Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:627339
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par ritmu    7
1.1.  Ritma un ritma izjūtas jēdziens    7
1.2.  Ritma izjūtas sekmēšanas iespējas    8
1.3.  Ritma izjūtas veidošanās ritmikas nodarbībās    12
1.4.  Ritmikas ietekme bērna personības attīstībā    13
2.  Bērnu vispārējā attīstība vidējā pirmsskolas vecumā    17
2.1.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uztvere, atmiņa, domāšana    17
2.2.  Bērnu vispārējā muzikālā attīstība    18
3.  Pētījums par bērnu vidējā pirmsskolas vecuma bērnu ritma izjūtas attīstību ritmikas nodarbībās    21
3.1.  Pētāmās pētījuma bāzes apraksts    21
3.2.  Pētījuma metožu izvēles pamatojums un apraksts    23
3.3.  Pētījuma norises apraksts    24
3.4.  Rezultātu kvalitatīva un kvantitatīva analīze un interpretācija    31
  Secinājumi    42
  Priekšlikumi    43
  Literatūras un avotu saraksts    44
Фрагмент работы

Secinājumi
Lai īstenotu izvirzītos uzdevumus, darba autore analizēja literatūras avotus par ritmu un ritma izjūtu, ritmiku, bērnu muzikālo attīstību vidējā pirmsskolas vecumā. Tika veikts pētījums, kura laikā tika izvirzīti uzdevumi, ar kuru palīdzību var izzināt bērna ritma izjūtas attīstību, šie rezultāti tika analizēti. Pētījuma norisē tika aptaujāti bērnu vecāki, lai labāk izprastu un izanalizētu bērna ritma izjūtas attīstības nosacījumus. Autore izvirzīja kritērijus, kuri atspoguļo bērnu muzikālās spējas.
• Ritma izjūta var būt ģenētiski iedzimta. Ja vecākiem ir laba ritma izjūta, tad visticamāk arī bērnam tāda būs.
• Ļoti svarīgi ritma izjūtas veicināšanā ir vecāku līdzdalība, līdzdarbošanās mājās.
• Ritmikas nodarbībām jābūt kolorītām, atšķirīgām, tādām, lai varētu noturēt bērnu uzmanību.
• Ritmika ir ļoti nozīmīga bērna personības attīstībā. Tā pauž jūtas un emocijas, tādējādi veicinot cilvēka emocionalitāti.
• Ritma izjūtu var sekmēt veicot jebkādu muzikālu darbību- klausoties skaņdarbus, dziedot, dejojot, izmantojot mūzikas instrumentus, skaņu žestus, ritmizējot tautas dziesmas, mīklas, rotaļās, vingrinājumos u.c.
• Ritmikas nodarbības bērnos raisa pozitīvas emocijas.
• Bērniem, kuriem ir labi attīstīta ritma izjūta ir vieglāk pielāgoties dzīves ritmam.
• Ritmikas nodarbības palīdz bērna stājas veidošanā.
• Ritmika galvenokārt attīsta cilvēka dabīgo ritma izjūtu.
• Vidējā pirmsskolas vecuma bērniem patīk atdarināšana. Tāpēc viņiem ļoti patīk līdzdarboties, ja pedagogs demonstrē priekšā un viņiem jāatkārto.
• Vidējā pirmsskolas vecuma bērni spēj iemācīties deju soļus. Tomēr kvalitatīvāk deja izskatās, ja kaut kur fonā pedagogs tomēr demonstrē šo deju, lai bērni neapjūk.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,98 €
Комплект работ Nr. 1370722
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация