Дипломная
Предпринимательство и право
Бизнес
Uzņēmuma "Top" iekšējā imidža analīze un tā koriģēšana-
Uzņēmuma "Top" iekšējā imidža analīze un tā koriģēšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 8 | |
1. | Iekšējais imidžs: teorētiskie aspekti | 11 |
1.1. | Imidža būtība un veidošanas principi | 11 |
1.1.1 | Imidža jēdziens un nozīme | 11 |
1.1.2 | Imidža objekti, veidi un veidošanas paņēmieni | 14 |
1.1.3. | Iekšējā imidža īpatnības | 17 |
1.2. | Korporatīvā kultūra iekšējā imidža veidošanā | 19 |
1.3. | Personālvadīšanas politika un sociālpsiholoģiskais klimats iekšēja imidža veidošanā | 25 |
1.3.1. | Personālvadīšanas sistēma | 25 |
1.3.2. | Vadīšanas stils un tā ietekme uz personālu | 29 |
1.3.3. | Organizācijas psiholoģiskais mikroklimats un tā veidošanas faktori | 33 |
2. | „TOP” veikala situācijas analīze | 36 |
2.1. | Uzņēmuma vispārīgais raksturojums | 36 |
2.1.1. | Uzņēmuma attīstības vēsture | 36 |
2.1.2. | Galvenie konkurenti | 39 |
2.1.3. | Uzņēmuma struktūra | 42 |
2.2. | Personālvadīšanas procesa apraksts | 46 |
2.3. | Korporatīvā kultūra, tradīcijas un uzņēmuma firmas stils | 51 |
3. | Uzņēmuma „TOP” iekšējā imidža koriģēšana | 57 |
3.1. | Personāla attieksmes analīze | 57 |
3.2. | Pozitīvo faktoru uzturēšana | 69 |
3.3. | Negatīvo faktoru ietekmes samazināšana | 72 |
Nobeigums | 81 | |
Izmantotā literatūra | 84 |
Nobeigums
Pēc veiktā pētījuma un tā rezultātu analīzes un apkopojuma tika izdarīti vairāki secinājumi:
1. Imidžs tas ir nozīmju un iespaidu kopums, pateicoties kuram jebkurš objekts kļūst par atpazīstamu un pateicoties kuram, cilvēki noteiktā veidā to apraksta, atceras un iegaumē, un no tā veidojas noteiktā attieksme.
2. Kompānijas iekšējais imidžs – imidžs kompānijas darbinieku apziņā, ir viens no nenovērtējamākiem imidža posmiem. Nepietiek ar tikai ārējo imidžu, jo iekšējais imidžs ir uzņēmuma darbinieku un vadītāju attieksme pret kompāniju.
3. Pārtikas veikalu tīkla „TOP” galvenais mērķis ir mūsdienīgi veikali, kas saviem klientiem nodrošina: augstu klientu apmierinātību, visu piedāvāto preču pieejamību vienuviet, plašu veikalu tīkla pārklājumu visā Latvijā.
4. Uzņēmumā „TOP” valda demokrātiskais vadīšanas stils, kad lēmumus vadītājs pieņem kopīgi ar padotajiem, taču vadītājam ir izšķirošās balss tiesības, vadītājs cenšas ieinteresēt darbiniekus veicamo uzdevumu izpildē, cenšas stimulēt viņu darbību un iniciatīvu, radīt labvēlīgu psiholoģisko klimatu.
5. Motivācija ir dinamisks process, kurš, izmantojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē indivīda un uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanai. Motivācijas ietvaros uzņēmums cenšas saviem darbiniekiem par labi padarītu darbu piešķirt prēmijas. Vadītāja par labu darbu izsaka uzslavu un pateicību.
6. Pēc pētījuma rezultātu analīzes tika atklāti galvenie uzņēmuma iekšējās vides faktori, kuri nosaka iekšējā imidža noskaņojumu.
Galvenie faktori, kas pozitīvi ietekmē darbinieku attieksmi uzņēmumam „TOP” ir: apmierinātība ar savu darba laika grafiku, informācijas pieejamība, apmācības kursu apmeklējums, draudzīgs, saliedēts kolektīvs, patīkama darba vieta, vadības darba stils, interesants darbs.
Negatīvi faktori, kuri ietekmē darbinieku attieksmi pret savu uzņēmumu: neapmierinātība ar darbinieku skaitu nodaļā, neapmierinātība ar pašreizējo atalgojuma sistēmu, pienākumu apjoma lielums, neapmierinātība ar atalgojuma sistēmas objektivitāti, neapmierinātība ar darba novērtējumu, stresa pilns darbs.
Kā redzams šo faktoru novēršana vai to ietekmes samazināšana ir atkarīgs no vadības, kas apstiprina izvirzīto hipotēzi. Iekšējā imidža problēmas risināšanai autore piedāvā sekojošus priekšlikumus:
1. Uzņēmumam ir jāveic pastāvīga imidža veidošana. Imidža izstrādāšana un ieviešana dzīvē uzņēmumam palīdzēs sakārtot savu ikdienas darbu. Labvēlīgo iekšējo imidžu nosaka darbinieku attieksme un apmierinātība, līdz ar to regulāri ir jāveic darbinieku lojalitātes pētījumi.
2. Vadītāji izveido organizācijas nodomu un virzības saderību. Viņiem vajadzētu attīstīt un uzturēt tādu iekšējo vidi, kurā darbinieki tiek pilnībā iesaistīti, lai sasniegtu organizācijas mērķus. Nepārtrauktiem uzlabojumiem organizācijas visaptverošā darbībā, vajadzētu būt organizācijas ilgtermiņa mērķim.
3. Vadībai ir jānodrošina darbinieku tālāka izglītošana un pilnveidošana. Ja būs šī savstarpējā sapratne starp darbinieku un darba devēju, tad tas noteikti sekmēs uzņēmuma attīstību. Ir jāturpina pilnveidot darbinieku prasmes un iemaņas, nosūtot un rīkojot apmācības kursus.
…
Imidžs tas ir tas, kas piemīt praktiski visam. Imidžs tas nav obligāti tikai cilvēka vai uzņēmuma ārējais izskats. Imidžs tās ir vēl kādas noteiktās darbības, kas pavisam ne strikti tiek virzītās uz tā veidošanu, bet tas var veidoties vēlāk.
Pielikumu nav.
- Debitoru parādu uzskaite, analīze un kontrole SIA "ZZ"
- Kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001:2000 ieviešana uzņēmumā SIA "Talsu Tehnika"
- Uzņēmuma "Top" iekšējā imidža analīze un tā koriģēšana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Debitoru parādu uzskaite, analīze un kontrole SIA "ZZ"
Дипломная для университета47
-
Kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001:2000 ieviešana uzņēmumā SIA "Talsu Tehnika"
Дипломная для университета70
-
Personālvadības analīze
Дипломная для университета78
Оцененный! -
Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā
Дипломная для университета49
-
SIA "Maiznīca Liepkalni" finansiālā stāvokļa analīze un novērtējums
Дипломная для университета69
Оцененный!