Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:668051
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.03.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 63 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Skolas vadītāja profesionalitāte efektīvas vadības modeļa izvēlē    7
1.1.  Menedžmenta teorijas    7
1.2.  Profesionalitātes kritēriji    14
1.3.  Vadības stili un tipi    20
2.  Skolas darba vide    23
2.1.  Skolas ārējā vide un tās faktori    23
2.2.  Skolas iekšējā vide un tās faktori    26
2.2.1.  Iekšējās vides faktori    26
2.2.2.  Mērķi un resursi    28
2.2.3.  Darbinieki un struktūra    31
2.2.4.  Organizācijas kultūra    33
2.2.5.  Tehnoloģijas    35
3.  Izglītības iestādes cilvēkiem ar speciālām vajadzībām darbības juridiskais pamats un dokumentācija    36
4.  Darba vides izpēte    39
4.1.  Pētniecisko metožu izvēles pamatojums un respondentu raksturojums    39
4.2.  Pedagogu viedokļa izvērtējums    40
4.3.  Audzēkņi – skolas vides līdz veidotāji    46
5.  Ieteikumi vadītājiem darba vides veidošanā izglītības iestādē cilvēkiem ar speciālām vajadzībām    53
  Secinājumi    55
  Literatūra    56
  Pielikumi    60
Фрагмент работы

Secinājumi
Izstrādājot maģistra darbu par tēmu „Vadītājs un tā loma darba vides veidošanā izglītības iestādē cilvēkiem ar speciālām vajadzībām”, izvirzītais mērķis tika sasniegts, pamatojoties uz norādīto uzdevumu izpildi:
1. Zinātniskajā un metodiskajā literatūrā ir pietiekami daudz apskatīti jautājumi par vadības stiliem, tipiem un metodēm, tajā skaitā izglītības iestādēs, taču ir ļoti maz literatūras, kas šos jautājumus analizē attiecībā uz audzēkņiem kā cilvēkiem ar speciālām vajadzībām.
2. Skolas vadītāja kompetencē ietilpst katra skolotāja un katra darbinieka stipro pušu attīstīšana, lai veicinātu tādas darba vides veidošanos, kurā katrs strādājošais un katrs skolēns, juzdamies drošs un aizsargāts, varētu radoši strādāt, panākot maksimāli iespējamo pozitīvo sadarbību sistēmā skolēns – skolotājs - vadība.
3. Analizējamajā izglītības iestādē cilvēkiem ar speciālām vajadzībām iezīmējas skolas vadītāja demokrātiskais vadības stils kā dominējošais ar atsevišķām autoritārā vadības stila iezīmēm, taču tās kopumā netraucē radoša darba izpausmēm kolektīvā.
4. Pedagogi, dodami kopumā pozitīvu vērtējumu darba vides ārējiem un iekšējiem faktoriem, kas viņiem pašiem ļauj sekmīgi iesaistīties darba vides veidošanā, ar to akceptē savas mācību iestādes vadītāja vadības stilu un pamatmetodes, kas savukārt ir laba garantija izglītības iestādei cilvēkiem ar speciālām vajadzībām noteikto uzdevumu izpildei.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −14,98 €
Комплект работ Nr. 1355643
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация