Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:632051
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  KOMUNIKĀCIJA    9
1.1.  Komunikācijas jēdziens    9
1.2.  Masu komunikācijas nozīme mūsdienu Rietumu pasaulē    11
2.  MEDIJU BŪTĪBA, LOMA UN IESPĒJAS    13
2.1.  Mediju veidi un loma    14
2.2.  Mediju loma politikā    16
2.3.  Sacensību politiskais modelis    17
2.4.  Mediju ietekme un demokrātija    20
3.  ZIŅAS MEDIJOS    22
3.1.  Ziņu veidošana dažādu mediju kontekstā    23
3.2.  Ziņu menedžments    26
4.  POLITISKĀ KOMUNIKĀCIJA    30
4.1.  Politiskā vara    30
4.2.  Politikas komunikācijas modelis demokrātijā    31
4.3.  Politikas un mediju attiecības    32
5.  METODOLOĢIJA    34
5.1.  Kontentanalīze    34
5.2.  Gadījuma studijas (case study)    35
5.3.  Intervija    36
5.4.  Anketēšana un aptauja    37
1.  VALSTS KANCELEJA    39
1.2.  Valsts kancelejas funkcijas    39
1.4.  Valsts kancelejas komunikācijas principi un ziņojumi    41
2.  VALSTS KANCELEJAS KOMUNIKĀCIJAS AUDITS    44
2.1.  Informācijas aspekts VK un mediju sadarbībā    44
2.2.  Masu mediju un VK attiecības    46
3.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: VALSTS KANCELEJAS UN MASU MEDIJU PRAKSES ANALĪZE    48
3.1.  Pētījuma rezultāti    48
3.2.  Valsts kancelejas darbinieku aptaujas rezultāti    52
  SECINĀJUMI    59
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    64
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Lai gan autores veiktais pētījums ir neliels salīdzinājumā ar Valsts kancelejas iekšējās un ārējās komunikācijas auditu, autore saskatīja līdzīgus posmus un vadlīnijas. Darbs tika veikts ar interesi un pierādījās tas, ka divu gadu laikā pēc audita izveidošanas, situācija nav izteikti mainījusies:
· Valsts kancelejas publicitāte ir zemā līmenī un publikāciju saturiskā vērtība ir drīzāk negatīva;
· Valsts kanceleja novērtē savu darbu pozitīvi un atzīst, ka komunikācijas uzlabojumi nav nepieciešami;
· Valsts kancelejas loma mediju telpā ir saistīta ar citām institūcijām un notikumiem, kas ietekmē kopējo Valsts kancelejas tēlu negatīvi;
· Valsts kanceleja neuzskata, ka masu mediji ir galvenā iestādes mērķauditorija, lai gan tieši masu mediji ir tiešākais tēla un attieksmes veidotājs sabiedrībā, kuru Valsts kanceleja izdala kā galveno mērķauditoriju.

Lai gan autores veiktajā Valsts kancelejas iekšējā pētījumā neparādījās komunikācijas ar medijiem trūkums un nepieciešamība veikt labojumus, kontentanalīze pierādīja, ka komunikācijas uzlabojumi ir nepieciešami. Autore izdalīja vairākus trūkumposmus:
· VK ir nepieciešama aktīva, ierosinoša un aicinoša publicitāte, kura izslēdz tikai reaģējošas un skaidrojošas centrālās valsts iestādes statusu;
· VK ir nepieciešams vērst lielāku uzmanību uz krievu valodā rakstošo presi, jo kontentanalīzes rādītājs ir negatīvs un zems. Krievu valodā runājošo īpatsvars Latvijā ir pietiekami liels, lai ietekmētu kopējo VK tēlu;
· VK ir nepieciešams ieviest plānotas darbības pozitīva tēla veicināšanā un ir svarīgi atdalīt Valsts kanceleju atsevišķi no citām institūcijām;
· Ir svarīgi ne tikai ziņot un informēt, bet arī līdzdarboties rakstu un viedokļu rakstu publikāciju tapšanā, jo tiem ir lielāka ietekme uz sabiedrības viedokli.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация