Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:734043
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Bērnu vecumposma raksturojums no 1 – 3 gadiem    6
2.  Audzināšanas procesa teorētiskie aspekti    10
2.1.  Audzināšanas jēdziens    10
2.2.  Ģimeņu tipi un audzināšanas stili    11
2.3.  Ģimenes nozīme bērna audzināšanā    14
2.4.  Vecāku audzināšanas kompetence    16
3.  Vecāku audzināšanas kompetences izpēte    26
4.  Darbs ar vecākiem    37
4.1.  Pirmsskolas pedagoga un ģimenes sadarbības pedagoģiskie un psiholoģiskie aspekti    37
4.2.  Vecāku izglītošana un piesaiste    38
  Secinājumi    42
  Literatūras saraksts    44
  Anotācija latviešu valodā    46
  Anotācija angļu valodā    47
Фрагмент работы

Secinājumi
1.Agrīnās bērnības vecumposmam ir liela nozīme personības veidošanā. Tieši šajā vecumā veidojas nākamā personība, kurai nepieciešama ir īpaša emocionālā saikne ar pieaugušo. Pieaugušā biežā saskarsme ar bērnu mazbērna vecumposmā ir galvenais apstāklis, kas nosaka mazuļa aktīvo rīcību, viņa psihisko attīstību un personības veidošanos, viņa uzvedību sabiedrībā.
2. Ap trīs gadiem vērojams krīzes periods, kad parādās bērna kaprīzes, egoisms, pretošanās pieaugušo prasībām.
3. Krīzes rodas tad , kad pieaugušais cenšoties ignorēt bērna tieksmes pēc patstāvības, ierobežo viņa patstāvību, saglabājot veco savstarpējo attiecību tipu.
4. Ģimenēs, kur saskarsmē ar bērniem izpaužas pārāk liels prasīgums, kur vecāki neizrāda pietiekamu uzmanību pret bērnu kā pret personību, sāk parādīties negatīvas iezīmes – bērni kļūst noslēgti, cenšas ierobežot savus kontaktus ar vecākiem.
5.Saskarsmes stils ģimenē ietekmē arī bērnu tikumisko attīstību. Saskarsmē ģimenē, kas balstās uz savstarpēju cieņu un uzticēšanos bērniem, veicina viņu patstāvības attīstību, veido labvēlīgu attieksmi pret cilvēkiem.
6. Pieaugušā un bērna kopīga darbība, viņu saskarsme pirmsskolas vecumā ir viens no visefektīvākajiem audzināšanas līdzekļiem.
7.Pieaugušo rīcība un izturēšanās bagātina bērnu, veicina viņa patstāvīgo darbību, radot iespēju pašam izmantot savas zināšanas un iemaņas praktiskajā darbībā.
8.Bērna psihisko attīstību nodrošina ne tikai galvenās darbības raksturs, bet arī attiecības ar apkārtējiem cilvēkiem.
9.Audzināšana norit sekmīgi ja, vecāki var „nolaisties” līdz bērna līmenim.
Vecākiem jāsaprot , ka bērniem ir arī savas vajadzības, vēlmes un jūtas, kuras viņi neprot atbilstoši izpaust.
10. Pirmajos piecos gados bērni tiecas pēc maksimālas neatkarības, tāpēc saceļas pret vecāku radītiem ierobežojumiem.
11.Audzināšanas procesā vecākiem vajadzētu izstrādāt modeli, kas atbilstu uzvedībai, kādu viņi vēlas panākt, lai bērns iemantotu tikumus un apzinātos vērtības, kuras ir visbūtiskākās pašiem vecākiem.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация