izdarīt to var ar mārketinga komunikāciju palīdzību, lai uzņēmums varētu nopelnīt. Mārketinga komunikācijas ir līdzeklis, kas nodrošina produktu zīmola, (preču zīmju) un pašas organizācijas prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Mārketinga komunikācijas ir vadības process, ar kura palīdzību uzņēmums veido dialogu un atgādina par sevi, ar savām mērķa auditorijām.
Pircējs lielākā vai mazākā mērā, tieši vai netieši ir tas, kas nosaka pār ražotājiem un pārdevējiem. Tas daudziem uzņēmumiem rada sarežģījumus un problēmas, jo ne vienmēr pircēju var pārliecināt pirkt savu, nevis konkurenta preci vai pakalpojumu. Rodas problēmas ar uzņēmuma un/vai produkta atpazīstamību, pārliecību par kvalitāti un drošību, par iespējām, ko pircējs var iegūt izdarot pirkumu.
Modernais mārketings prasa vairāk nekā produkta izstrādi, cenas noteikšanu un sadali. Ļoti svarīga nozīme ir komunikācijām ar pircējiem.
Mārketinga un tajā skaitā produktu noieta veicināšanas pasākumu sekmes lielā mērā ir atkarīgas no mērķtiecīgi un pareizi veidotas komunikāciju sistēmas. Mārketingam ir divi pamatuzdevumi. Pirmais – detalizēti, rūpīgi un vispusīgi analizēt pircēju vajadzības, lai atbilstīgi konstatētajam adaptētu esošos vai radītu jaunus produktus. Otrais – aktīvi veidot pieprasījumu, veicinot, stimulējot produktu noietu, tā apjomu pieaugumu un uzņēmuma rentabilitātes paaugstināšanu. Šā uzdevuma risināšanas efektivitāte ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi darbojas mārketinga komunikāciju komplekss. Uzņēmums savā darbībā ir cieši saistīts ar ārējo vidi, kas būtiski ietekmē paša uzņēmuma darba efektivitāti.
Klienti aizvien vairāk meklē ne tikai vienkārši produktus, bet gan "risinājumus", un bieži vien tieši iespējas sniegt papildpakalpojumus padara ražošanas uzņēmumu konkurētspējīgāku.
Problēma. Uzņēmuma „RB Galdnieks” pastāvošās mārketinga komunikācijas nenodrošina pietiekamu daudzumu klientu piesaisti uzņēmuma darbības nodrošināšanai un attīstībai.
Hipotēze. Ja tiks izveidots un realizēts mārketinga komunikāciju plāns, tad būtu iespējams piesaistīt iespējamos klientus un tiktu palielināts produkcijas realizācijas apjoms un peļņa.
Šī diplomdarba mērķis ir izanalizēt esošo uzņēmuma „RB Galdnieks” mārketinga darbību un izstrādāt jaunu mārketinga komunikāciju plānu, vietējam tirgum Liepājā un Liepājas rajonā.
Uzdevumi, kas nepieciešami veikt mērķa sasniegšanai un hipotēzes pārbaudīšanai:
1.Izpētīt zinātnisko literatūru par mārketinga komunikāciju veidošanu.
2.Veikt uzņēmuma vides un konkurentu analīzi.
3.Veikt uzņēmuma SVID analīzi.
4.Veikt komunikāciju formu analīzi uzņēmumā.
5.Veikt esošo klientu aptauju.
6.Izpētīt uzņēmuma klientus un pieprasījumu pēc produkcijas.
7.Izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu uzņēmumam „RB Galdnieks”.
Šo uzdevumu veikšanai darbā izmantotās metodes:
1.Zinātniskās literatūras analīze.
2.SVID analīze „RB Galdnieks”.
3.Anketas izstrādāšana un aptauju analīze.
4.Statistikas datu analīze.
Darba rezultātā tiks izstrādāti ieteikumi mārketinga komunikācijas plāna izveidei uzņēmumam „RB Galdnieks”.…
Autors uzskata, ka jaunā uzņēmuma attīstības mērķu kopums varētu balstīties uz šādiem, teorijā bieži analizētiem aspektiem– paziņot sabiedrībai tai nezināmo informāciju par uzņēmumu un gūt tās atbalstu uzņēmuma tālākai attīstībai, izglītot patērētājus, iepazīstinot viņus ar jauno produktu un veidot uzņēmuma tēlu.
- Kompānijas "Henkel" darbības un konkurētspējas analīze
- Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
- Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kompānijas "Henkel" darbības un konkurētspējas analīze
Дипломная для университета88
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Дипломная для университета68
-
Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīšanai tirgū
Дипломная для университета60
-
SIA "Libanons Latvija" mārketinga aktivitāšu vadība jaunā produkta virzībai Latvijas tirgū
Дипломная для университета76
-
A/s "DnB NORD Banka" tirgus segmentēšanas analīze
Дипломная для университета69