Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:933578
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.09.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    7
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    9
1.1.  SIA „X” darbības apraksts    9
1.2.  Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze    12
1.3.  Finanšu rādītāju analīze    18
1.4.  Uzņēmuma konkurentu analīze    23
1.5.  Konkurētspējas salīdzinājums    26
1.6.  SVID analīze    28
2.  APRĒĶINU DAĻA    31
2.1.  Papildus darbinieku pieņemšana darbā un darba apstākļu uzlabošana    31
2.2.  Mārketinga pasākumu pilnveidošana    37
2.2.1.  Reklāmas izvietojumi žurnālos    42
2.2.2.  Komunikācija e-vidē    46
2.2.3.  Pārdošanas veicināšana    50
2.2.4.  Sabiedriskās attiecības, publicitāte, sponsorēšana    53
2.2.5.  Tiešais mārketings    54
2.2.6.  Personiskā pārdošana    55
2.3.  Interneta vietņu pilnveidošana    57
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    61
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    71
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    74
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veicot uzņēmuma SIA „X” darbības analīzi, autorei ir radušies šādi secinājumi:
• uzņēmums SIA „X” pārstāv plaši pazīstams zīmolus pasaulē, kas īpaši izceļas ar savu lielisko kvalitāti;
• SIA „X” pārstāvētie zīmoli Latvijā nav tik ļoti populāri kā ārvalstīs mazo mārketinga aktivitāšu dēļ, tādēļ būtu nepieciešams tās pilnveidot;
• uzņēmums SIA „X” piedāvā preces kā vairumtirgotājs dažādiem veikaliem arī industriālajiem risinājumiem un preces B2B klientiem;
• uzņēmumā tiek regulāri veidotas sapulces, lai sekotu līdzi darbinieku dienas ritmam, turklāt tiek izmantota aplikācija www.trello.com, lai komunikācija starp darbiniekiem un vadītājiem būtu efektīvāka;
• šis uzņēmums ir atkarīgs no saviem piegādātājiem, ir jāveido pietiekami lieli krājumi ar ejošākajām precēm, ja nu gadījumā kravas no piegādātājiem aizkavējas;
• pārskata gada peļņa uz 2015. gadu ir pieaugusi par 68% salīdzinot ar iepriekšējo 2014.gadu, kas ir ļoti straujš kāpums;
• visi uzņēmuma finanšu rādītāji ir normas robežās, kas ir pozitīvi vērtējams;
• uzņēmumam vajadzētu samazināt savus krājumus, jo tie aizņem vietu noliktavā un ir nelietderīgi daudz;
• uzņēmuma pārstāvēto zīmolu konkurenti ir labi atpazīstami ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē un visiem ir spēcīgas mārketinga aktivitātes, kas šos zīmolus padara labi atpazīstamus;
• uzņēmumam tika veikta SVID analīze, pēc kuras rezultātiem tika secināts, ka nepieciešams pieņemt darbā papildus darbiniekus, kā arī uzlabot darba apstākļus. Nepieciešams pilnveidot mārketinga pasākumus un piestrādāt pie komunikācijas e-vidē, kas šobrīd nav visai aktīva;
Balstoties uz darba autores secinājumiem par uzņēmuma SIA „X” darbību, darba autorei ir izveidojušies šāda veida priekšlikumi darbības pilnveidošanai:
• uzņēmumam SIA „X” vajadzētu vairāk domāt par plašākām mārketinga aktivitātēm, lai patērētājs jau domājot par konkrēto instrumentu iedomātos šos zīmolus;
• jaunajiem produktiem, kas ienāk Latvijas tirgū vajadzētu veidot aktīvākas – plašākas mārketinga aktivitātes un dažādus konkursus, lai klients pamazām iepazīst šos jaunos produktus un veidotos uzticība šim zīmolam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация