Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Viesu nama "Grašu pils" komercdarbības izvērtējumsNr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Komercdarbības raksturojums | 4 |
1.1. | Uzņēmējdarbības (komercdarbības) jēdziens, būtība un nozīme | 4 |
1.2. | Komercdarbības formas | 7 |
1.3. | Komercdarbības resursi | 13 |
1.4. | Komercdarbība tūrismā | 15 |
2. | Viesu nama „Grašu pils” vispārīgs raksturojums | 17 |
2.1. | Grašu pils un uzņēmuma darbības vēsture | 17 |
2.2. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 19 |
2.3. | Tirgus analīze | 23 |
2.3.1. | Klienti | 23 |
2.3.2. | Konkurenti | 29 |
2.3.3. | Piedāvātie pakalpojumi viesu namā „ Grašu pils” | 34 |
3. | uzņēmuma „ Grašu pils” komercdarbības analīze | 38 |
3.1. | Viesu nama „Grašu pils” mārketinga darbības raksturojums | 38 |
3.1.1. | Mārketinga būtība | 38 |
3.1.2. | Mārketinga stratēģija viesu namā „ Grašu pils” | 40 |
3.1.3. | Cenu politika – atlaides | 41 |
3.1.4. | Pakalpojuma realizācijas kanāli | 42 |
3.1.5. | Uzņēmuma un pakalpojumu priekšrocības un trūkumi | 44 |
3.2. | Viesu nama „ Grašu pils” menedžmenta darbības raksturojums | 46 |
3.2.1. | Menedžmenta būtība | 46 |
3.2.2. | Viesu nama „Grašu pils” vadība un personāls | 48 |
3.2.3. | Darbinieku motivēšana, stimulēšana | 49 |
3.3. | Uzņēmuma finanšu analīze | 51 |
Secinājumi | 60 | |
Priekšlikumi | 62 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 64 | |
Pielikums | 68 |
Diplomdarba darba tēma ir „ Viesu nama „ Grašu pils ” komercdarbības izvērtējums”. Cilvēki ar komercdarbību sāka nodarboties dažādu iemeslu dēļ. Vēlēšanās gūt peļņu, personiskā neatkarība, vēlme uzņemties risku un apliecināt sevi kā līderi, iespēju veikt interesējošu darbu, ģimenes tradīcijas, nespēja atrast sev piemērotu nodarbošanos - tie ir daži iemesli, kāpēc cilvēki sāk personisko biznesu.
Latvijā ar katru gadu palielinās ārzemju tūristu skaits, tāpat ar katru gadu palielinās arī uzņēmumu skaits, kas darbojas tūrisma nozarē un līdz ar to pašlaik viena no strauji augošākajām nozarēm Latvijā ir tūrisms. Tūrismā komercdarbība ir atsevišķu vai kompleksu tūrisma pakalpojumu sniegšana tūristiem, un to veic tūrisma uzņēmumi, piemēram, viesu nams „ Grašu pils”, kuram viens no darbības mērķiem ir klientiem, Grašu pils viesiem, sniegt naktsmītnes un citus pakalpojumus ar kvalitāti un par pieņemamām cenām.
Šī darba mērķis ir viesu nama „ Grašu pils” komercdarbības izvērtējums.
Lai šo darbu varētu veiksmīgi un objektīvi veikt, tika izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Atlasīt, izpētīt un apkopot informāciju par atbilstošo tēmu;
2.Raksturot naktsmītnes Madonas rajonā;
3.Analizēt statistikas rādītājus;
4.Vispārīgi raksturot līdzšinējo uzņēmuma darbību;
5.Izpētīt uzņēmuma mārketinga darbību;
6.Izpētīt uzņēmuma menedžmentu;
7.Analizēt uzņēmuma finanses.
Darbā izmantotās metodes : literatūras analīze, statistikas pētīšana, intervēšana.…
- Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
- Lauku tūrisma attīstība Latvijā
- Viesu nama "Grašu pils" komercdarbības izvērtējums
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Viesu māja Bauskā
Дипломная для университета58
-
Treileru tirgus un tā tendences Latvijā, jaunas komercdarbības uzsākšana
Дипломная для университета94
Оцененный! -
Mārketinga koncepcija viesu mājai „Copes”
Дипломная для университета71
-
SIA „Vidzeme 90” finanšu analīze – komercdarbības stabilizācijas plānošanas pamats
Дипломная для университета62
-
Mārketinga stratēģijas izstrādāšana jauna viesu nama "Rožābeles" ieviešanai tirgū
Дипломная для университета80