Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:910285
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.09.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    8
1.  Iekšējais imidžs: teorētiskie aspekti    11
1.1.  Imidža būtība un veidošanas principi    11
1.1.1  Imidža jēdziens un nozīme    11
1.1.2  Imidža objekti, veidi un veidošanas paņēmieni    14
1.1.3.  Iekšējā imidža īpatnības    17
1.2.  Korporatīvā kultūra iekšējā imidža veidošanā    19
1.3.  Personālvadīšanas politika un sociālpsiholoģiskais klimats iekšēja imidža veidošanā    25
1.3.1.  Personālvadīšanas sistēma    25
1.3.2.  Vadīšanas stils un tā ietekme uz personālu    29
1.3.3.  Organizācijas psiholoģiskais mikroklimats un tā veidošanas faktori    33
2.  „TOP” veikala situācijas analīze    36
2.1.  Uzņēmuma vispārīgais raksturojums    36
2.1.1.  Uzņēmuma attīstības vēsture    36
2.1.2.  Galvenie konkurenti    39
2.1.3.  Uzņēmuma struktūra    42
2.2.  Personālvadīšanas procesa apraksts    46
2.3.  Korporatīvā kultūra, tradīcijas un uzņēmuma firmas stils    51
3.  Uzņēmuma „TOP” iekšējā imidža koriģēšana    57
3.1.  Personāla attieksmes analīze    57
3.2.  Pozitīvo faktoru uzturēšana    69
3.3.  Negatīvo faktoru ietekmes samazināšana    72
  Nobeigums    81
  Izmantotā literatūra    84
Фрагмент работы

Nobeigums
Pēc veiktā pētījuma un tā rezultātu analīzes un apkopojuma tika izdarīti vairāki secinājumi:
1. Imidžs tas ir nozīmju un iespaidu kopums, pateicoties kuram jebkurš objekts kļūst par atpazīstamu un pateicoties kuram, cilvēki noteiktā veidā to apraksta, atceras un iegaumē, un no tā veidojas noteiktā attieksme.
2. Kompānijas iekšējais imidžs – imidžs kompānijas darbinieku apziņā, ir viens no nenovērtējamākiem imidža posmiem. Nepietiek ar tikai ārējo imidžu, jo iekšējais imidžs ir uzņēmuma darbinieku un vadītāju attieksme pret kompāniju.
3. Pārtikas veikalu tīkla „TOP” galvenais mērķis ir mūsdienīgi veikali, kas saviem klientiem nodrošina: augstu klientu apmierinātību, visu piedāvāto preču pieejamību vienuviet, plašu veikalu tīkla pārklājumu visā Latvijā.
4. Uzņēmumā „TOP” valda demokrātiskais vadīšanas stils, kad lēmumus vadītājs pieņem kopīgi ar padotajiem, taču vadītājam ir izšķirošās balss tiesības, vadītājs cenšas ieinteresēt darbiniekus veicamo uzdevumu izpildē, cenšas stimulēt viņu darbību un iniciatīvu, radīt labvēlīgu psiholoģisko klimatu.
5. Motivācija ir dinamisks process, kurš, izmantojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē indivīda un uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanai. Motivācijas ietvaros uzņēmums cenšas saviem darbiniekiem par labi padarītu darbu piešķirt prēmijas. Vadītāja par labu darbu izsaka uzslavu un pateicību.
6. Pēc pētījuma rezultātu analīzes tika atklāti galvenie uzņēmuma iekšējās vides faktori, kuri nosaka iekšējā imidža noskaņojumu.
Galvenie faktori, kas pozitīvi ietekmē darbinieku attieksmi uzņēmumam „TOP” ir: apmierinātība ar savu darba laika grafiku, informācijas pieejamība, apmācības kursu apmeklējums, draudzīgs, saliedēts kolektīvs, patīkama darba vieta, vadības darba stils, interesants darbs.
Negatīvi faktori, kuri ietekmē darbinieku attieksmi pret savu uzņēmumu: neapmierinātība ar darbinieku skaitu nodaļā, neapmierinātība ar pašreizējo atalgojuma sistēmu, pienākumu apjoma lielums, neapmierinātība ar atalgojuma sistēmas objektivitāti, neapmierinātība ar darba novērtējumu, stresa pilns darbs.
Kā redzams šo faktoru novēršana vai to ietekmes samazināšana ir atkarīgs no vadības, kas apstiprina izvirzīto hipotēzi. Iekšējā imidža problēmas risināšanai autore piedāvā sekojošus priekšlikumus:
1. Uzņēmumam ir jāveic pastāvīga imidža veidošana. Imidža izstrādāšana un ieviešana dzīvē uzņēmumam palīdzēs sakārtot savu ikdienas darbu. Labvēlīgo iekšējo imidžu nosaka darbinieku attieksme un apmierinātība, līdz ar to regulāri ir jāveic darbinieku lojalitātes pētījumi.
2. Vadītāji izveido organizācijas nodomu un virzības saderību. Viņiem vajadzētu attīstīt un uzturēt tādu iekšējo vidi, kurā darbinieki tiek pilnībā iesaistīti, lai sasniegtu organizācijas mērķus. Nepārtrauktiem uzlabojumiem organizācijas visaptverošā darbībā, vajadzētu būt organizācijas ilgtermiņa mērķim.
3. Vadībai ir jānodrošina darbinieku tālāka izglītošana un pilnveidošana. Ja būs šī savstarpējā sapratne starp darbinieku un darba devēju, tad tas noteikti sekmēs uzņēmuma attīstību. Ir jāturpina pilnveidot darbinieku prasmes un iemaņas, nosūtot un rīkojot apmācības kursus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация