Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:209740
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.12.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par atstāstīšanas prasmēm    4
1.1.  Termina atstāstīšana skaidrojums    4
1.2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērna raksturojums problēmas aspektā    6
1.3.  Atstāstīšanas prasmju pilnveides iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā    12
2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveide literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma organizācija    15
2.1.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma plāns un izvēlēto metožu pamatojums    15
2.2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma bāzes izvēles pamatojums    16
2.3  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma norise    18
2.4.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma rezultāti    32
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Literatūras un avotu saraksts    38
Фрагмент работы

Kompetencēs balstita izglītības satura reforma akcentē pirmsskolas izglītības iestažu pedagogiskaja procesā pilnveidot bērniem dzīves dzrbibai nepieci4šamās prasmesViena no tadām – atstāstīšanas prasme. Mūsdienu sabiedrībā grāmatas paliek novārtā, bērni un jaunieši ļoti maz lasa grāmatas, līdz ar to neveidojas pilnvērtīgs vārdu krājums un vērojamas nepietiekamas valodas prasmes. Liela nozīme atstāstīšanas prasmju pilnveidei ir gan norises laiks, kurā dienas daļā pasaka tiek lasīta, gan literatūras atbilstībai konkrētajam vecumposmam, gan vietai kur to daram. Pasaku var lasīt gan no rīta, gan pirms miedziņa, gan pēcpusdienā, dažādos dienas posmos uztvere būs atšķirīga. Literatūras avotam ir jābūt interesantam un valodai viegli saprotamai.
Lasīšana sākas ģimenē. Vecāki rāda priekšzīmi, un bērni mācās no viņiem. Vērojumi rāda, ka vecāki nepietiekami aktualizē lasīšanu ģimenes dienas ritumā. Dienas vakarā ir svarīgi, lai bērns pārrunātu ar vecākiem dienā piedzīvoto pirmsskolas izglītības iestādē, tā veidojas izpratne par atstāstīšanu. Lasot dažādus daiļdarbus un rosinot bērnu pastāstīt par dzirdēto, var saprast cik daudz bērns ir uztvēris. Atcerēšanos var veicināt dodot uzvedinošus jautājumus.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация