Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:579513
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Komercdarbības raksturojums    4
1.1.  Uzņēmējdarbības (komercdarbības) jēdziens, būtība un nozīme    4
1.2.  Komercdarbības formas    7
1.3.  Komercdarbības resursi    13
1.4.  Komercdarbība tūrismā    15
2.  Viesu nama „Grašu pils” vispārīgs raksturojums    17
2.1.  Grašu pils un uzņēmuma darbības vēsture    17
2.2.  Uzņēmuma atrašanās vieta    19
2.3.  Tirgus analīze    23
2.3.1.  Klienti    23
2.3.2.  Konkurenti    29
2.3.3.  Piedāvātie pakalpojumi viesu namā „ Grašu pils”    34
3.  uzņēmuma „ Grašu pils” komercdarbības analīze    38
3.1.  Viesu nama „Grašu pils” mārketinga darbības raksturojums    38
3.1.1.  Mārketinga būtība    38
3.1.2.  Mārketinga stratēģija viesu namā „ Grašu pils”    40
3.1.3.  Cenu politika – atlaides    41
3.1.4.  Pakalpojuma realizācijas kanāli    42
3.1.5.  Uzņēmuma un pakalpojumu priekšrocības un trūkumi    44
3.2.  Viesu nama „ Grašu pils” menedžmenta darbības raksturojums    46
3.2.1.  Menedžmenta būtība    46
3.2.2.  Viesu nama „Grašu pils” vadība un personāls    48
3.2.3.  Darbinieku motivēšana, stimulēšana    49
3.3.  Uzņēmuma finanšu analīze    51
  Secinājumi    60
  Priekšlikumi    62
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    64
  Pielikums    68
Фрагмент работы

Diplomdarba darba tēma ir „ Viesu nama „ Grašu pils ” komercdarbības izvērtējums”. Cilvēki ar komercdarbību sāka nodarboties dažādu iemeslu dēļ. Vēlēšanās gūt peļņu, personiskā neatkarība, vēlme uzņemties risku un apliecināt sevi kā līderi, iespēju veikt interesējošu darbu, ģimenes tradīcijas, nespēja atrast sev piemērotu nodarbošanos - tie ir daži iemesli, kāpēc cilvēki sāk personisko biznesu.
Latvijā ar katru gadu palielinās ārzemju tūristu skaits, tāpat ar katru gadu palielinās arī uzņēmumu skaits, kas darbojas tūrisma nozarē un līdz ar to pašlaik viena no strauji augošākajām nozarēm Latvijā ir tūrisms. Tūrismā komercdarbība ir atsevišķu vai kompleksu tūrisma pakalpojumu sniegšana tūristiem, un to veic tūrisma uzņēmumi, piemēram, viesu nams „ Grašu pils”, kuram viens no darbības mērķiem ir klientiem, Grašu pils viesiem, sniegt naktsmītnes un citus pakalpojumus ar kvalitāti un par pieņemamām cenām.
Šī darba mērķis ir viesu nama „ Grašu pils” komercdarbības izvērtējums.
Lai šo darbu varētu veiksmīgi un objektīvi veikt, tika izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Atlasīt, izpētīt un apkopot informāciju par atbilstošo tēmu;
2.Raksturot naktsmītnes Madonas rajonā;
3.Analizēt statistikas rādītājus;
4.Vispārīgi raksturot līdzšinējo uzņēmuma darbību;
5.Izpētīt uzņēmuma mārketinga darbību;
6.Izpētīt uzņēmuma menedžmentu;
7.Analizēt uzņēmuma finanses.
Darbā izmantotās metodes : literatūras analīze, statistikas pētīšana, intervēšana.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация