Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:149467
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 55 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Аннотация    6
1.  Vērtīborientētas mācību stundas raksturojums    9
  Pirmās nodaļas secinājumi    19
2.  Pozitīvas attieksmes veidošana skolēnos    20
2.1.  Skolēnu attieksmju raksturojums pedagoģiskajā vidē    21
2.2.  Skolēnu attieksmes ietekmējošie faktori mācību procesā    23
2.3.  Mājturības priekšmets kā pozitīvas attieksmes veidotājs skolēnos    26
2.4.  Informātikas priekšmets kā pozitīvas attieksmes veidotājs skolēnos    29
  Otrās nodaļas secinājumi    30
3.  Metodika    32
3.1.  Mājturības stundas plāns    32
3.2.  Informātikas stundas plāns    35
  Trešās nodaļas secinājumi    39
4.  Pētījuma raksturojums par skolēnu attieksmju veidošanu mājturības un informātikas stundās    40
4.1.  Pētījuma vides raksturojums    40
4.2.  Pētījuma metožu raksturojums    41
4.3.  Pētījuma rezultātu izvērtējums    44
  Ceturtās nodaļas secinājumi    66
  Secinājumi    67
  Ieteikumi    69
  Literatūras saraksts    70
  Pielikumi    76
  Anketa    77
  Intervija    80
Фрагмент работы

Sabiedrībā arvien biežāk izskan bažas par skolēnu negatīvām attieksmēm un vērtību neizpratni ikdienā. Šodien neviens vairs nešaubās, ka pusaudžu uzvedība ir sabiedrības kvalitātes spogulis. Negācijas sabiedrībā tieši atspoguļojas jaunās paau­dzes rīcībā, attieksmēs, tāpēc pozitīvas attieksmes veidošana skolēnos ir aktuālas problēmas ikvienā ģimenē, bērnudārzā, skolā, augstskolā un sabiedrībā kopumā. Pedagoģiskās prakses laikā mājturības un informātikas stundās darba autore novēroja skolēnu dažādo attieksmi. Radās nepieciešamība noskaidrot, kādi faktori veido skolēnu attieksmes un kā var veicināt pozitīvas attieksmes veidošanos skolēnos. Skolai jānodrošina skolēnos pozitīvas attieksmes veidošanos, jāattīsta skolēnos vērtīborientācija.
Pētījuma objekts: Mācību process.
Pētījuma priekšmets: Pozitīvās attieksmes veidošana skolēnos mājturības un informātikas priekšmetos.
Hipotēze: Skolēnu pozitīvo attieksmi informātikas un mājturības stundās veicina:
skolotāja personība,
mācību priekšmeta saturs,
vide.
Pētījuma mērķis: Noskaidrot kritērijus, kas nosaka skolēnu pozitīvās attieksmes veidošanos gan mājturības, gan informātikas stundās.
Pētījuma uzdevumi:
1.pētīt zinātnisko literatūru.
2.raksturot skolēnu pozitīvās attieksmes veidošanas ietekmējošos faktorus.
3.salīdzināt skolēnu attieksmes ietekmējošos faktorus mājturības un informātikas stundās.
4.veidot ieteikumus skolēnu pozitīvās attieksmes veidošanas sekmīgas mājturības un informātikas priekšmetu apguvei.
Pētījuma metodes:
teorētiskā: literatūras izpēte,
empīriskās: pārrunas, anketēšana, intervija, datu matemātiskā apstrāde un interpretācija.
Pētījumā tika iesaistīti: Divdesmit 6. klases skolēni un 1 mājturības un informātikas skolotāja.
Pētījuma bāze: Svētes pamatskola un Jelgavas 3. pamatskola.

1.Vērtīborientētas mācību stundas raksturojums

Mācību stunda ir viena no mācību organizācijas formām, kurā skolotājs noteiktu laiku (parasti 45 vai 30 līdz 40 minūtes) ar pastāvīgu skolēnu grupu organizē un realizē didaktiskos uzdevumus mācību iestādē izvirzīto mācību, attīstības un audzināšanas mērķu ietvaros (Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca, 2000., 98).
Mācību stundas jēdziens ietver sevī skolotāju un skolēnus. Sakarā ar mācību stundu vienmēr ir runāts par skolotāju un skolēniem, tātad par viņu attiecībām un attieksmēm. Lai gan attieksmes ir atkarīgas no attiecībām, taču mūsdienu mācību stundas īpatnības galvenokārt izrisina no attieksmēm, jautājot, vai tās ir pietiekami mūsdienīgas - cilvēciskas, atbilstoši mūsdienu uzskatiem par cilvēciskumu, par humanitāti (Beļickis, 2000.).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация